Jij bent een klaaggeest, geen klopgeest.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Herman doe gvd open ik sta al een kwartier te kloppen jezus
Fappen, wat moet ik anders achter mijn computer doen? En wachten tot Hermann iets post waarop ik hem af kan kraken.quote:
Wat wat?quote:
Dat is ook toevallig, ik wacht op een post van Hermann waar ik op kan fappen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen, wat moet ik anders achter mijn computer doen? En wachten tot Hermann iets post waarop ik hem af kan kraken.
Als je doodgaat vermoord ik jequote:
Gelooft ze toch geen reet van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef je wel world's best dad waar je vrouw bij is, en dan heb je wat uit te leggen
Jahoor. Beetje moe nu. Jij ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je leuke dag beleefd vandaag?
Omdat zo'n ding eens in de zoveel tijd ook nagekeken moet worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar waarom gaat die CV nu opeens biggie doen en niet in de laatste 6 maanden
Ik ben een overtuigende actricequote:
Half 7 op, dus niet superfitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom ben je moe? Ik heb lekker uitgeslapen dus ben superfit
:squote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te lief voor.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop niet dat je zo al naar bed gaat dan.
Echt hoor, al koopt ze tien samoeraizwaarden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te lief voor.
Klinkt wel dramatischquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Anders is er voor mij geen reden om op FOK! te blijven hangen
En ik ben vaak weg, nog een reden om hier te komen werken, je ze me slechts luttele keren per maand.quote:
Jeetje, half zeven. Dan moet je wel moe zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch als on half 7 op moeten
Wat moest je doen zo vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |