Dat snap ik welquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij vind 'ie me niet zo aardig.
Dat nooit
Iedereen zou zeggen WK, maar die EK toen in Portugal, dat steekt echt.quote:
Dacht dat fok! Stopgezet wasquote:
Dan mag ik wel de baas spelenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
We zouden het vet gezellig hebben joh
Ik was hetquote:
3 wk finales verliezen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen zou zeggen WK, maar die EK toen in Portugal, dat steekt echt.
Haha, neequote:
Daarom mag je er als Nederlander ook wat van zeggenquote:
Zo ken ik willowtje weerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, nee
Zou niet voor jou willen werken
Wat een pot was dat of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom mag je er als Nederlander ook wat van zeggen![]()
Zitten in hetzelfde schuitje, ironische wil dat als Nederland dan speelt tegen Portugal wordt het een geweldige schoppartij
Ivanovkneusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pot was dat of niet4 keer rood en 16 keer geel toch?
Boulahrouzquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IvanovkneusLiep volledig uit de hand
RIPquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
het was leuk jullie gekend te hebben
In Duitsland toen ja. Volgens mij wel, iedereen raakte ook de tel kwijtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pot was dat of niet4 keer rood en 16 keer geel toch?
Volgens mij is het nog best leuk als jij ondergeschikt bent aan mij. Collega's ook wel, maar volgens mij ben jij geen leuke baas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ken ik willowtje weerIk dreigde al een beetje misselijk te worden.
Love you hermannquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
nou nouquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RIP
Ik kom wel op je begrafenis voor wat gratis cake
Begrafenis cake is best wel smerig meestalquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RIP
Ik kom wel op je begrafenis voor wat gratis cake
wat vind je dat ik moet doen?quote:
beter livestream je die shit op periscorequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je dat ik moet doen?
naar zolder gaan, erachter komen dat er een moordenaar is en doodgaan?
of naar zolder gaan, erachter komen dat er niemand is en dat ik gek in mijn hoofd ben?
ben a-technisch hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter livestream je die shit op periscore
Daar heb ik weinig ervaring meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Begrafenis cake is best wel smerig meestal
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je dat ik moet doen?
naar zolder gaan, erachter komen dat er een moordenaar is en doodgaan?
of naar zolder gaan, erachter komen dat er niemand is en dat ik gek in mijn hoofd ben?
Wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragen
Ik ben altijd onderweg en ja, iedereen is verder tevreden. Laat over het algemeen mensen lekker gaan, het is immers geen kleuterklas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best leuk als jij ondergeschikt bent aan mij. Collega's ook wel, maar volgens mij ben jij geen leuke baas.
Paranoia, valt me mee dat ik nooit psychotisch ben geworden. Controleer ook alle kamers als ik thuiskom, om te zien of er niemand is.quote:
ik ben srs ook beetje bang nuquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragen
Als ik thuis kom plof ik neer op bank...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paranoia, valt me mee dat ik nooit psychotisch ben geworden. Controleer ook alle kamers als ik thuiskom, om te zien of er niemand is.
misschien was het een lekker wijfquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben altijd onderweg en ja, iedereen is verder tevreden. Laat over het algemeen mensen lekker gaan, het is immers geen kleuterklas.
Al verwacht ik van jou natuurlijk dan wel een mok met daarop 'world's best boss'.
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeurenquote:
die zijn nog nooit op zolder geweest en zouden me alleen maar raar aankijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
Stuur die honden waar je altijd zo stoer over doet de trap op dan.
Ik snap je. Kan je moeder niet kijken?quote:
Enige dat je kan tegenkomen is een prima verklaring. Waarschijnlijk lopen de leidingen van jullie CV-ketel over zolder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeuren
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap je. Kan je moeder niet kijken?
O, ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik thuis kom plof ik neer op bank...
Maar ondertussen wel in de kast zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeuren
het waren duidelijk voetstappen op de trap die ik al honderden keren eerder heb gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Enige dat je kan tegenkomen is een prima verklaring. Waarschijnlijk lopen de leidingen van jullie CV-ketel over zolder.
Je hebt onderhand wel genoeg vechtgames gespeeld om dit te kunnen oplossenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerend
heb ik eens een serieus probleem ga je me weer beledigenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel in de kast zitten
Ben je ook altijd bang dat iemand snachts je slaapkamer binnenkomt en je meesleurt en van de trap afduwt of wurgt ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerend
Dat klopt, metaal kan bijzonder uitzetten en dan, zeker als het iets raakt, hoor je klop klop klop. Zuiver alsof er iemand loopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het waren duidelijk voetstappen op de trap die ik al honderden keren eerder heb gehoord
waarom zou ik een aansteker hebben, ben straight edgequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann, pak gewoon een bus deo en een aansteker
nee eigenlijk komt die gedachte nooit voorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben je ook altijd bang dat iemand snachts je slaapkamer binnenkomt en je meesleurt en van de trap afduwt of wurgt ofzo?
Geef je wel world's best dad waar je vrouw bij is, en dan heb je wat uit te leggenquote:
maar waarom gaat die CV nu opeens biggie doen en niet in de laatste 6 maandenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, metaal kan bijzonder uitzetten en dan, zeker als het iets raakt, hoor je klop klop klop. Zuiver alsof er iemand loopt.
Denk dat het met jullie ketel te maken heeft als ik het zo hoor.
Nee, rot op.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is mijn favoriete userin hier?
Side is er nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is mijn favoriete userin hier?
meteen binnenlaten en eten/drinken aanbieden en voetmassage gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Willoow het volgende:
Oké fokkers, als ik bij jullie voor de deur zou staan zouden jullie dan wegrennen, mij binnenlaten of me wegjagen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meteen binnenlaten en eten/drinken aanbieden en voetmassage geven
Heyquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Herman doe gvd open ik sta al een kwartier te kloppen jezus
Jij bent een klaaggeest, geen klopgeest.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Herman doe gvd open ik sta al een kwartier te kloppen jezus
Fappen, wat moet ik anders achter mijn computer doen? En wachten tot Hermann iets post waarop ik hem af kan kraken.quote:
Wat wat?quote:
Dat is ook toevallig, ik wacht op een post van Hermann waar ik op kan fappen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen, wat moet ik anders achter mijn computer doen? En wachten tot Hermann iets post waarop ik hem af kan kraken.
Als je doodgaat vermoord ik jequote:
Gelooft ze toch geen reet van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef je wel world's best dad waar je vrouw bij is, en dan heb je wat uit te leggen
Jahoor. Beetje moe nu. Jij ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je leuke dag beleefd vandaag?
Omdat zo'n ding eens in de zoveel tijd ook nagekeken moet worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar waarom gaat die CV nu opeens biggie doen en niet in de laatste 6 maanden
Ik ben een overtuigende actricequote:
Half 7 op, dus niet superfitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom ben je moe? Ik heb lekker uitgeslapen dus ben superfit
:squote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te lief voor.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop niet dat je zo al naar bed gaat dan.
Echt hoor, al koopt ze tien samoeraizwaarden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te lief voor.
Klinkt wel dramatischquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Anders is er voor mij geen reden om op FOK! te blijven hangen
En ik ben vaak weg, nog een reden om hier te komen werken, je ze me slechts luttele keren per maand.quote:
Jeetje, half zeven. Dan moet je wel moe zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch als on half 7 op moeten
Wat moest je doen zo vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |