Wow die groeit snelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Paxcon het volgende:
Jongens check mijn AH Moestuintje courgette
[ afbeelding ]
Wanneer heb je die gezaaid. In mijn herinnering is die actie pas net voorbijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja echt bizar
Heb ook nog wortels, rode bieten ofzo en komkommer
alles wat ik op de kaartjes had geschreven is door de regen verdwenen, maar ik geloof ergens april ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer heb je die gezaaid. In mijn herinnering is die actie pas net voorbij
Oh echt snel groeit dat dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alles wat ik op de kaartjes had geschreven is door de regen verdwenen, maar ik geloof ergens april ofzo
De wortels kan ik boven de grond een stukje van zien dus die zijn denk ik ook wel ongeveer klaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt snel groeit dat dan!
Doet de rest het ook zo goed?
wow echt leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De wortels kan ik boven de grond een stukje van zien dus die zijn denk ik ook wel ongeveer klaar
De rode bieten hebben veel blad dus ik denk dat dat onder de grond ook wel goed zit
De komkommer heb ik iets later geplant dan de rest en er zit iets aan wat meer op een augurk lijkt maar misschien komt dat nog goed
Sommigen zijn wel dood gegaan hoor, watermeloen is nooit gaan groeien en basilicum en rucola zijn gestorvenquote:
Achja, de rest gaat wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommigen zijn wel dood gegaan hoor, watermeloen is nooit gaan groeien en basilicum en rucola zijn gestorven
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Paxcon het volgende:
Jongens check mijn AH Moestuintje courgette
[ afbeelding ]
Ahh lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook bij mijn doperwtenplantjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
Echt leuk altijd om te zien hoe alles groeit
hoeveel hectarequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er groeien trouwens ook frambozen in de tuin van m'n ouders, al heb ik daar niks mee te maken. Net geplukt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |