Precies. Achteraf natuurlijk alleen maar klagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Maar waarom zou ie? Lekker doorrijden met Dumoulin en dan geklopt worden.
Lag zand op de weg volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Conclusie van deze val. Ook zonder obstakel/ bochten valt men
Nederlandse koersslimheidquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:35 schreef Mykonos het volgende:
Waarom vragen die jongens nog aan Lotto om over te nemen? Is zo onderhand wel duidelijk dat ze geen meter op kop gaan rijden in een kopgroep.
Gewoon koffie gaan zetten en dan ben je alweer vier kilometer verder.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:37 schreef Sked het volgende:
Wat is dit kut. Ik ga wel wat anders doen de komende 19 kilometer
Laat R_R deze post niet lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:38 schreef ZakaRosa het volgende:
Waarom zou je dit doen als Tankink zijnde?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Mathieu wint klinkt het Brabançonne.
Ik kan hier wel van genieten eigenlijk. Maargoed, ik geniet ook van de laatste 25km voor een massasprint in de Tour.quote:
Dekker snapt het allemaal niet.twitter:edekker1970 twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 12:44:51Tja.... Hele koers defensief en dan demarreert er een gele rakker..... Troubels.... Wel controle nu.... Mooie koers https://t.co/ntu0INXG4l reageer retweet
Ik heb niet hele tijd kunnen kijken maar volgens mij is het best een leuke koers.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel van genieten eigenlijk. Maargoed, ik geniet ook van de laatste 25km voor een massasprint in de Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |