Hebben die lopen knokken?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb inspiratie gekregen van Ierse supporters.
Zing jij ook dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zingen nog wanneer ze verloren hebben.
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet datquote:
Ja dan blijf je volle topics deleten....quote:Op maandag 20 juni 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Post je in de cos dan is het drama, ja stop volgen.Ik vergeet dat
Ja dan hoef je niet meer te rennen om te zien dat het uitverkocht isquote:Op maandag 20 juni 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft een non food online shop in Nederland
Lekkere warme doeche daarna mag ik hopenquote:Op maandag 20 juni 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
vanavond eerste avond van de 4 daagse gelopen met Aap, tot op het bot nat geregend
ga je zo nog op stap ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:49 schreef chufi het volgende:
Zon laat het afweten voorlopig.... Buienradar sucks
morgen weer een dagquote:
waar ?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag MM een dagje in de TT als de modjes het toestaan..
Weer één minderquote:
quote:
Have funquote:
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
In mn eentje en af en toe met Sas ach komt goed
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je wel
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit te vaak op de strafbankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan tong wel wat stangen om het levendig te houden.
Is het pm/dm verkeer al in banenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook kotsmisselijk van je lijkt me.
Arme gozerquote:
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
Meestal schelden langs me heen idd . Nog een leuke verjaardag gehad Piet? Of draai je het nu van je af?
Oh ja dat duurt nog evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de 5 jaar vier ik mijn verjaardag 3 dagen lang.
ik zie geen fann???quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |