Roompot is in overtal dus die moeten de koers dragen.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:13 schreef Szura het volgende:
Hopelijk weer genieten van #verhoeventactics bij Djumbo
Niemand in Zuid Holland die daar zo over denkt hoorquote:
quote:Tobbende Westra laat NK’s schieten
Door Daan Rieken
Zijn derde Nederlandse tijdrittitel veroveren: het was voor Lieuwe Westra (33) een van de grootste doelen dit seizoen. De uit Tijnje afkomstige wielrenner verschijnt vanavond echter niet aan de start van het NK tegen de klok en is zaterdag ook niet van de partij tijdens de wegwedstrijd. De zware val van collega-coureur Stig Broeckx in de Ronde van België heeft zijn sporen nagelaten bij de Fries. ,,Ik ben niet 100 procent met m’n hoofd bij het fietsen. En dat moet wel."
Na Broeckxs val reed Westra de Ronde van België niet uit. Ook in de GP Gippingen en de Ronde van Zwitserland stapte hij vervolgens vroegtijdig af. Goed voelt de Astana-renner zich allesbehalve, vandaar dat hij gisteren bloed liet prikken. ,,Ik krijg de uitslag binnen enkele dagen, maar verwacht geen gekke dingen. Dat betekent dan dat het probleem in mijn hoofd zit."
De zware val van Broeckx en eerdere grote ongelukken binnen het wielerpeloton dit jaar hebben Westra bewust en onbewust aan het denken gezet. In wedstrijden koerst hij achterin de groep en knijpt hij eerder in de remmen, zelfs trainen gaat lastiger voor de in Monaco woonachtige renner. ,,Normaal stort ik me in die omgeving zonder problemen met tachtig per uur in afdalingen, nu durf ik bijna niet verder dan honderd kilometer van huis af te rijden. Stel dat ik in de middle of nowhere van mijn fiets lazer, wie vindt mij daar dan op tijd?"
Een wielrenner voelt zich zo goed als zijn laatste wedstrijd. Na drie niet-uitgereden koersen laat het humeur van Westra zich dus makkelijk raden. ,,De Driedaagse De Panne (eind maart door hem gewonnen, red.) lijkt al zó lang geleden. Als het zoals nu even niet lukt, ga je jezelf vragen stellen. Ik woon in mijn eentje in een klein hok in Monaco, ben maanden achter elkaar van huis, heb mijn moeder al anderhalf jaar niet gezien en dan gebeurt er ook nog zo iets als met Broeckx. 'Wil ik dit allemaal nog wel⤙, heeft de afgelopen tijd door mijn hoofd gespookt."
Dat er wat - Meer lezen? Koop het Friesch Dagblad van vandaag of bekijk onze e-paper op www.deibled.nl
quote:Annemiek van Vleuten is met groot vertoon van macht de Nederlands kampioenen tijdrijden geworden. De 33-jarige renster was op Goeree-Overflakkee bijna twee minuten sneller dan de nummer twee, Chantal Blaak.
Titelverdedigster Anna van der Breggen (nog onvoldoende hersteld van een val op zaterdag) en drievoudig winnares Ellen van Dijk (rugklachten) meldden zich op het laatste moment af. De weg was dus vrij voor de winnares van 2014 om haar tweede titel te veroveren.
Van Vleuten stelde niet teleur. Bij het tussenpunt had ze al 1.05 minuut te pakken op Blaak. Na 30,8 kilometer moest de winnares van het zilver zelfs 1.41 toegeven. Roxane Knetemann pakte het brons.
Er is tenminste niemand van het startpodium gedonderd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef Mykonos het volgende:
Er was vandaag een werkende liveticker, maar nu de elite mannen moeten rijden werkt die opeens niet meer. Geen informatie, niets. Wat een aanfluiting dit zeg
Voor zover we weten dan..quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Er is tenminste niemand van het startpodium gedonderd.
NK tijdrijden heb ik nog nooit live op tv gezien, volgens mij, alleen een samenvatting bij de NOS ergens laat op de avond.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wordt tijdrit nergens live uitgezonden. Zou toch iets kunnen zijn voor RTV rijnmond ofzo
Dat is de tussentijdquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:19 schreef wimderon het volgende:
Johan Tijssen staat nu met een eindtijd van 49:04 op de livetiming. Lekker met 61 km/h rondgebrommerd
Ja, nu wel. Maar net stond dat als zijn eindtijd genoteerdquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat is de tussentijd
http://nkwielrennengo.nl/tijdrit/Elite-Mannen.htm
KelderGOD 1.17 trager dan Dumoulinquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dumoulin 37 seconden sneller onderweg.
Dat laatste hoop ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:35 schreef Marcoss het volgende:
Had Kelderman dichterbij verwacht, maar die is sowieso enorm wisselvallig in z'n tijdritten. Hopelijk zegt het vooral iets over Dumoulin
Hij zag er een beetje naakt uit zonder de trui. Blij dat hij deze keer weer uit heeft gehaald.quote:
Waarom eerst 'de trui' en daarna 'het (trui)'?quote:
Wie is die vrouw danquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:02 schreef ZakaRosa het volgende:
Goede chemie tussen de commentatoren wel.
Dat accent van haar. Ze komt uit Drenthe, met haar Amsterdamse tongval.quote:
Die uit Brabant met haar Rotturdamse tongval?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat accent van haar. Ze komt uit Drenthe, met haar Amsterdamse tongval.
De enige vrouw die leuk commentaar geeft is Leontien.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die uit Brabant met haar Rotturdamse tongval?
Dit kon nog wel eens een van de zwaarste NK's van de afgelopen jaren gaan worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat denken we van het parcours? Bij harde wind kan het leuk zijn maar anders niet.
De damestak wint echter bijna altijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:23 schreef ZakaRosa het volgende:
Het zou wel goed in het NK patroon passen als er weer iemand van Rabo verliest.
Cees Maas, wanneer wordt die man nou eens afgevoerdtwitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 14:29:50O Cees Maas... "Anouska, niet voor de poeska" (cc @anouskakoster) #NK2016 reageer retweet
quote:Fabio Jakobsen is de nieuwe Nederlands kampioen bij de beloften.
In de beginfase van de 175 kilometer lange wedstrijd vormden Lennard Hofstede, Patrick van der Duin, Bob Olieslagers, Coen van Kleef, Jordi Talen en Hartthijs de Vries enige tijd de kopgroep. Veel ruimte kreeg vijftal het vijftal echter niet.
Jasper de Laat reed heel de wedstrijd attractief van voren. Samen met Merijn Korevaar wist hij enkele rondes voor het peloton uit te rijden. De Laat leek vandaag niet te stoppen. Bij het ingaan van de laatste ronde over de Brouwersdam reed hij solo aan de leiding, met enkele seconden voorsprong op een voortrazen peloton.
De wedstrijd eindigde zoals verwacht in een massasprint die overtuigd werd gewonnen door Jakobsen.
Zou zomaar kunnen omdat we om 15:00 ook moeten fappen op ZWI-POL.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat ze morgen al om 8h30 moeten vertrekken. Wie verzint zoiets
Ze finishen al om 13h30...Blijkbaar moet er nog anderhalf uur worden voorbeschouwd (inclusief reclame blokken enzo)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen omdat we om 15:00 ook moeten fappen op ZWI-POL.
En nog genieten van Sterren.nl Top 20, ook nog nieuws.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze finishen al om 13h30...Blijkbaar moet er nog anderhalf uur worden voorbeschouwd (inclusief reclame blokken enzo)
Tsja, dat heb je met een bergetappe met 5 cols van de buitencategoriequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat ze morgen al om 8h30 moeten vertrekken. Wie verzint zoiets
Die goede oude tijd dat TDF-bergetappes om half 10 begonnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met een bergetappe met 5 cols van de buitencategorie
en Armstrong 8 van de 10 keer als eerste over de finish kwamquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat TDF-bergetappes om half 10 begonnen.
Dat US-Postal treintje had wel iets...zo'n Beltran die het groepje favorieten al sprintend tot 5 man reduceerdequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:26 schreef TLC het volgende:
[..]
en Armstrong 8 van de 10 keer als eerste over de finish kwam![]()
Hincapie die als winnaar van Kuurne het langst mee reed bergopquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat US-Postal treintje had wel iets...zo'n Beltran die het groepje favorieten al sprintend tot 5 man reduceerde
twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 05:46:50Dit gaan we toch niet elke twee jaar doen he? Opstaan om half 6 om het NK te rijden om Zwitserland-Polen te vermijden. Dan pas ik. reageer retweet
twitter:stephanallround twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 08:40:54@tom_dumoulin Tom er zijn mensen die altijd vroeg opstaan om naar het werk te gaan je bevindt je in een bevoorrechte positie succes reageer retweet
.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 21:02:09Morgenochtend (veel te) vroeg: het NK Wielrennen. De hashtag: #wimstroetisonfire reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 21:43:02Fijn dat we morgen zo vroeg starten. Anders zouden we zomaar de aftrap van Zwitserland - Polen missen. #nachtmerrie reageer retweet
twitter:KNWULiveWeg twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 10:02:56Er is een kopgroep van 7 man; Oomen, Hooghiemster, Hereijgers, Hamelink, Schulting, vd Lijke en Bol! reageer retweet
Dat zou ik inderdaad erg vervelend hebben gevonden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Hadden ze het NK niet gewoon op NPO3 kunnen proppen, of is het zo'n ramp dat Dunya & Desie en Carlitos droomt van voetbal niet uitgezonden zouden worden?
En Lotto ook nog eens de juiste man mee in de vlucht. Eentje die bewezen heeft zoiets te kunnen afmaken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:12 schreef Mykonos het volgende:
Blijkbaar trouwens Lindeman en niet Bol in de kopgroep, Lotto en Roompot dus iemand mee, benieuwd wat dat gaat geven.
Denk dat ze toch eerder op Groenewegen zullen gokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Lotto ook nog eens de juiste man mee in de vlucht. Eentje die bewezen heeft zoiets te kunnen afmaken.
Mathieu.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil geen Rudi Kemna kampioen. Geef ons Dielan of Tom.
Zekers maar een berggeit verwacht ik hier vandaag niet als eerste aan de meet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Breakaway Bert in het rood-wit-blauw kan ik ook wel leven.
Of 2 etappes op een dag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat TDF-bergetappes om half 10 begonnen.
Thxquote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gerts niet gestart ivm maagklachten.
Wat heeft Lotto-NL Jumbo trouwens hoge startnummers.
pas vanaf 100.
Dacht dat de WT teams altijd de lagere nummers kregen.
Edit: nog een liveticker gevonden.
https://twitter.com/KNWULiveWeg
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:49 schreef Slobeend het volgende:
twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 05:46:50Dit gaan we toch niet elke twee jaar doen he? Opstaan om half 6 om het NK te rijden om Zwitserland-Polen te vermijden. Dan pas ik. reageer retweet
twitter:stephanallround twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 08:40:54@tom_dumoulin Tom er zijn mensen die altijd vroeg opstaan om naar het werk te gaan je bevindt je in een bevoorrechte positie succes reageer retweet
Haha MADquote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 21:02:09Morgenochtend (veel te) vroeg: het NK Wielrennen. De hashtag: #wimstroetisonfire reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 21:43:02Fijn dat we morgen zo vroeg starten. Anders zouden we zomaar de aftrap van Zwitserland - Polen missen. #nachtmerrie reageer retweet
Dat dus. # 124 rules vandaag, als hij in de laatste 2 kilometer weg kan komen terwijl Roomspuit en Lotto Dumbo naar elkaar gaan zitten kijken. Oh en dan mag strijkijzer Tankink ook nog mee demarreren. Zou toch lachen zijn, die Bram 2 x 2e op een NK.quote:
quote:
Bron: Wielerflitsquote:Mathieu van der Poel maakt zich op voor zijn eerst Nederlands kampioenschap op de weg bij de profs. Samen met broer David vertegenwoordigd hij Beobank-Corendon, waardoor zij niet snel het initiatief zullen nemen. “Het is moeilijk om kampioen te worden”, zegt Mathieu tegen WielerFlits.
Dispensatie
De laatste veldrijder die op jonge leeftijd dispensatie kreeg om bij het NK voor de elite te starten, was Lars Boom. De 21-jarige Van der Poel is de volgende, maar hij denkt dat het lastig is om zich net als de Vlijmenaar direct in het rood-wit-blauw te rijden. “Het is een redelijk vlak parcours. Ik ben toch iemand die het liever iets selectiever heeft om het verschil te maken. Je hebt het nadeel dat er sommige ploegen met heel veel vertegenwoordigers aan de start staan. Het zou wel eens kunnen dat de koers redelijk gesloten blijft.”
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Het gaat over Mathieu en Buzz wordt wakker.
Een NK op een biljartvlak parcours in Goeree Overflakkee heeft niet zo mijn interesse.quote:
een WK in een zandbak daar in tegen gaat genieten wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een NK op een biljartvlak parcours in Goeree Overflakkee heeft niet zo mijn interesse.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een WK in een zandbak daar in tegen gaat genieten worden
Koers is koers.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een NK op een biljartvlak parcours in Goeree Overflakkee heeft niet zo mijn interesse.
Dat is een goede. Ik kan me niet herinneren iets over de selectie gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weten ze bij de KNWU wel dat er een EK voor profs is dit jaar???
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
weet alleen dat Mollema in een interview heeft gezegd dat hij er graag zou willen rijden omdat hij er vaak traint in de buurt van Nice en het een parkoers is dat hij goed kent. Voor de rest heb ik er geen andere Nederlandse renner over gehoordquote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een goede. Ik kan me niet herinneren iets over de selectie gehoord te hebben.
Is een week na Vuelta dus Kruijswijk en Gesink?
Tis natuurlijk onzin, maar ze mogen toch blij zijn dat het zo gewoon nog op TV komt?quote:
Kan toch ook op NPO2 of zo? Veteranendag is al om 14:50 afgelopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Tis natuurlijk onzin, maar ze mogen toch blij zijn dat het zo gewoon nog op TV komt?
Dan zal het weer ten koste gaan van kijkcijfers van voetbal natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch ook op NPO2 of zo? Veteranendag is al om 14:50 afgelopen.
geeneens de zweetdruppels van de hoofden aan het vegenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet eens op locatie, wat een armoe.
Gottegod wat een aardrijkskundige kennis hier weer. Het is op één van de ZUIDHOLLLANDSE EILANDEN, nou ja, op twee eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:30 schreef Evertjan het volgende:
sinds wanneer geven we neuk om Zeeland?
oh ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gottegod wat een aardrijkskundige kennis hier weer. Het is op één van de ZUIDHOLLLANDSE EILANDEN, nou ja, op twee eigenlijk.
Woont er, denk ik. Volgens het almachtige Wiki is hij geboren in ACHTHUIZEN, een kleine gemeente van Goeree Overflakkee.quote:
Kelderman doet niet mee helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:39 schreef TheArt het volgende:
Bizar trouwens dat er niemand van Lotto Jumbo bij die valpartij lag als je de aantallen van de ploegen bekijkt.
elk jaar Emmen ookquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ach een NK door de polder. Past wel bij Nederland. Niks mis mee om eens in de zoveel jaar een vlak nk te hebben. Elk jaar Limburg is ook saai
prima toch. Past ook wel in zo'n jaar waar het WK ook biljartvlak is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ach een NK door de polder. Past wel bij Nederland. Niks mis mee om eens in de zoveel jaar een vlak nk te hebben. Elk jaar Limburg is ook saai
Jan Boven zal wel thuis zitten vandaagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
prima toch. Past ook wel in zo'n jaar waar het WK ook biljartvlak is.
Lotto koerst slim, wat maken we mee
Cannondale en parkhotel verwarren ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:44 schreef Steven184 het volgende:
LtD en Timmer verwarren is niet echt heel sterk..
Smaakt die een beetje dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:46 schreef Evertjan het volgende:
Lotto.NL mannen rijden goed. Komt vast door de nieuwe Jumbo pindakaas
Bang voor Sinkeldam lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:46 schreef franklop het volgende:
Lottokunnen toch wel mannetje of 2 meesteken met hofland erbij?
Nog 60km...dan kun je niet met 2 man een groep van 12 controleren als je vol doorrijdt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:46 schreef franklop het volgende:
Lottokunnen toch wel mannetje of 2 meesteken met hofland erbij?
Inderdaad, die is wel de laatste die een grote mond mag hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:47 schreef TheArt het volgende:
Sjonnie komt ook een keer in beeld dit jaar zeg
Naja 1tje erbij steken kan toch wel, als de rest ook wilt rijden? Al durven ze misschien niet Hofland tegen Sinkeldam uit te spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 60km...dan kun je niet met 2 man een groep van 12 controleren als je vol doorrijdt.
Dat zou inderdaad wel mogen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja 1tje erbij steken kan toch wel, als de rest ook wilt rijden?
De Kittels van deze wereld kijken met knikkende knietjes hiernaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelachen om Joris die het rijtje ''sublieme'' sprinters opsomt.
Coen Vermeltfoort en Wim Stroetinga, gevaarlijke gasten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De Kittels van deze wereld kijken met knikkende knietjes hiernaar!
Ik zag het op Wiki. Mijn ninja edit was niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woont er, denk ik. Volgens het almachtige Wiki is hij geboren in ACHTHUIZEN, een kleine gemeente van Goeree Overflakkee.
I'll have what hes having.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb het licht gezien, Thijs wordt Nederlands kampioen door een Ekimovje uit de benen te schudden.
Als Thijs hier kampioen wordt dan neem ik eeuwig een UI van hemquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb het licht gezien, Thijs wordt Nederlands kampioen door een Ekimovje uit de benen te schudden.
Voor mijn gevoel zie ik elk jaar hetzelfde plaatje voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:02 schreef franklop het volgende:
In Spanje wordt de koers gecontroleerd door Movistar
[ afbeelding ]
Met Plaza bij Orica?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zie ik elk jaar hetzelfde plaatje voorbij komen.
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:07 schreef franklop het volgende:
moet sinkeldam zich nu niet gewoon laten uitzakken? Die decimeert zijn kansen zo wel
Hij gaf wel aan in een interview dat hij de laatste tijd weinig voor eigen kans heeft gesprint, dus misschien heeft hij geen vertrouwen in zijn kansen tegen Van Poppel en Groenewegen en wil hij het op deze manier proberen.quote:
Precies. Achteraf natuurlijk alleen maar klagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Maar waarom zou ie? Lekker doorrijden met Dumoulin en dan geklopt worden.
Lag zand op de weg volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Conclusie van deze val. Ook zonder obstakel/ bochten valt men
Nederlandse koersslimheidquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:35 schreef Mykonos het volgende:
Waarom vragen die jongens nog aan Lotto om over te nemen? Is zo onderhand wel duidelijk dat ze geen meter op kop gaan rijden in een kopgroep.
Gewoon koffie gaan zetten en dan ben je alweer vier kilometer verder.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:37 schreef Sked het volgende:
Wat is dit kut. Ik ga wel wat anders doen de komende 19 kilometer
Laat R_R deze post niet lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:38 schreef ZakaRosa het volgende:
Waarom zou je dit doen als Tankink zijnde?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Mathieu wint klinkt het Brabançonne.
Ik kan hier wel van genieten eigenlijk. Maargoed, ik geniet ook van de laatste 25km voor een massasprint in de Tour.quote:
Dekker snapt het allemaal niet.twitter:edekker1970 twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 12:44:51Tja.... Hele koers defensief en dan demarreert er een gele rakker..... Troubels.... Wel controle nu.... Mooie koers https://t.co/ntu0INXG4l reageer retweet
Ik heb niet hele tijd kunnen kijken maar volgens mij is het best een leuke koers.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel van genieten eigenlijk. Maargoed, ik geniet ook van de laatste 25km voor een massasprint in de Tour.
Voor het soort parcours is het best een leuke koers jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb niet hele tijd kunnen kijken maar volgens mij is het best een leuke koers.
Dekker is mad omdat hij weg moest bij Djumbo.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:46 schreef franklop het volgende:
Dekker snapt het allemaal niet.twitter:edekker1970 twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 12:44:51Tja.... Hele koers defensief en dan demarreert er een gele rakker..... Troubels.... Wel controle nu.... Mooie koers https://t.co/ntu0INXG4l reageer retweet
Ik bid ervoorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Keihard lachen als Lotto dit niet wint.
vd poel, tankink, v emden, ruijgh, dumoulin. Wie woont er verder nog in België?quote:
David?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
vd poel, tankink, v emden, ruijgh, dumoulin. Wie woont er verder nog in België?
Ik doelde vooral op de broertjes vd Poel, er wonen er vast nog wel meer in Belgiëquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik op Mathieu z'n broer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Beetje spannend maken voor de kijkerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:49 schreef franklop het volgende:
Ducrot snapt er weinig van, die denkt dat Lotto nu al het gat wil dichtrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |