Daarom ben ik altijd blij als Eerste Kerstdag op een donderdag valt, kan je lekker lang van de kliekjes genieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies. Daarom altijd aan het einde van de week maken, zodat je in het weekend er ook van kan eten.
quote:
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien postenquote:
Wees blij dat hij postquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien posten
wat is er aan de hand
ja weenie, niets beters te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien posten
wat is er aan de hand
Ik klik nooitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die rare liedjes wordt niemand blij van
quote:
quote:
Hiervan wel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die rare liedjes wordt niemand blij van
Wat is Nederland toch een tolerant en vrijgevig land zeg, ruimte en subsidie geven aan dit soort minderheden om rapclips te maken.quote:
ik klik hier eigenlijk altijd alleen op mijn eigen filmpjesquote:
heb uncharted 4 nog maar geen zin om te gamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er geen final fantasy die je nog 100% moet uitspelen
Ja, of dat je dit doet in Georgie. Zie je het al voor je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch een tolerant en vrijgevig land zeg, ruimte en subsidie geven aan dit soort minderheden om rapclips te maken.
Moet je maar eens in Turkije bij overheid aankloppen als minderheid met verzoek im geld zodat je een clip kan maken
Voor jou alles toch vriend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je me tegen mezelf beschermt.
oh jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb uncharted 4 nog maar geen zin om te gamen
:squote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh jammer
ik bedoel fantastisch, blij dat je er bent goeie vriend deadprez
alle mocro's terug naar Alanyaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, of dat je dit doet in Georgie. Zie je het al voor je.
Tevens is dit een Mocro. Vanwaar je verwijzing naar Turkije?
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montellyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
subsidież
denk nie dat die kerel subsidie krijgt voor z'n shit nadat ie eerst aangeklaagd werd wegens z'n muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |