Ja, zonde. Vond hem sws niks voor Ajax hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is lekker rustig door achterdeur weer verdwenen
Zal ook wel gebeuren met Zivkovic...
wat is de insta van mapima?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij hier niet laatst om instagram van mapima vroeg
Gemiddeld 2x.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe vaak fap je of word je klaargefapt op een dag?
Volgens mij vind 'ie me niet zo aardigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook zelf initiatief nemen en contact met hem maken. Waarschijnlijk is ie gewoon verlegen :$
Anders kom ik wel bij je werkenHAHAHAHAHAHAHA
Jeetje.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
woow wtf. ik was bijna wat sociaals gaan doen
Echt he, op mijn leeftijd kan dat niet meer hoor op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
woow wtf. ik was bijna wat sociaals gaan doen
Idd. Strikte regels zijn daarvoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, op mijn leeftijd kan dat niet meer hoor op een zaterdagavond
Die was heerlijk. Wat ook heerlijk is, is Portugal. En Ronaldo die steeds bozer wordt.quote:
mad, jelly en het zit diepquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was heerlijk. Wat ook heerlijk is, is Portugal. En Ronaldo die steeds bozer wordt.
Oh nee hoor, maar ben altijd gevoelsmatig voor de underdog, weet niet wat dat is.quote:
Zou je als speler liever CL winnen of EK?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef HPLC het volgende:
Zo meteen blijft hij net zo vaak Europees kampioen als Messi
Beide afwisselend.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat eerste dan of dat laatste? Of bij elkaar?
Ik had het over CR7quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ben altijd gevoelsmatig voor de underdog, weet niet wat dat is.
Ja, maar ik vind het altijd zo grappig als hij boos wordt. Dat gezicht dat hij trektquote:
EK denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je als speler liever CL winnen of EK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |