De Kittels van deze wereld kijken met knikkende knietjes hiernaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelachen om Joris die het rijtje ''sublieme'' sprinters opsomt.
Coen Vermeltfoort en Wim Stroetinga, gevaarlijke gasten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
De Kittels van deze wereld kijken met knikkende knietjes hiernaar!
Ik zag het op Wiki. Mijn ninja edit was niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woont er, denk ik. Volgens het almachtige Wiki is hij geboren in ACHTHUIZEN, een kleine gemeente van Goeree Overflakkee.
I'll have what hes having.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb het licht gezien, Thijs wordt Nederlands kampioen door een Ekimovje uit de benen te schudden.
Als Thijs hier kampioen wordt dan neem ik eeuwig een UI van hemquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb het licht gezien, Thijs wordt Nederlands kampioen door een Ekimovje uit de benen te schudden.
Voor mijn gevoel zie ik elk jaar hetzelfde plaatje voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:02 schreef franklop het volgende:
In Spanje wordt de koers gecontroleerd door Movistar
[ afbeelding ]
Met Plaza bij Orica?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zie ik elk jaar hetzelfde plaatje voorbij komen.
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:07 schreef franklop het volgende:
moet sinkeldam zich nu niet gewoon laten uitzakken? Die decimeert zijn kansen zo wel
Hij gaf wel aan in een interview dat hij de laatste tijd weinig voor eigen kans heeft gesprint, dus misschien heeft hij geen vertrouwen in zijn kansen tegen Van Poppel en Groenewegen en wil hij het op deze manier proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |