Echt formidabel.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een nieuwe goal in het leven. Business vliegen. Dit klinkt echt heel fijn.
Beenruimte gewoon onbeperkt en je kan liggen vaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt 2x zo duur of hoequote:Op zondag 19 juni 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beenruimte gewoon onbeperkt en je kan liggen vaak.
Maar het is wel duur. Zeker lange afstanden.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaime moet Brienne nog aan zijn gouden lans rijgen
Tickets van huwelijksreis ongeveer 3,5x iirc.quote:
Niet de moeite dus, of je moet het kunnen missenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tickets van huwelijksreis ongeveer 3,5x iirc.
Korte afstanden Azie hier 2x.
En binnen Europa is business vaak niet de moeite waard. Want dan zijn de stoelen vaak echt matig.
Ja. Anders kan je het beter uitzitten.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet de moeite dus, of je moet het kunnen missen
quote:Op zondag 19 juni 2016 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Anders kan je het beter uitzitten.
Al vond ik de 11 uur economy op de heenweg wel heel matig
Ik weet niet of ik dat zou volhoudenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Anders kan je het beter uitzitten.
Al vond ik de 11 uur economy op de heenweg wel heel matig
Ja, je moet he.quote:
Of nouja.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet zo goed voorbereid
maar zal wel goedkomen
hoeveel heb je erquote:Op maandag 20 juni 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet zo goed voorbereid
maar zal wel goedkomen
Bleuhhhh, houdt het niet snel op met regenen daar? Hier schijnt zonnetje toevallig eventjes!quote:Op maandag 20 juni 2016 19:07 schreef Flippiee het volgende:
Het regent vies hard en ik moet nog zwemmen straks. (15 minuten fietsen naarzwembad)
Ik weet niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bleuhhhh, houdt het niet snel op met regenen daar? Hier schijnt zonnetje toevallig eventjes!
Denk het jaquote:Op maandag 20 juni 2016 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet.Ik denk dat dit karma is voor alle weken dat het zuiden en oosten wel slecht weer had en wij gewoon zonnetje.
Ja zo kun je alles ook wel wegstrepen met karmaquote:Op maandag 20 juni 2016 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet.Ik denk dat dit karma is voor alle weken dat het zuiden en oosten wel slecht weer had en wij gewoon zonnetje.
sterktequote:
Waar hebben we het aan verdiend JCquote:
Dan ligt het nooit (direct?) aan mij toch.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles ook wel wegstrepen met karma
Te weinig de bijbel gelezen denk ikquote:Op maandag 20 juni 2016 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het aan verdiend JC
[..]
Dan ligt het nooit (direct?) aan mij toch.Of toch wel. Een lastige overweging dit.
Nee ik heb vakantiequote:
Jawel, karma komt wel door jezelfquote:Op maandag 20 juni 2016 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hebben we het aan verdiend JC
[..]
Dan ligt het nooit (direct?) aan mij toch.Of toch wel. Een lastige overweging dit.
Lekkerrrquote:Op maandag 20 juni 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
ik heb ook gewoon vakantie tot 26 septemberzo lang
Lekker wel ja, maar had liever een kortere en dan tijdens stage nog paar keer vrijquote:
nicequote:Op maandag 20 juni 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantiealleen nog een reflectieverslagje maken
Lekker hoor. waar ga je heenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:18 schreef JanCees het volgende:
ik vanaf 4 juli 3 dagen in de week werken
ook nog 3/4 weken fulltime
je moet wat
ook nog week op vakantie als het goed is
Tofff!quote:Op maandag 20 juni 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
we gaan woensdagavond boeken en hopen nog mallorca te kunnen boeken
nice, dacht dat je vrienden niet meer wildenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
we gaan woensdagavond boeken en hopen nog mallorca te kunnen boeken
nog 2 overgeblevenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nice, dacht dat je vrienden niet meer wilden
je mag heus eerlijk zijn hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan nog nét
Haha, grapje hoor gewoon doen wat je leuk vind
vriend van een vriendin van me gaat met vrienden op zuipvakantie en hij is 24/25 ofzo dus geen zorgenquote:
gaan jullie met z'n drieën ja?quote:
Waarom zou ik afkeuren wat jij leuk vind om te doen, dat zou nergens op slaanquote:
Bedankt crackjequote:Op maandag 20 juni 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik afkeuren wat jij leuk vind om te doen, dat zou nergens op slaan![]()
Geniet er nou maar van JC is toch leuk
Lekker comfy.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga 5 maanden lang slobberbroeken en jurkjes dragen enzo.
Litteken daar zou wel nasty zijn.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, gewoon te bang voor uitgroei![]()
dan ook meteen litteken
ik ookquote:
Tatoeage overheen gooienquote:Op maandag 20 juni 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Litteken daar zou wel nasty zijn.
nekschot scheelt weer belastingquote:Op maandag 20 juni 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit gisteren tegen, fucking vet![]()
waar?quote:
Nog nooit een tatoeage daar gezien die er mooi uit ziet.quote:
In mn huid, christina piercingquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 juni 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een tatoeage daar gezien die er mooi uit ziet.
Sowwwquote:Op maandag 20 juni 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In mn huid, christina piercing
Ja ik weet niet hoe die plek precies heet.
In mn huidquote:Op maandag 20 juni 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In mn huid, christina piercing
Ja ik weet niet hoe die plek precies heet.
Ik maak een grapje en je doet 'kom op zeg'? Sof pleasequote:Op maandag 20 juni 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
In mn huidkom op zeg
maar oke, aparte plek
geeft dat meer stimulans bij de vrouw ja?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet maar eikelpiercing nemen, zodat Loka meer geniet.
Wauw leuk grapjequote:Op maandag 20 juni 2016 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik maak een grapje en je doet 'kom op zeg'? Sof please![]()
Je mag dan voor altijd je onderbroek aanhouden in mijn gezelschap.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet maar eikelpiercing nemen, zodat Loka meer geniet.
leuke relatie jaquote:Op maandag 20 juni 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag dan voor altijd je onderbroek aanhouden in mijn gezelschap.
Dus dat lijkt me precies geschikt voor jou.
Schijnt van wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geeft dat meer stimulans bij de vrouw ja?
Avontuurlijk hoor.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag dan voor altijd je onderbroek aanhouden in mijn gezelschap.
Dus dat lijkt me precies geschikt voor jou.
niks?quote:
okequote:
hm, nou zou hem daarvoor niet nemenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt van wel.
[..]
Avontuurlijk hoor.
Tis net Runescapequote:Op maandag 20 juni 2016 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste side quest in Witcher 3.
Vind de pan van een oude vrouw.
Spannend spel.
Ik wilde dat ook aan jou vragenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Sof, wat vind jij van de neuscorrectie van Jill?
Ja, ik vind het ook wel knap dat ze dat durfde, zou echt bang zijn dat er iets mis zou gaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook aan jou vragen
Ik vind het wel goed van haar, ze wilde het al heel lang, heeft er goed over nagedacht, heeft ervoor gespaard. En ze ziet er niet nep door uit ofzo.
Dus vind het wel prima eigenlijk. En jij?
Ja, ik zou het ook niet durven eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel knap dat ze dat durfde, zou echt bang zijn dat er iets mis zou gaan.
En lijkt me raar dat je gezicht er ineens zo anders uitziet in de spiegel.
Of je krijgt infectie in je gezicht ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet durven eigenlijkStraks vind je het niks
Als je weet dat je kans maakt, en je krijgt er een bedragje voor.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Was weer wk grootste neus in Duitsland van de week, dan ben je kampioen voor vijf jaar als je dat wint en Nederlander gewonnnen.
Daar wil je toch niet aan meedoen![]()
ik ken iemand met een grotere neus we noemen hem altijd judennossoquote:Op maandag 20 juni 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Was weer wk grootste neus in Duitsland van de week, dan ben je kampioen voor vijf jaar als je dat wint en Nederlander gewonnnen.
Daar wil je toch niet aan meedoen![]()
bedragje? Mag dan wel BEDRAG zijn anders no way tochquote:Op maandag 20 juni 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je weet dat je kans maakt, en je krijgt er een bedragje voor.
is me niet opgevallen maar dat is nooit zo mooi neequote:Op maandag 20 juni 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook een beetje een jodenneus. Met zo'n bobbel erop.
Je ziet de bobbel niet echt doordat ik brildrager ben.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedragje? Mag dan wel BEDRAG zijn anders no way toch
[..]
is me niet opgevallen maar dat is nooit zo mooi nee![]()
lijkt me sterkquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet de bobbel niet echt doordat ik brildrager ben.
Dus ik ga maar nooit aan de lenzen.
echt hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me sterk
[..]is ook niks mis met een brilllllllll
Wel een keppeltjequote:Op maandag 20 juni 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ze dragen geen jodenster meer he, dat weet je?
joden hebben zo´n feestmuts opquote:Op maandag 20 juni 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ze dragen geen jodenster meer he, dat weet je?
dan hebben ze een hoop werkquote:Op maandag 20 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nu staan we weer lekker in de lijst van de AIVD met zijn allen
inquote:
Wow die groeit snelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Paxcon het volgende:
Jongens check mijn AH Moestuintje courgette
[ afbeelding ]
Wanneer heb je die gezaaid. In mijn herinnering is die actie pas net voorbijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja echt bizar
Heb ook nog wortels, rode bieten ofzo en komkommer
alles wat ik op de kaartjes had geschreven is door de regen verdwenen, maar ik geloof ergens april ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer heb je die gezaaid. In mijn herinnering is die actie pas net voorbij
Oh echt snel groeit dat dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alles wat ik op de kaartjes had geschreven is door de regen verdwenen, maar ik geloof ergens april ofzo
De wortels kan ik boven de grond een stukje van zien dus die zijn denk ik ook wel ongeveer klaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt snel groeit dat dan!
Doet de rest het ook zo goed?
wow echt leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De wortels kan ik boven de grond een stukje van zien dus die zijn denk ik ook wel ongeveer klaar
De rode bieten hebben veel blad dus ik denk dat dat onder de grond ook wel goed zit
De komkommer heb ik iets later geplant dan de rest en er zit iets aan wat meer op een augurk lijkt maar misschien komt dat nog goed
Sommigen zijn wel dood gegaan hoor, watermeloen is nooit gaan groeien en basilicum en rucola zijn gestorvenquote:
Achja, de rest gaat wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommigen zijn wel dood gegaan hoor, watermeloen is nooit gaan groeien en basilicum en rucola zijn gestorven
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Paxcon het volgende:
Jongens check mijn AH Moestuintje courgette
[ afbeelding ]
Ahh lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook bij mijn doperwtenplantjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
Echt leuk altijd om te zien hoe alles groeit
hoeveel hectarequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.
[ afbeelding ]
Leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice
Bij mij heeft alleen doperwt het overleefd. Die doet het ook wel goed.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh lekker
Mijn moeder heeft echt heel veel dingen in de tuin
Ze heeft ook een kasje. Echt leuk altijd om te zien hoe alles groeit
0 ofzo, niks bijzondersquote:
Hoort het op de grond te liggen of is dat wat anders?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vanmiddag. Kippengaas er om gemaakt namelijk. Lijkt veel bak maar de muur is ook wit
Foto is van boven gemaakt, lijkt erger dan het isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoort het op de grond te liggen of is dat wat anders?
ah okequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Alleen de alleronderste takje raakt een beetje de grond maar dat komt vanzelf wel weer goed. Kun je toch niet voorkomen omdat er takjes onderaan groeien, maar als ze lang genoeg zijn vinden ze hun weg wel naar het gaas en de andere takken van de plant.
Oh hehe ging net heen en hij stond alweer wat meer omhoog. Maar toch even twee touwtjes gespannen voor de komende paar dagen zodat die takjes de weg naar het gaas vinden. Dan haal ik de touwtjes wel weer weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ah oke
en je andere plantjes zijn overleden?
Ja jammer is datquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hehe ging net heen en hij stond alweer wat meer omhoog. Maar toch even twee touwtjes gespannen voor de komende paar dagen zodat die takjes de weg naar het gaas vinden. Dan haal ik de touwtjes wel weer weg.
En jaAllemaal dood.
als ik had gezegd dat ik was geopereerd, had je dan gevraagd of ik een borstvergroting had gedaan?quote:
nee, maar jij bent dan ook een stuk minder trollerig dan Tjackaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik had gezegd dat ik was geopereerd, had je dan gevraagd of ik een borstvergroting had gedaan?
niks aan de handquote:
Nee en nu ook nietquote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee en nu ook niet
meer een beetje irritant
oh mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
niks aan de hand
maar sliep niet goed in was dus wel beetje wappie haha
Wie is de winnaar geworden?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verspil al mijn tijd met het bekijken van foto's van de perfecte man
ik vind hem zelf niet zoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds 2009 tot mijn obsessie voor hem minder wordt.
Ja hij heeft gewoon iets dat me aanspreekt denk ik.quote:
makkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Albanië, Slowakije of een van die ploegen uit groep F
als ze tweede worden tegen Zwitserland
A skinny guy with a six-pack is like a fat girl with big tits.. It doesn't count.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dit ecto is vind ik dat er niets mis is met ecto's. :$
Less = morequote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
A skinny guy with a six-pack is like a fat girl with big tits.. It doesn't count.
Nou kk lelijk is wel heel overdrevenquote:
Hier wel mee eens ja, maar dat geldt wel iets meer voor vrouwen dan voor mannenquote:
Het is een beetje een softie jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
toch erg, vond het enorm nichterig klinken ondanks dat ie over een meisje zong
Nou ja, ik hoef geen kleerkast in elk geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Hie
[..]
Hier wel mee eens ja, maar dat geldt wel iets meer voor vrouwen dan voor mannen
Mwa heb liever gewoon spiertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka ziet graag een beetje bierbuikje om mee te knuffelen
Teveel spier is onaantrekkelijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen kleerkast in elk geval.
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Wat dan welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.quote:
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Anders was ik nog maagd geweest.
Such is life in de commerciele gymquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Oh dan heb ik nooit kans dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dat hij lief en stabiel is, en mijn interesse kan vasthouden
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenquote:
Ik wilde een fopje maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenSnap dat echt niet hoor
Hoezo schrijven mensen hun docentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Sowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Het zijn wel echt de show-offs jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenseren
Ik denk dat mannen dat niet doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar sommigen gaan ook zo ver dat de verhouding hoofd-lichaam heel raar eruit gaat zien
Lewdgirl.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde jou je vies laten voelen. :$
Omdat het een verlegen meisje is die niet goed weet hoe ze haar emoties kan tonen.quote:
Ik heb een handjevol leerlingen die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.
Omdat je daar bijzonder veel discipline voor moet hebben.quote:
\quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Ik snap wel waarom mensen het te ecto vinden maar als ik zo`n lichaam heb bereikt zou ik het niet erg vinden in ieder geval
Ja, daarom. Maar zou voor mij dan tussenfase zijn. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.
Zit je aan de morfine ofzo?quote:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.quote:
Omdat ik lief, aardig en leuk benquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
Maar hoezo schrijven zoveel leerlingen jou?
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
[..]
Omdat ik lief, aardig en leuk ben
quote:
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?
ahw dat is wel lief jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.
Dat ze hopen dat ze me volgend jaar weer hebben.
Dat soort dingen.
Nouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom uberhaupt bijna nooit een kleinere man tegen. Wel veel dunnere want ik ben breed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen schele ogen meer dus? Netjes
het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
ooglidcorrectiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
Kon hiervoor ook, alleen je ogen hosselde iemand andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
zekerquote:
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel even groot als Sofje, en breder.
Gelukkig
Jawel man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
Vooral vrouwen die niet veel met spieren hebben zullen het niet erg vinden neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoor
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
alles met een kut en een hartslag tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw maakt het denk ik nog minder uit dan als man wat je lichaamsbouw is.
Meer dan genoeg mannen die op slank vallen, meer dan genoeg chubbychasers.
jhaliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles met een kut en een hartslag toch
Nee dat was SGY nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij was toch dat 14 jarige transgender ventje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |