Zal ik me even in verdiepen. Hier in het winkelcentrum zou ook nog kunnen, Die is ook redelijk groot.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ah leuk ja! Wat ook een aanrader is (zit lang niet in elk filiaal, maar Ehv is zo groot dus wellicht daar wel) is eten bij Hema. Avondeten voor ¤2.50 of ¤5, heel veel keus en bij elke maaltijd krijg je een stempel - vijf stempels is een keertje gratis eten. Maaltijden gaan van fish and chips tot biefstuk en van stamppot tot nasi met saté. En het is echt wel heel lekker moet ik zeggen, zeker voor die prijs.
Het heeft hier maar even geregend, maar wel meteen flink Vanmorgen en nu is het gewoon zonnig. Voordeel van de regen was, dat ik mooi tijdens die bui even naar de Jumbo kon, toch bijna niemand in de winkel . Voordeel van boven de winkel wonen. Hoef maar 2 stappen buiten te zetten en ik sta al binnenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef Lutte het volgende:
Hoe is het weer bij jullie eigenlijk? Hier hele dag regen, op een uurtje na waarin het ook meteen bloedheet was.
Haha altijd lekker ja, de spits in de supermarkt ontwijken. Ik heb het zonnige uurtje maar gelijk gebruikt voor een wandeling. Nu wat pizza's de oven in knallenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het heeft hier maar even geregend, maar wel meteen flink Vanmorgen en nu is het gewoon zonnig. Voordeel van de regen was, dat ik mooi tijdens die bui even naar de Jumbo kon, toch bijna niemand in de winkel . Voordeel van boven de winkel wonen. Hoef maar 2 stappen buiten te zetten en ik sta al binnen
Woon je eigenlijk nu op jezelf of nog bij je ouders??quote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha altijd lekker ja, de spits in de supermarkt ontwijken. Ik heb het zonnige uurtje maar gelijk gebruikt voor een wandeling. Nu wat pizza's de oven in knallen
Momenteel een beetje overal en nergens Stageplaatsen lopen van Tilburg tot Doetinchem en Weert en alles daartussenin, dus net waar ik die maand moet wezen probeer ik wat in de buurt te vinden.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk nu op jezelf of nog bij je ouders??
Vanmorgen echt heel lekker, daarna regen, weer het zonnetje en nu suffe bewolking.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef Lutte het volgende:
Hoe is het weer bij jullie eigenlijk? Hier hele dag regen, op een uurtje na waarin het ook meteen bloedheet was.
En Piet, welk cijfer geef je het barbecueweer?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmorgen echt heel lekker, daarna regen, weer het zonnetje en nu suffe bewolking.
/GerritHiemstra
Gaaf! Komt het zo ineens helemaal op je pad. Wenen is ook prachtigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Even terugkomen op een Halve Marathon buiten Nederland. De atletiekvereniging waarvan ik vanuit de loopgroep lid ben. Wil een reis organiseren voor de (halve)marathon naar Wenen in April vorig jaar. 1 iemand van de groep begon er vandaag over en had zich al aangemeld. Ga ik dus ook doen
In de reis zit een dag extra inbegrepen om de stad in te kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaaf! Komt het zo ineens helemaal op je pad. Wenen is ook prachtig
Haha, had er helemaal overheen gelezen zelfs!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar in de eerste post moet natuurlijk volgend jaar zijn. Iets met overenthousiast zijn..
neem ik soms ook tussendoor voor de verandering.quote:
kind denk om je bikinilijn!!quote:
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Even terugkomen op een Halve Marathon buiten Nederland. De atletiekvereniging waarvan ik vanuit de loopgroep lid ben. Wil een reis organiseren voor de (halve)marathon naar Wenen in April volgend jaar. 1 iemand van de groep begon er vandaag over en had zich al aangemeld. Ga ik dus ook doen
Ghehe kan het hebben hoor Zelfs een chocoladedieet in Zwitserland heeft me geen kilo's opgeleverdquote:
purrr purrrquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:44 schreef Lutte het volgende:
René wat vonden jij en je mister van de foto's van Jan en Tim? Ik vond ze wel errug lekker heur
Zeroku Wie gehts?
zerokoo! Al aan het paren?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:45 schreef Zeroku het volgende:
Goed hoor . Lang geleden dat ik hier ben geweest wel.
Al geruime tijd.quote:
Ja dingen en zo Niets speciaals. Momenteel onderweg naar VOEDSELquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Haha, ja dat is een dik verschil met eerst zeg.
Neuh, eigenlijk zelden. Lees wel af en toe eens wat rond, voor de rest weinig tijd om alles bij te houden. En jij, hoe gaat het met jou ?
Woohooquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dingen en zo Niets speciaals. Momenteel onderweg naar VOEDSEL
Haha neuh, dat mag nog wel even duren.quote:
Alles uitgeknipt en hangt boven m'n bureau op werk!quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:44 schreef Lutte het volgende:
René wat vonden jij en je mister van de foto's van Jan en Tim? Ik vond ze wel errug lekker heur
Zeroku Wie gehts?
Waarom zou ik er niet mijn hand voor in het vuur steken dat dit een grap is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles uitgeknipt en hangt boven m'n bureau op werk!
Vinnet eng.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet mijn hand voor in het vuur steken dat dit een grap is?
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureauquote:
OOOOOOOH dat wil je nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureau
Krijgt je vriend dan geen last van jaloezie??quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureau
Zal voor hem de foto's van Geraldine en Kim printen!quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt je vriend dan geen last van jaloezie??
Oh, mag ik ook een kopietje?quote:Op donderdag 30 juni 2016 07:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal voor hem de foto's van Geraldine en Kim printen!
Ik heb geen printerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt mw Pheno boos als je zelf print?
Hehe ik stuur je wat printjes op dan! Zo sneu voor je andersquote:
Ik heb niet zo gek lang geleden een keer chili gemaakt met oa pure chocola. Dat was verrassend lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef Lutte het volgende:
Mijn dag zit er weer op Eens bedenken wat voor lekkers ik ga halen om mijn maag te vullen tot J thuis is Ik vermoed iets met chocola. Veel chocola
Ohh ja! Kan ik de combi kennen van die twee FOK!kers die een bakkerij zijn begonnen, of volg je die niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gek lang geleden een keer chili gemaakt met oa pure chocola. Dat was verrassend lekker
Nee, topic volg ik niet. Weet niet meer precies wat er allemaal in zat. Stond in een boekje met allemaal recepten van PSV-ers. BOekje ben ik kwijtquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohh ja! Kan ik de combi kennen van die twee FOK!kers die een bakkerij zijn begonnen, of volg je die niet?
Wat had je precies gemaakt?
Milka heeft nu twee nieuwe repen met van alles en nog wat er in, heb de eerste met oa fudge al geproefd maar vriendin zei dat die met rode vruchten nóg lekkerder was. Dus die moet ik ook nog proberen
Oh wat jammer dat je hem kwijt bent! Klinkt als een geinig boekje jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, topic volg ik niet. Weet niet meer precies wat er allemaal in zat. Stond in een boekje met allemaal recepten van PSV-ers. BOekje ben ik kwijt
Zerokuquote:
Tony's karamel zeezoutquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef Lutte het volgende:
Mijn dag zit er weer op Eens bedenken wat voor lekkers ik ga halen om mijn maag te vullen tot J thuis is Ik vermoed iets met chocola. Veel chocola
Poes da's lang geleden.quote:
Ik houd één week na ontvangst recensie online aan, maar vaak even specifieke afspraken maken aan de hand van hoeveelheid, tijd en dikte. In dit geval drie boeken van één schrijver (bijzondere keuze vind ik dat, ik zou zeggen verspreid dat over drie recensenten want breder publiek, maar wie ben ik), dan pluk ik ze uit elkaar om het nog kritisch te kunnen lezen en ook gespreid te kunnen publiceren. Heb vaker fijn met deze uitgeverij samengewerkt, dus dan zet je graag een stapje extra. Heb met een andere schrijfster die ik als persoon al een warm hart toedroeg zelfs een constructie gemaakt waarmee ik in Zwitserland haar debuut kon recenserenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe doe je dat met zoveel boeken? Hoe snel moet je dan lezen?
Ik ben echt kapoet. Dag met alles erop en eraan vandaag. Nergens zin meer in dit weekend, op wat verplichtingen na. Nu al zin in uitslapen.
Ik. Houd. Van. Audioboeken. Heb het hele oeuvre van John Green geluisterd als ik niet kon slapen in Zwitserlandquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:19 schreef Zeroku het volgende:
Zojuist alle audioboeken van Game of thrones gedownload. Niks zelf lezen, gewoon voor laten lezen.
Jou moest ik hebben! Die mister laatst op je FB... Moet je iets vertellen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:32 schreef roos85 het volgende:
Lekker sushi laten bezorgen en lurken aan een wijntje .
DIT!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben! Die mister laatst op je FB... Moet je iets vertellen?
Die uit Overijssssselquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben! Die mister laatst op je FB... Moet je iets vertellen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag een pizza afgehaald. Vanaf nu lekker 2 weekjes vakantie
Lekker heren! Geniet er (alvast) van Reeds plannen gemaakt?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een weekje werken en dan een weekje vrij. In september echt vakantie
Ik wi sowieso een dagje naar het Rijksmuseum. Al zal het wel knetterdruk worden nu met die Rembrandts....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Lekker heren! Geniet er (alvast) van Reeds plannen gemaakt?
Oh Rijksmuseum, leuk! Mam en pap hebben nu als Echte Oude Mensen een museumjaarkaart en heb gezegd dat ze die maar moesten opsparen voor als ik mee kan En vandaag waren ze naar een museum in Groesbeek, toen ook maar even gevraagd of ze me niet op konden pikken Weekendje thuis nu, kan ik morgen naar afdansen van mijn broerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wi sowieso een dagje naar het Rijksmuseum. Al zal het wel knetterdruk worden nu met die Rembrandts....
Volgende week ook de al eerder genoemde 10k ook in A'dam.
Daarnaast zal ik ook regelmatig in Geldrop zitten. Pa heeft een tijdje in een revalidatiecentrum moeten doorbrengen en mag volgende week naar huis, Dus zal ik daar ook heen gaan. Ook staat er een activiteit met de woonbegeleiding gepland---> Dagje naar Dierenrijk in Nuenen (ben je zelf wellicht al eens geweest...)
Ik stuur je wel even een PM met info.. Kan nog net tot voetbal begint..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh Rijksmuseum, leuk! Mam en pap hebben nu als Echte Oude Mensen een museumjaarkaart en heb gezegd dat ze die maar moesten opsparen voor als ik mee kan En vandaag waren ze naar een museum in Groesbeek, toen ook maar even gevraagd of ze me niet op konden pikken Weekendje thuis nu, kan ik morgen naar afdansen van mijn broer
Hoe is het met je pa nu? En met Sjefke (ja toch?)? Blijft moeilijk om te vragen na zo'n tijd, er kan van alles gebeurd zijn, als je bepaalde vragen vervelend vindt negeer ze maar hoor!
Dierenrijk!! Leuk hoor Vooral de speeltuintjes zijn gaaf maar oke ms word je beetje gek aangekeken als je je daar laat gaan
Jaa zeker doen dan hoor! Hoort er toch beetje bij en zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een PM met info.. Kan nog net tot voetbal begint..
Ik speel me met de Bankgiro loterij en kan vandaaruit gratis naar binnen in het Rijks
Ja. Net over de grens met Frankrijk. Dus min of meer een thuiswedstrijd voor hun. Tegen Wales overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa zeker doen dan hoor! Hoort er toch beetje bij en zo
Oh ja! België moet aan de bak is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |