Mwa heb liever gewoon spiertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka ziet graag een beetje bierbuikje om mee te knuffelen
Teveel spier is onaantrekkelijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen kleerkast in elk geval.
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Wat dan welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.quote:
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Anders was ik nog maagd geweest.
Such is life in de commerciele gymquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Oh dan heb ik nooit kans dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon dat hij lief en stabiel is, en mijn interesse kan vasthouden
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenquote:
Ik wilde een fopje maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedenk maar eens hoe oud ik was toen jij ontmaagd werd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pikt ze er zo uit die gasten die helemaal strak staan in de gym. Als ze oefeningen doen kreunen alsof ze al 10 jaar geen seks hebben gehad.
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN dan die gewichten ook echt met een enorme kracht naar boven laten knallen zodat heel Arnhem mee kan genietenSnap dat echt niet hoor
Hoezo schrijven mensen hun docentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Sowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag een lange brief gekregen van mijn favoriete leerling.
Superlief.
Het zijn wel echt de show-offs jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ook naar gym waar de echte kasten lopen, die zich niet meer hoeven te compenseren
Ik denk dat mannen dat niet doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow
Ik heb docenten nooit brieven gestuurd
Ja vind het sowieso niks. Wil wel gespierd lichaam maar wel binnen proporties graagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar sommigen gaan ook zo ver dat de verhouding hoofd-lichaam heel raar eruit gaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |