beter livestream je die shit op periscorequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je dat ik moet doen?
naar zolder gaan, erachter komen dat er een moordenaar is en doodgaan?
of naar zolder gaan, erachter komen dat er niemand is en dat ik gek in mijn hoofd ben?
ben a-technisch hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter livestream je die shit op periscore
Daar heb ik weinig ervaring meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Begrafenis cake is best wel smerig meestal
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je dat ik moet doen?
naar zolder gaan, erachter komen dat er een moordenaar is en doodgaan?
of naar zolder gaan, erachter komen dat er niemand is en dat ik gek in mijn hoofd ben?
Wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragen
Ik ben altijd onderweg en ja, iedereen is verder tevreden. Laat over het algemeen mensen lekker gaan, het is immers geen kleuterklas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best leuk als jij ondergeschikt bent aan mij. Collega's ook wel, maar volgens mij ben jij geen leuke baas.
Paranoia, valt me mee dat ik nooit psychotisch ben geworden. Controleer ook alle kamers als ik thuiskom, om te zien of er niemand is.quote:
ik ben srs ook beetje bang nuquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer durven. Heb door rare geluiden weleens een paar dagen in de woonkamer geslapen ipv slaapkamer, dus aan mij moet je niet vragen
Als ik thuis kom plof ik neer op bank...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paranoia, valt me mee dat ik nooit psychotisch ben geworden. Controleer ook alle kamers als ik thuiskom, om te zien of er niemand is.
misschien was het een lekker wijfquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
dus, een uur geleden hoorde ik iemand de zoldertrap opgaan. dat was mijn broers slaapkamer maar is nu al een half jaar ofzo uit huis.
ik dus net beneden aan mijn moeder gevraagd waarom ze op zolder was omdat ze daar normaal nooit komt, zegt ze dat ze gewoon de hele tijd beneden was. ik ben voor de rest de enige die hier woont
het was leuk jullie gekend te hebben
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben altijd onderweg en ja, iedereen is verder tevreden. Laat over het algemeen mensen lekker gaan, het is immers geen kleuterklas.
Al verwacht ik van jou natuurlijk dan wel een mok met daarop 'world's best boss'.
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeurenquote:
die zijn nog nooit op zolder geweest en zouden me alleen maar raar aankijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
Stuur die honden waar je altijd zo stoer over doet de trap op dan.
Ik snap je. Kan je moeder niet kijken?quote:
Enige dat je kan tegenkomen is een prima verklaring. Waarschijnlijk lopen de leidingen van jullie CV-ketel over zolder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeuren
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap je. Kan je moeder niet kijken?
O, ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik thuis kom plof ik neer op bank...
Maar ondertussen wel in de kast zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf in horrorgames al amper donkere kamertjes binnen te treden, stel je voor wat er nu kan gebeuren
het waren duidelijk voetstappen op de trap die ik al honderden keren eerder heb gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Enige dat je kan tegenkomen is een prima verklaring. Waarschijnlijk lopen de leidingen van jullie CV-ketel over zolder.
Je hebt onderhand wel genoeg vechtgames gespeeld om dit te kunnen oplossenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |