Dat is een goede. Ik kan me niet herinneren iets over de selectie gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weten ze bij de KNWU wel dat er een EK voor profs is dit jaar???
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
weet alleen dat Mollema in een interview heeft gezegd dat hij er graag zou willen rijden omdat hij er vaak traint in de buurt van Nice en het een parkoers is dat hij goed kent. Voor de rest heb ik er geen andere Nederlandse renner over gehoordquote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een goede. Ik kan me niet herinneren iets over de selectie gehoord te hebben.
Is een week na Vuelta dus Kruijswijk en Gesink?
Tis natuurlijk onzin, maar ze mogen toch blij zijn dat het zo gewoon nog op TV komt?quote:
Kan toch ook op NPO2 of zo? Veteranendag is al om 14:50 afgelopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Tis natuurlijk onzin, maar ze mogen toch blij zijn dat het zo gewoon nog op TV komt?
Dan zal het weer ten koste gaan van kijkcijfers van voetbal natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch ook op NPO2 of zo? Veteranendag is al om 14:50 afgelopen.
geeneens de zweetdruppels van de hoofden aan het vegenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet eens op locatie, wat een armoe.
Gottegod wat een aardrijkskundige kennis hier weer. Het is op één van de ZUIDHOLLLANDSE EILANDEN, nou ja, op twee eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:30 schreef Evertjan het volgende:
sinds wanneer geven we neuk om Zeeland?
oh ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gottegod wat een aardrijkskundige kennis hier weer. Het is op één van de ZUIDHOLLLANDSE EILANDEN, nou ja, op twee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |