Mwa heb liever gewoon spiertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka ziet graag een beetje bierbuikje om mee te knuffelen
Teveel spier is onaantrekkelijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen kleerkast in elk geval.
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Wat dan welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.quote:
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Anders was ik nog maagd geweest.
Such is life in de commerciele gymquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Oh dan heb ik nooit kans dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dat hij lief en stabiel is, en mijn interesse kan vasthouden
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenquote:
Ik wilde een fopje maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenSnap dat echt niet hoor
Hoezo schrijven mensen hun docentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Sowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Het zijn wel echt de show-offs jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenseren
Ik denk dat mannen dat niet doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar sommigen gaan ook zo ver dat de verhouding hoofd-lichaam heel raar eruit gaat zien
Lewdgirl.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde jou je vies laten voelen. :$
Omdat het een verlegen meisje is die niet goed weet hoe ze haar emoties kan tonen.quote:
Ik heb een handjevol leerlingen die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.
Omdat je daar bijzonder veel discipline voor moet hebben.quote:
\quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Ik snap wel waarom mensen het te ecto vinden maar als ik zo`n lichaam heb bereikt zou ik het niet erg vinden in ieder geval
Ja, daarom. Maar zou voor mij dan tussenfase zijn. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.
Zit je aan de morfine ofzo?quote:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.quote:
Omdat ik lief, aardig en leuk benquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
Maar hoezo schrijven zoveel leerlingen jou?
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
[..]
Omdat ik lief, aardig en leuk ben
quote:
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?
ahw dat is wel lief jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.
Dat ze hopen dat ze me volgend jaar weer hebben.
Dat soort dingen.
Nouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom uberhaupt bijna nooit een kleinere man tegen. Wel veel dunnere want ik ben breed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen schele ogen meer dus? Netjes
het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
ooglidcorrectiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
Kon hiervoor ook, alleen je ogen hosselde iemand andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
zekerquote:
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel even groot als Sofje, en breder.
Gelukkig
Jawel man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
Vooral vrouwen die niet veel met spieren hebben zullen het niet erg vinden neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoor
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
alles met een kut en een hartslag tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw maakt het denk ik nog minder uit dan als man wat je lichaamsbouw is.
Meer dan genoeg mannen die op slank vallen, meer dan genoeg chubbychasers.
jhaliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles met een kut en een hartslag toch
Nee dat was SGY nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij was toch dat 14 jarige transgender ventje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |