ahw dat is wel lief jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze lessen leuk vinden/vonden, dat ze me aardig vinden, of een goede leraar.
Dat ze hopen dat ze me volgend jaar weer hebben.
Dat soort dingen.
Nouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef geen kleerkast in elk geval.
Maar goed, vind het verder het lichaamstype van de man niet echt superbelangrijk of een dealbreaker ofzo.
Ik kom uberhaupt bijna nooit een kleinere man tegen. Wel veel dunnere want ik ben breed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen schele ogen meer dus? Netjes
het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Een jongen die dunner en kleiner is dan ik vind ik wel onaantrekkelijk en is ooit een dealbreaker geweest lol
ooglidcorrectiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
Kon hiervoor ook, alleen je ogen hosselde iemand andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee wss alleen hangend ooglid. Maar kan nu gaan hosselen.
zekerquote:
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel even groot als Sofje, en breder.
Gelukkig
Jawel man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ecto had ik bij vrouwen nooit een kans gemaakt
Vooral vrouwen die niet veel met spieren hebben zullen het niet erg vinden neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je geen 1,40 bent zoals mortaxx valt dat vies mee hoor
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had jou toch op cam gezien? Je leek veel ouder.
alles met een kut en een hartslag tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw maakt het denk ik nog minder uit dan als man wat je lichaamsbouw is.
Meer dan genoeg mannen die op slank vallen, meer dan genoeg chubbychasers.
jhaliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles met een kut en een hartslag toch
Nee dat was SGY nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij was toch dat 14 jarige transgender ventje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |