okequote:
hm, nou zou hem daarvoor niet nemenquote:Op maandag 20 juni 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt van wel.
[..]
Avontuurlijk hoor.
Tis net Runescapequote:Op maandag 20 juni 2016 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste side quest in Witcher 3.
Vind de pan van een oude vrouw.
Spannend spel.
Ik wilde dat ook aan jou vragenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Sof, wat vind jij van de neuscorrectie van Jill?
Ja, ik vind het ook wel knap dat ze dat durfde, zou echt bang zijn dat er iets mis zou gaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook aan jou vragen
Ik vind het wel goed van haar, ze wilde het al heel lang, heeft er goed over nagedacht, heeft ervoor gespaard. En ze ziet er niet nep door uit ofzo.
Dus vind het wel prima eigenlijk. En jij?
Ja, ik zou het ook niet durven eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel knap dat ze dat durfde, zou echt bang zijn dat er iets mis zou gaan.
En lijkt me raar dat je gezicht er ineens zo anders uitziet in de spiegel.
Of je krijgt infectie in je gezicht ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet durven eigenlijkStraks vind je het niks
Als je weet dat je kans maakt, en je krijgt er een bedragje voor.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Was weer wk grootste neus in Duitsland van de week, dan ben je kampioen voor vijf jaar als je dat wint en Nederlander gewonnnen.
Daar wil je toch niet aan meedoen![]()
ik ken iemand met een grotere neus we noemen hem altijd judennossoquote:Op maandag 20 juni 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Was weer wk grootste neus in Duitsland van de week, dan ben je kampioen voor vijf jaar als je dat wint en Nederlander gewonnnen.
Daar wil je toch niet aan meedoen![]()
bedragje? Mag dan wel BEDRAG zijn anders no way tochquote:Op maandag 20 juni 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je weet dat je kans maakt, en je krijgt er een bedragje voor.
is me niet opgevallen maar dat is nooit zo mooi neequote:Op maandag 20 juni 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook een beetje een jodenneus. Met zo'n bobbel erop.
Je ziet de bobbel niet echt doordat ik brildrager ben.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedragje? Mag dan wel BEDRAG zijn anders no way toch
[..]
is me niet opgevallen maar dat is nooit zo mooi nee![]()
lijkt me sterkquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet de bobbel niet echt doordat ik brildrager ben.
Dus ik ga maar nooit aan de lenzen.
echt hoorquote:Op maandag 20 juni 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me sterk
[..]is ook niks mis met een brilllllllll
Wel een keppeltjequote:Op maandag 20 juni 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ze dragen geen jodenster meer he, dat weet je?
joden hebben zo´n feestmuts opquote:Op maandag 20 juni 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ze dragen geen jodenster meer he, dat weet je?
dan hebben ze een hoop werkquote:Op maandag 20 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nu staan we weer lekker in de lijst van de AIVD met zijn allen
inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |