Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
op zich snap ik zijn punt wel trouwens, straatrap is ook niet heel handig als je graag een goed voorbeeld wil zijn en de jeugd wil helpen
maar om het dan maar weg te stoppen en te doen alsof hij die muziek niet gemaakt heeft is mss ook niet echt goeie manier
Doe jij dat wel eens?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.
ik zou het doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
moet nu vragenlijst invullen
er is ook zo vakje seksproblemen
zal ik die aanvinkenk?
'u heeft problemen emt seks"
Morgen weer anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Pff gisteren was de voorspelling voor vrijdag 28 graden en zon. Nu ineens 23 graden en regen.!
dus niks over knieproblemen of iets?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
godver mag maar maximaal 3 hoofdklachten selecteren
Wat een flikker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
wil met iemand in SEX snapchatten, maar hij speelt hard to get
zo komt het wel een beetje over inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.
gadverdammequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik word echt niet goed. Er zit een mokkel naast me dat ernstig stinkt naar poep. Maar dan ook echt for real. Steeds met vlagen. Ze kwam ook haast aangerend en wilde dat ik snel mn tas weghaalde zodat ze kon zitten.![]()
quote:
Vrijwel alle kansloze rapclips van "straat" mocro's, turken en wannabe's worden gesponsord vanuit een subsidiepot.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
subsidie¿
denk nie dat die kerel subsidie krijgt voor z'n shit nadat ie eerst aangeklaagd werd wegens z'n muziek
Ik moest hierom lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik word echt niet goed. Er zit een mokkel naast me dat ernstig stinkt naar poep. Maar dan ook echt for real. Steeds met vlagen. Ze kwam ook haast aangerend en wilde dat ik snel mn tas weghaalde zodat ze kon zitten.![]()
Wil wel eens aan jou ruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
twffquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Dit soort vraagstellingen vind ik altijd zo vaag. Want in mijn ogen is zowel ja als nee dat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
begrijpt u vaak niet wat mensen willen
ik begrijp juist wel
moet ik dan ja of nee zeggen?
ja toch?
In de trein of bus?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ben nu extra blij dat ik op een eenling stoeltje zit.
NIET GELEZEN.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrijwel alle kansloze rapclips van "straat" mocro's, turken en wannabe's worden gesponsord vanuit een subsidiepot.
http://vorige.nrc.nl//kun(...)ubsidie_voor_rapclip
EN HAAG, 6 april. - De videoclip Het Land Van* van rapper Salah Edin (26) uit Alphen aan den Rijn is enkele dagen na de tv-première al onderwerp van Kamervragen. De clip is gemaakt met subsidie van het TAX-videoclipfonds. De SGP stelt in een brief aan de Tweede Kamer de subsidie van videoclips ter discussie en richt haar pijlen daarbij op de clip van Edin. Daarin is te zien hoe een jonge moslim radicaliseert na confrontaties met racisme en armoede. Volgens de SGP is de videoclip van Edin „sympathie opwekkend voor radicalisering”. De partij vraagt de regering „de criteria voor de verdeling van subsidies zodanig te herzien dat de suggestie van de legitimiteit van radicalisering niet meer met behulp van overheidsmiddelen wordt ondersteund”.
sta op en loop dan wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja serieus hoor vgm heeft ze haar broekje vol![]()
ja ik deed gewoon eentje invullen en dan keek ik naar vervolgvraag en zag ik wat ze bedoeldenquote:
miss heeft ze gwn kak onder dr zoolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja serieus hoor vgm heeft ze haar broekje vol![]()
Ja, waarom niet? lift is ook een nono maar verder...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het op andere plekken wel geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |