Lewdgirl.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde jou je vies laten voelen. :$
Omdat het een verlegen meisje is die niet goed weet hoe ze haar emoties kan tonen.quote:
Ik heb een handjevol leerlingen die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graag
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde FOK!ker sowieso niet haalbaar om het buiten proporties te krijgen.
Omdat je daar bijzonder veel discipline voor moet hebben.quote:
\quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij dat lichaam hierboven goed of te ecto?
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Ik snap wel waarom mensen het te ecto vinden maar als ik zo`n lichaam heb bereikt zou ik het niet erg vinden in ieder geval
Ja, daarom. Maar zou voor mij dan tussenfase zijn. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lichaam is verder vooral aanleg voor wat laag bf% en dan een paar maandjes aan de gewichten.
Zit je aan de morfine ofzo?quote:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.quote:
Omdat ik lief, aardig en leuk benquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
Maar hoezo schrijven zoveel leerlingen jou?
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
[..]
Omdat ik lief, aardig en leuk ben
quote:
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over wat voor onderwerpen schrijven ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |