Hebben die lopen knokken?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb inspiratie gekregen van Ierse supporters.
Zing jij ook dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zingen nog wanneer ze verloren hebben.
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet datquote:
Ja dan blijf je volle topics deleten....quote:Op maandag 20 juni 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet dat
Ja dan hoef je niet meer te rennen om te zien dat het uitverkocht isquote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft een non food online shop in Nederland
Lekkere warme doeche daarna mag ik hopenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
vanavond eerste avond van de 4 daagse gelopen met Aap, tot op het bot nat geregend
ga je zo nog op stap ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:49 schreef chufi het volgende:
Zon laat het afweten voorlopig.... Buienradar sucks
morgen weer een dagquote:
waar ?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag MM een dagje in de TT als de modjes het toestaan..
Weer één minderquote:
quote:
Have funquote:
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
In mn eentje en af en toe met Sas ach komt goed
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je wel
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit te vaak op de strafbankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.
Is het pm/dm verkeer al in banenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.
Arme gozerquote:
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
Meestal schelden langs me heen idd . Nog een leuke verjaardag gehad Piet? Of draai je het nu van je af?
Oh ja dat duurt nog evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.
ik zie geen fann???quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op deze wat grijze avond vermaak ik me met wat muziek.
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zekerquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zeker
Zo'n herstart is vaak tot mislukken gedoemd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ is alweer flink aan het krimpen, binnenkort weer weg zeker
Terwijl je zou verwachten dat er steeds meer 40+ FoK!kers zouden komen... want iedereen wordt ouder tenslotte..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n herstart is vaak tot mislukken gedoemd.
Ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl je zou verwachten dat er steeds meer 40+ FoK!kers zouden komen... want iedereen wordt ouder tenslotte..
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Dat EK voetbal is ook te slecht om aan te zien... Nog geen goede wedstrijd gezien.. En dan te bedenken dat NED ook nog eens niet meedoet ...
Ja ja die mogen doorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.
En vergeet Wales niet.
Niet hier posten dan, jij ontkent het niet 40+ / Ontken hier je veertig plusquote:
walesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ik blij om, scheelt boel ergernis.
En vergeet Wales niet.
Hun volkslied... Geen idee wat daar de tekst van is... De Brabansonne of is het toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat publiek moet eerst beter leren zingen.
Dat zijn geen echte Kroaten hoorde ik vanmiddag een lekker ding zeggen op Spaanse TVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel kut supporters maar op zich best goed team dat Kroatië
Dat krijg ja als je 4 daagse looptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:58 schreef sacha het volgende:
ik had weer een klote uitzicht vanavond...
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zou de zon wel gaan schijnen maar veel heb ik er niet van gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef sacha het volgende:
mijn klote uitzicht is een kleurenfoto![]()
het was een vreemde ervaring![]()
vanavond om 10 uur een regenboog of vreemdsoortige halo op de kiek gezet, het was een vreemde dag
Ik knijp wel altijd eerst in de remmen en stap meestal af..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik ga onderweg op peerd geen foto's maken, dat ding heb ik niet eens bij.
doe eens gek en neem het ding meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja ik ga onderweg op peerd geen foto's maken, dat ding heb ik niet eens bij.
Piet heeft dezelfde als Fann of andersom kan ik me herinneren.. Ik maak ze meestal gewoon met mn mobiel..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
doe eens gek en neem het ding mee![]()
je hebt het toch niet over je muts hč?
dat klopt, doe maar even een trquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef FANN het volgende:
zo... dat is best wel een soort van ''ziek'' wat ik hier lees...
mja... ook geen nieuws eigenlijk
Jij hebt geen gevoel voor 'humor'.quote:
och...quote:
dat zal het zijn, ik ontvolg de zooi weerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt geen gevoel voor 'humor'.
Ik wil het nie weten nie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
och...geen aandacht geven is veel erger ...
hoe sneu moet je leven zijn om je zo te gedragen denk ik dan maar
ik wil stokken om mee te slaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik hem bij je brengen..
quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:41 schreef chufi het volgende:
Wil ik vanochtend douchen.. krijg ik alleen maar koud water...Staat mn combi/CV-ketel in F5 foutcode.... Dacht gelijk om te refreshen helaas werkte dat niet..
Ik vermoed dat de "cv ketel" onderhoud mensen het altijd deden. tegenwoordig is dat je eigen pakkie an. Die van mij is 4 jaar jong en al twee keer bijgevuld. (Geeft het aan op het display van de thermostaat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een paar weken geleden een onderhoudsbeurt en dat was een dame. LeukIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoezo tegenwoordig.. Ze komen volgens mij gewoon elke 2 jaar.. Zal dit jaar wel weer zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de "cv ketel" onderhoud mensen het altijd deden. tegenwoordig is dat je eigen pakkie an. Die van mij is 4 jaar jong en al twee keer bijgevuld. (Geeft het aan op het display van de thermostaat)
Ik had een paar weken geleden een onderhoudsbeurt en dat was een dame. Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |