maar jij zat ook te letten op details met turkijequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montelly
Veel meer dan een detail zat het niet meer zijn na al die steroïden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montelly
Z'n huidskleur om maar even iets op te noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
Salah Edin is volgens mij wel richting radicalisme gegaan. WTF is er mis met deze man.
Las een tijd terug volgens mij een artikel over hem dat hij ook liever niet heeft dat mensen nog naar zijn oude muziek luisterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
Salah Edin is volgens mij wel richting radicalisme gegaan. WTF is er mis met deze man.
Er staat nergens in de Koran dat muziek verboden isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Las een tijd terug volgens mij een artikel over hem dat hij ook liever niet heeft dat mensen nog naar zijn oude muziek luisteren
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er staat nergens in de Koran dat muziek verboden isWat een josti.
dit is de reden blijkbaarquote:Waarom is er in je geloof geen ruimte voor muziek?
Voor mijn gevoel zijn de beste teksten al geschreven. Daarmee refereer ik naar de Koran. Alles wat wij willen weten staat erin, volgens mij. En het is moeilijk uit te leggen, maar het heeft te maken met wat wij ‘in trans raken’ noemen. Als je kijkt naar Michael Jackson: gillende vrouwen, huilende mensen. Je verheerlijkt iemand, het wordt bijna een god voor je. Voor mij is er maar één god, dat is mijn idool. Als ik zelf op het podium sta, vind ik het ook niet prettig als mensen tegen mij opkijken. Ik heb liever geen voorbeeldfunctie.
http://noisey.vice.com/nl(...)an-internet-af-haalt
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus
net eindelijk ggz gebeld
belafspraak gemaakt
is pas over 2 weken mi gado
ik moet zsm pillen fixen via hen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |