Hebben die lopen knokken?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb inspiratie gekregen van Ierse supporters.
Zing jij ook dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zingen nog wanneer ze verloren hebben.
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet datquote:
Ja dan blijf je volle topics deleten....quote:Op maandag 20 juni 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet dat
Ja dan hoef je niet meer te rennen om te zien dat het uitverkocht isquote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft een non food online shop in Nederland
Lekkere warme doeche daarna mag ik hopenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
vanavond eerste avond van de 4 daagse gelopen met Aap, tot op het bot nat geregend
ga je zo nog op stap ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:49 schreef chufi het volgende:
Zon laat het afweten voorlopig.... Buienradar sucks
morgen weer een dagquote:
waar ?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag MM een dagje in de TT als de modjes het toestaan..
Weer één minderquote:
quote:
Have funquote:
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
In mn eentje en af en toe met Sas ach komt goed
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je wel
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit te vaak op de strafbankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.
Is het pm/dm verkeer al in banenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.
Arme gozerquote:
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
Meestal schelden langs me heen idd . Nog een leuke verjaardag gehad Piet? Of draai je het nu van je af?
Oh ja dat duurt nog evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.
ik zie geen fann???quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op deze wat grijze avond vermaak ik me met wat muziek.
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zekerquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zeker
Zo'n herstart is vaak tot mislukken gedoemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zeker
Terwijl je zou verwachten dat er steeds meer 40+ FoK!kers zouden komen... want iedereen wordt ouder tenslotte..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n herstart is vaak tot mislukken gedoemd.
Ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl je zou verwachten dat er steeds meer 40+ FoK!kers zouden komen... want iedereen wordt ouder tenslotte..
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Dat EK voetbal is ook te slecht om aan te zien... Nog geen goede wedstrijd gezien.. En dan te bedenken dat NED ook nog eens niet meedoet ...
Ja ja die mogen doorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.
En vergeet Wales niet.
Niet hier posten dan, jij ontkent het niet 40+ / Ontken hier je veertig plusquote:
walesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.
En vergeet Wales niet.
Hun volkslied... Geen idee wat daar de tekst van is... De Brabansonne of is het toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat publiek moet eerst beter leren zingen.
Dat zijn geen echte Kroaten hoorde ik vanmiddag een lekker ding zeggen op Spaanse TVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel kut supporters maar op zich best goed team dat Kroatië
Dat krijg ja als je 4 daagse looptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:58 schreef sacha het volgende:
ik had weer een klote uitzicht vanavond...
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zou de zon wel gaan schijnen maar veel heb ik er niet van gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef sacha het volgende:
mijn klote uitzicht is een kleurenfoto![]()
het was een vreemde ervaring![]()
vanavond om 10 uur een regenboog of vreemdsoortige halo op de kiek gezet, het was een vreemde dag
Ik knijp wel altijd eerst in de remmen en stap meestal af..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik ga onderweg op peerd geen foto's maken, dat ding heb ik niet eens bij.
doe eens gek en neem het ding meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik ga onderweg op peerd geen foto's maken, dat ding heb ik niet eens bij.
Piet heeft dezelfde als Fann of andersom kan ik me herinneren.. Ik maak ze meestal gewoon met mn mobiel..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
doe eens gek en neem het ding mee![]()
je hebt het toch niet over je muts hč?
dat klopt, doe maar even een trquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef FANN het volgende:
zo... dat is best wel een soort van ''ziek'' wat ik hier lees...
mja... ook geen nieuws eigenlijk
Jij hebt geen gevoel voor 'humor'.quote:
och...quote:
dat zal het zijn, ik ontvolg de zooi weerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt geen gevoel voor 'humor'.
Ik wil het nie weten nie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
och...geen aandacht geven is veel erger ...
hoe sneu moet je leven zijn om je zo te gedragen denk ik dan maar
ik wil stokken om mee te slaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik hem bij je brengen..
quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:41 schreef chufi het volgende:
Wil ik vanochtend douchen.. krijg ik alleen maar koud water...Staat mn combi/CV-ketel in F5 foutcode.... Dacht gelijk om te refreshen helaas werkte dat niet..
Ik vermoed dat de "cv ketel" onderhoud mensen het altijd deden. tegenwoordig is dat je eigen pakkie an. Die van mij is 4 jaar jong en al twee keer bijgevuld. (Geeft het aan op het display van de thermostaat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een paar weken geleden een onderhoudsbeurt en dat was een dame. LeukIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoezo tegenwoordig.. Ze komen volgens mij gewoon elke 2 jaar.. Zal dit jaar wel weer zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de "cv ketel" onderhoud mensen het altijd deden. tegenwoordig is dat je eigen pakkie an. Die van mij is 4 jaar jong en al twee keer bijgevuld. (Geeft het aan op het display van de thermostaat)
Ik had een paar weken geleden een onderhoudsbeurt en dat was een dame. Leuk
Ik bedoel dat het bijvullen van je ketel niet (meer) in het onderhoudscontract staat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig.. Ze komen volgens mij gewoon elke 2 jaar.. Zal dit jaar wel weer zijn..
Oh dat weet ik eik niet.. 10 jaar geleden of zo heeft een dame dat een keer gedaan en daarna nooit meer..Maar dan zou je toch wel verwachten dat ze er een opmerking over maken als het nodig zou zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het bijvullen van je ketel niet (meer) in het onderhoudscontract staat.
Ze hebben het altijd wel gedaan, 10 jaar zonder bijvullen lijkt me niet mogelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eik niet.. 10 jaar geleden of zo heeft een dame dat een keer gedaan en daarna nooit meer..Maar dan zou je toch wel verwachten dat ze er een opmerking over maken als het nodig zou zijn...
Netjesquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
Ik had btw 230 euro retour van de Neon, zachte winter denk ikNice
Ja leuk als je op je rekening loert. De nieuwe auto heeft al 4 banden, uitlaat en wat wandjes, nu de motor nogquote:
Nieuw of 2e handsquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk als je op je rekening loert. De nieuwe auto heeft al 4 banden, uitlaat en wat wandjes, nu de motor nog
Nooit nieuw, zonde geld. Ik blijf rijden zolang het kan, komt ze door de keuring (oktober) dan gaat ze mee naar 21 jaar zonder probleemquote:
IC Japanner heb je tochquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit nieuw, zonde geld. Ik blijf rijden zolang het kan, komt ze door de keuring (oktober) dan gaat ze mee naar 21 jaar zonder probleem
Mazda,nooit geen ellende mee gehad. Het zal me aan mij hart gaan. Trouwe dienst.quote:
Beter ik heb wel een auto nodig. Ik zit al jaren in de stress, apk halen of niet. En ik heb twee maanden de tijd om mijn kenteken over te zetten. I.v.m. vergunning. Anders zit ik twee jaar op de wacht lijstquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb liever all inclusieve.. dus een leasebak... Maar ik zie wel.. voorlopig heb ik er geen nodig
Lease is echt niet zo voordelig meer hoor. Ik zou het niet willen, als het konquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb liever all inclusieve.. dus een leasebak... Maar ik zie wel.. voorlopig heb ik er geen nodig
Ik ook niet, ik haat auto's kopen. Ik rij ze ook af. Nou ja alle twee die ik had. Doen ze het dan prima.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb er duidelijk geen verstand van.. Ook nog nooit een eigen auto gehad.. Of een ouwe van mn ouders of lease... verder niets...
1.44 minuten, daar heb ik de tijd niet voorquote:
Heel verhaal laat maarquote:
Nou nee, nu wil ik het wetenquote:
OK ik dacht ik hat vanmorgen iets gelezen dat hetzelfde was en toen zag ik dat het 2014 was en toen dacht ik de beatlesquote:
Oh vandaar.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
OK ik dacht ik hat vanmorgen iets gelezen dat hetzelfde was en toen zag ik dat het 2014 was en toen dacht ik de beatles
Toch vind ik het leuk een Sportfragment op zijn tijd.quote:
Het kan idd geen kwaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toch vind ik het leuk een Sportfragment op zijn tijd.
pijn is fijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je rustig aan... Je hebt al overal pijn
Linkdumpquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef sacha het volgende:
https://localfocus2.appspot.com/576aa2262d384
Ik zit aan een jubileumquote:
Notes maar ik ben er nog niet dusquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar, waar heb je het eigenlijk over?
Mijn leeftijd 40quote:
Dat zijn er een hoop op die kleine gemeentequote:Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef sacha het volgende:
https://localfocus2.appspot.com/576aa2262d384
I knowquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
bij reumatische klachten kan je maar beter blijven bewegen
Ok, dat komt wel goed. Zal ik PTA of VBL nemen, R&P kan ook nog.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga je maar bij een ander modje slijmen jah! ik ben niet van de verzoeknummers
KPDquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, dat komt wel goed. Zal ik PTA of VBL nemen, R&P kan ook nog.
Je mist ook niksquote:
nee, "Fab 4" --> 4x50mquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd aan de Beatles als ik aan 2014 denk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
2x40 = 80quote:
veertigste gehaktbalquote:
Ik ga weer SPaans Mastercheffenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nog foto's genomenquote:
quote:
Ik zou zeggen, de kaartjes zijn boven waterquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:07 schreef chufi het volgende:
Ik lees net dat Engeland zich gediskwalificeerd heeft bij het EK..
Werd tijd. Al die aankopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl ik het schrijf breekt de zon door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk weet ik veel
Al dat gedoe.
Misschien leuk voor een nieuwe topic?
Ik zeg maar wat.
[ Bericht 58% gewijzigd door Treehut362 op 24-06-2016 20:36:05 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
BrexitNiet voor 40+ schat ik zo in... NWS misschien, maar ik denk dat het daar al volstaat met topics er overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk weet ik veel
Al dat gedoe.
Ik zeg maar wat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
BrexitDeze is ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk weet ik veel
Al dat gedoe.
Ik zeg maar wat.
https://www.filmon.com/channel/bbc-twoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan een link bij .. nu zoekt ze slapend in het niets
Bikini babes JAJAquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had ik al tijdje in mijn favorieten staan.
Daar waar je paardjes staan toch..quote:Op zaterdag 25 juni 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goede kennis van mij en muts gaat naar OS.
Klopt dusquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
kwas verdomme als een oud wijf op de bank in slaap gevallen
Ik kan dat niet, ik ben ook een stuk jongerquote:
Ook niet op je "nieuwe" bank, met voetenbankje?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik ben ook een stuk jonger
Nee, ik ben wel eens vroeg thuis. Maar mijn bed in gaan/bank. Lukt niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet op je "nieuwe" bank, met voetenbankje?
Mijn bank is comfortabel genoeg om er af en toe in slaap te vallenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel eens vroeg thuis. Maar mijn bed in gaan/bank. Lukt niet.
Die nieuwe van mij ook gelukkig, die gaat als bed dienen binnenkort.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn bank is comfortabel genoeg om er af en toe in slaap te vallen
OK voor lang of slechts 1 nachtje?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die nieuwe van mij ook gelukkig, die gaat als bed dienen binnenkort.
Schilderwerk aan de achterkant.quote:
uhuhquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik ben ook een stuk jonger
Daar hebben we schilderwerk voorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
Als man zal ik er niet naar vragen .. Schijnt niet te horen
Wij hadden al rijkelijk frambozen.quote:
Hebben eigen stal in de buurt .quote:
Krijgen hetzelfde vreten zeg maarquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben eigen stal in de buurt .
Hengst waar op gereden wordt komt van de plek waar mijn paarden staan.
Ken die hengst al vanaf veulen. Heb er paar keer met gerend op keuringen toen ie nog jong was.quote:
We zullen ook een beetje aan jou denken straksquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken die hengst al vanaf veulen. Heb er paar keer met gerend op keuringen toen ie nog jong was.
Peace Love
3. Ambient modern
Het is wel apart om gozer en paard die je beide kent vanaf jonge leeftijd op OS te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
We zullen ook een beetje aan jou denken straks
Dat zal best idd.. Ik hoop dat ie het waarmaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel apart om gozer en paard die je beide kent vanaf jonge leeftijd op OS te zien.
Peace Love
3. Ambient modern
Zal geen medaille winnen maar top 10 zit er wel in.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal best idd.. Ik hoop dat ie het waarmaakt
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
Vrijdagmorgen is onze ezel Lente bevallen van een prachtig hengst veulentje Tornado!Mooi man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er geen landen wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal geen medaille winnen maar top 10 zit er wel in.
Dat bedoel ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ook, daar maakt ie kans op goud.
Vrijdagmorgen is onze ezel Lente bevallen van een prachtig hengst veulentje Tornado!Wat een leuk ezeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alleen daar lijkt mequote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer goud met team komt er groot feest in Lunteren.
Waarom laat je je muts niet gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wilde dat mijn muts meeging naar Rio maar dat vond ik niet goed.
Naar Rio zonder mij? No way.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom laat je je muts niet gaan...
Jaloers?
Er staan hier ook nog 2 paarden en zelf twijfelde ze al om het te doen en heb ik knoop doorgehakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar omdat jij niet durft te vliegen mag je muts niet naar Rio, want anders had je zo mee kunnen gaan..
Die zorg kun je uitbesteden... Maar OK Dan maar voor de TV toe zitten kijken...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan hier ook nog 2 paarden en zelf twijfelde ze al om het te doen en heb ik knoop doorgehakt.
De realiteit is niet zo mooi als het lijkt, je ziet stallen en hotelkamer paar weken, weinig tijd voor leuke dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zorg kun je uitbesteden... Maar OK Dan maar voor de TV toe zitten kijken...
Rio is sws een gevaarlijke stad.. Ik voelde me er niet echt op mn gemak.. behalve bij toenmalige vriendin dan ...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De realiteit is niet zo mooi als het lijkt, je ziet stallen en hotelkamer paar weken, weinig tijd voor leuke dingen.
De misdaad tiert er welig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Rio is sws een gevaarlijke stad.. Ik voelde me er niet echt op mn gemak.. behalve bij toenmalige vriendin dan ...
Ik zat op 4 en nog steeds,quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt
Nu even Live Adele kijken op BBC2
Klopt, maar desondanks deed ze het wel goed .. Ik heb natuurlijk wat lopen zappen ...quote:Op zondag 26 juni 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
New Order was al tof maar dit is helemaal geweldig, fuck die Adéle daar is geen reet aan.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouw daar niet alleen naar toe gaan.
Vrijdagmorgen is onze ezel Lente bevallen van een prachtig hengst veulentje Tornado!Wat een poepie maar wat een shitnaam heeft die moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en als ze niet zonder mij durft wat dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zin alleen al is het waard om een echtscheiding aan te vragen.
Kostelijk
He Bloes.. Eigenlijk is Piet bang dat zn muts een lekkere Braziliaanse gozert van het strand plukt...quote:Op zondag 26 juni 2016 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zin alleen al is het waard om een echtscheiding aan te vragen.
Kostelijk
De kans dat portemonnee gerold wordt is groter.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bloes.. Eigenlijk is Piet bang dat zn muts een lekkere Braziliaanse gozert van het strand plukt...
Mijn vriendin daar is gewoon op straat bij een stoplicht een pistool tegen dr hoofd gezet om een paar centen... Juist om die reden zie je er .s avond vaak heel veel mensen door rood rijden om maar niet te stoppen met alle risicos van dien...quote:Op zondag 26 juni 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kans dat portemonnee gerold wordt is groter.
Mijn broer had Braziliaanse vrouw een tijdje en 2 potentiële topvoetballers als zoontjes.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vriendin daar is gewoon op straat bij een stoplicht een pistool tegen dr hoofd gezet om een paar centen... Juist om die reden zie je er .s avond vaak heel veel mensen door rood rijden om maar niet te stoppen met alle risicos van dien...
Nu Top of the Pop 1982....quote:Op zondag 26 juni 2016 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar shit een beetje BBC 4 avondje aan het worden
Maar waar ging het mis?quote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer had Braziliaanse vrouw een tijdje en 2 potentiële topvoetballers als zoontjes.
OK er is nog potentiequote:Op zondag 26 juni 2016 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar bemoei ik me niet mee, die zoontjes zijn 17 en 15 nu,
Maar met 17 moet je tegenwoordig al wel gescout zijn hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spelen beide al aardig hoog bij amateurs.
Mijn broer heeft 0,0 voetbalachtergrond, verhuist vaak. Binnenkort weer eens gaan kijken hoe goed ze zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met 17 moet je tegenwoordig al wel gescout zijn hoor
OKquote:Op zondag 26 juni 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer heeft 0,0 voetbalachtergrond, verhuist vaak. Binnenkort weer eens gaan kijken hoe goed ze zijn.
Misschien omdat e nog minderjarig zijn.. Zijn het kinderen van je broer of ....quote:Op zondag 26 juni 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wonen ook nog bij moeder maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Zijn op zeker van mijn broer, heb er met gevoetbald op parkeerplaats ergens en ik werd zoek gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat e nog minderjarig zijn.. Zijn het kinderen van je broer of ....
Dat zegt eigenlijk niet zo veel.. Waarschijnlijk ben je geen voetbaltalentquote:Op zondag 26 juni 2016 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn op zeker van mijn broer, heb er met gevoetbald op parkeerplaats ergens en ik werd zoek gespeeld.
Peace Love
3. Ambient modern
Ha ha ha. Geweldig he ?quote:
Koning, keizer admiraal. Poepen doen we allemaal POPLAquote:
heb je er een wallpaper van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |