Dat snap ik welquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij vind 'ie me niet zo aardig.
Dat nooit
Iedereen zou zeggen WK, maar die EK toen in Portugal, dat steekt echt.quote:
Dacht dat fok! Stopgezet wasquote:
Dan mag ik wel de baas spelenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
We zouden het vet gezellig hebben joh
Ik was hetquote:
3 wk finales verliezen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen zou zeggen WK, maar die EK toen in Portugal, dat steekt echt.
Haha, neequote:
Daarom mag je er als Nederlander ook wat van zeggenquote:
Zo ken ik willowtje weerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, nee
Zou niet voor jou willen werken
Wat een pot was dat of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom mag je er als Nederlander ook wat van zeggen![]()
Zitten in hetzelfde schuitje, ironische wil dat als Nederland dan speelt tegen Portugal wordt het een geweldige schoppartij
Ivanovkneusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pot was dat of niet4 keer rood en 16 keer geel toch?
Boulahrouzquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IvanovkneusLiep volledig uit de hand
RIPquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
het was leuk jullie gekend te hebben
In Duitsland toen ja. Volgens mij wel, iedereen raakte ook de tel kwijtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een pot was dat of niet4 keer rood en 16 keer geel toch?
Volgens mij is het nog best leuk als jij ondergeschikt bent aan mij. Collega's ook wel, maar volgens mij ben jij geen leuke baas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ken ik willowtje weerIk dreigde al een beetje misselijk te worden.
Love you hermannquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
het was leuk jullie gekend te hebben
nou nouquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RIP
Ik kom wel op je begrafenis voor wat gratis cake
Begrafenis cake is best wel smerig meestalquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RIP
Ik kom wel op je begrafenis voor wat gratis cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |