heb ik eens een serieus probleem ga je me weer beledigenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel in de kast zitten
Ben je ook altijd bang dat iemand snachts je slaapkamer binnenkomt en je meesleurt en van de trap afduwt of wurgt ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze vroeg moet ik even kijken en ik zei zo stoer van nee ik doe het wel en toen ben ik gelijk naar mijn slaapkamer gerend
Dat klopt, metaal kan bijzonder uitzetten en dan, zeker als het iets raakt, hoor je klop klop klop. Zuiver alsof er iemand loopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het waren duidelijk voetstappen op de trap die ik al honderden keren eerder heb gehoord
waarom zou ik een aansteker hebben, ben straight edgequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann, pak gewoon een bus deo en een aansteker
nee eigenlijk komt die gedachte nooit voorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben je ook altijd bang dat iemand snachts je slaapkamer binnenkomt en je meesleurt en van de trap afduwt of wurgt ofzo?
Geef je wel world's best dad waar je vrouw bij is, en dan heb je wat uit te leggenquote:
maar waarom gaat die CV nu opeens biggie doen en niet in de laatste 6 maandenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, metaal kan bijzonder uitzetten en dan, zeker als het iets raakt, hoor je klop klop klop. Zuiver alsof er iemand loopt.
Denk dat het met jullie ketel te maken heeft als ik het zo hoor.
Nee, rot op.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is mijn favoriete userin hier?
Side is er nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is mijn favoriete userin hier?
meteen binnenlaten en eten/drinken aanbieden en voetmassage gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Willoow het volgende:
Oké fokkers, als ik bij jullie voor de deur zou staan zouden jullie dan wegrennen, mij binnenlaten of me wegjagen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meteen binnenlaten en eten/drinken aanbieden en voetmassage geven
Heyquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Oberkullie het volgende:
Herman doe gvd open ik sta al een kwartier te kloppen jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |