Hierrook!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
Opeens begint het hier enorm te stormen
Laat gezien, dank je!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd Vaduz en MissJ
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd Vaduz en MissJ
Dan mail ik je welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef Renesite het volgende:
Onze telefooncentrale doe het de heledag al niet. Neuspeutereng
Hear hear. Zat al braaf om 07.15 op kantoor..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:34 schreef iBenny het volgende:
Boh, het is vroeg.
Maar gelukkig bijna weekend.
De komende weekenden al helemaal volgepland ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:37 schreef franklop het volgende:
Ben eigenlijk toe aan weekendje rust. Zit er alleen niet in voorlopig
Das het leukste opruimwerk. Dan kom je de meeste gekke dingen tegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanavond eten bij vriendinnetje. Morgen en zondag luidoen.. nog een beetje rommel opruimen (Lees : wil ik dit echt meeverhuizen? Nee? Weggooien!) Dus datttt
ja.. we hadden al best veel gedaan.. maar mama wil ook verhuisen.. die krijgt dit nooit allemaal mee dus nog naar een keerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De komende weekenden al helemaal volgepland ?
[..]
Das het leukste opruimwerk. Dan kom je de meeste gekke dingen tegen
Dat doe je ook maar meteen ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. we hadden al best veel gedaan.. maar mama wil ook verhuisen.. die krijgt dit nooit allemaal mee dus nog naar een keer
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n zusje had er twee weken geleden ook al een op de gril.
Hertenbiefstukje bij de rosé, het kan overigens prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer cheeseburgers
Welke is dat>quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:09 schreef Renesite het volgende:
Wij thuis de 10.000 / 20.000 versie !
Preciiiiies!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
WIj hebben ook die met bankpas, maar niet leuk... je moet echt met geld spelen!
potje spelen zo?quote:
doe ik morgen wel ffquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb trouwens een ING rekening, maar doe ik al maanden niet mee, want nieuwe bank. Nu ging ik vandaag zoeken hoe op te heffen, ik had het gevonden, stond erbij: bel de klantenservice, die helpen je, dit dat.
Dus ik dat doen, want dacht: nouja, dan weer ik tenminste dat het goed komt.. Blijkt dus dat ze je dan gewoon een mail sturen met de link naar de site waar je kan opheffen. Die ik dus al gevonden had
Oplichters.. hebben ze gewoon weer verdiend aan mijn gesprek..
Echtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb trouwens een ING rekening, maar doe ik al maanden niet mee, want nieuwe bank. Nu ging ik vandaag zoeken hoe op te heffen, ik had het gevonden, stond erbij: bel de klantenservice, die helpen je, dit dat.
Dus ik dat doen, want dacht: nouja, dan weer ik tenminste dat het goed komt.. Blijkt dus dat ze je dan gewoon een mail sturen met de link naar de site waar je kan opheffen. Die ik dus al gevonden had
Oplichters.. hebben ze gewoon weer verdiend aan mijn gesprek..
GEwoon nog steeds stukquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn telefoon is echt magic... hij was vanmiddag leeg, doe ik hem net op de oplader, direct 64 procent
Heb je een andere batterij geprobeerd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn telefoon is echt magic... hij was vanmiddag leeg, doe ik hem net op de oplader, direct 64 procent
hmm.. pics?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:29 schreef iBenny het volgende:
Pat, ken je Marielle nog? Ze was ook surveillant tijdens LastManWatching.
Ja? Je krijgt de groeten van dr.
Nee? Je krijgt ze alsnog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Benny op 15-10-2013 15:59:34 ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef roos85 het volgende:
Van de week de concepten van mijn afstudeeronderzoek ingeleverd.. vind het echt spannend
rustig doorademennnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef roos85 het volgende:
Van de week de concepten van mijn afstudeeronderzoek ingeleverd.. vind het echt spannend
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef roos85 het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef roos85 het volgende:
2.5 jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
Nee hoor, papieren al ruim 4 jaar binnen
dat is jouw meningquote:
al uit je wazige roes? Of is die pas net begonnenquote:
Het gaat maar door.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
al uit je wazige roes? Of is die pas net begonnen
sterkte ermeequote:
In de vrieze r:')quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Macaroni maken... vond dat er nog wat weinig in de pan zat, dus gooi er meer macaroni bij.. Kieper ik zo de hele zak erin Kak!
Sowieso.. Maar het viel uiteindelijk mee.. Maar een klein beetje macaroni weg hoeven gooienquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef iBenny het volgende:
Alle Disneyfilms komen naar Netflix
http://www.nederland.broa(...)clusief-bij-netflix/
Nu dus klaar ? Nice!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Goddank wel. Tevens ook mijn laatste dag. Dacht maandag . Had me een dag vertelt..
Hoe cool is dat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:04 schreef iBenny het volgende:
http://int3rapp.nl
Vandaag moesten we voor het project onze beste ideeën presenteren. Over een van de ideeën waren ze enorm enthousiast; "commercieel interessant", "bij een goede uitwerking zou het landelijk uitgerold kunnen worden" en "ik zou het zeker downloaden".
Tofffquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef franklop het volgende:
Nu al 2.5 uur vertraging met de vlucht morgen gvd voor de tweede keer op rij
Altijd prettig. Wij nog nooit gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef franklop het volgende:
Nu al 2.5 uur vertraging met de vlucht morgen gvd voor de tweede keer op rij
Wij hebben ook pas 2 keer gevlogenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Altijd prettig. Wij nog nooit gehad
Desalniettemin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij hebben ook pas 2 keer gevlogen :")
en het heeft niet eens geholpen, want hij lijkt voor geen meterquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
Alleen wanneer je mij op de hoogte houdt pattie
dat kan al wel. Beetje paaien kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Over een uurtje eindgesprek... Kan je dan al cake bij de koffie doen? Of is het dan net een slechte begravenis?
Ja, wat denk je dat mijn doel is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan al wel. Beetje paaien kan geen kwaad
ach t is nergens voor nodig. Je krijgt toch een 8.4 en anders kruip je maar onder tafelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, wat denk je dat mijn doel is?
Doe nor-maal!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
ach t is nergens voor nodig. Je krijgt toch een 8.4 en anders kruip je maar onder tafel
ok ok.quote:
Frikandellenbroodjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef franklop het volgende:
[..]
ok ok.
Je kunt ook worstenbrood meenemen.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Uccie het volgende:
Vanaf vandaag weer een paar uur per dag werken...ik voel me gelijk weer een heel ander mens.
Dat zeggen jullie nu was komen eten!quote:
Ja, vandaag ook daadwerkelijk veel gedaan!quote:
Mooi, even rustig opbouwen dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vandaag ook daadwerkelijk veel gedaan!
Morgen een rustdagje en dan vrijdag weer.
Geniet je ook weer meer van de vrije dag. Gebruik hem goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vandaag ook daadwerkelijk veel gedaan!
Morgen een rustdagje en dan vrijdag weer.
Ik was met een vriendinnetje.. en we hebben ons in 50 minuten helemaal vol gevreten bij de yankee doodle in drachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie nu was komen eten!
ik ga morgen even de stad in.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geniet je ook weer meer van de vrije dag. Gebruik hem goed!
Oh hahaha nou ja was ook welkom geweest hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik was met een vriendinnetje.. en we hebben ons in 50 minuten helemaal vol gevreten bij de yankee doodle in drachten
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:58 schreef Kally het volgende:
Oh ik heb eigenlijk een Fok! break maar jubileum
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef iBenny het volgende:
En het eerste deel van Katy Perry's nieuwe album is net griep
Is dat Prism?quote:
Dan laat ik hem nog wel ff liggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste paar liedjes (op Roar na) zijn werkelijkwaar helemaal ruk!
100x minder dan 1&2 iddquote:
Ik heb helemaal niet moeten lachen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt heel erg ja. Voor een slotdeel mag je toch verwachten dat ze nog even hun best doen. Maar nee.
Jup, ze zou verwachten dat ze flink zouden uitpakken.. komen ze met dit aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt heel erg ja. Voor een slotdeel mag je toch verwachten dat ze nog even hun best doen. Maar nee.
Ik was alleen even raar op bij de Ave Maria.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet moeten lachen...
yes, 1500 meterquote:
jij had slechts 1250 meter . Wel heel stuk rapper, dat dan welquote:
Maar door mij moest die man wel inhoudenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef franklop het volgende:
[..]
jij had slechts 1250 meter . Wel heel stuk rapper, dat dan wel
Duurt ook niet meer zolang tot het zover is...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:18 schreef roos85 het volgende:
Erg he Ben..
Ik heb al weer zin in de kerstvakantie
En aan het nadenken wat de volgende vakantiebestemming gaat worden.
Mehh.. was ook wel beetje saaiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
Mijn humor is weg
...ik kon niet meer lachen om De Beste Home Video's
Ah ja. Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. gewoon klussen en werken
Normaal lig ik om de stomste dingen helemaal plat. Nu om helemaal niksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mehh.. was ook wel beetje saai
vooralsnog de eerste keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, hopelijk een eenmalig iets? Of is ie daar gevoelig voor?
we blijven in Brabantland vannacht duskanmorgen pas zeggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
En gewoon veilig thuisgekomen toch ?
Yup nogal. Nu hopen dat ie morgen startquote:
verdwaald?quote:
Zag Roos in NWS SC posten dus waar Roos is is Frank En die moet ik natuurlijk even opzoeken.quote:
quote:
Hij stalkt mequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zag Roos in NWS SC posten dus waar Roos is is Frank En die moet ik natuurlijk even opzoeken.
!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is mooi he
Origineel komt van Pinoza
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is mooi he
Origineel komt van Pinoza
[ afbeelding ]
Terugbeuken, en als ze op t spoor belanden dan is het hun eigen schuldquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef roos85 het volgende:
Wat is dat toch met sommig mensen, gewoon andere mensen opzij beuken om eerder te kunnen uitchecken
Voorkomen dat er 'game over' op de paal komt te staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef roos85 het volgende:
Wat is dat toch met sommig mensen, gewoon andere mensen opzij beuken om eerder te kunnen uitchecken
Met de AH-bonuspas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef roos85 het volgende:
Mensen die denken door je heen te kunnen lopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef roos85 het volgende:
Nee, ov-chipkaart..quote:
Jup, en ben niet bepaald onzichtbaar ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die denken door je heen te kunnen lopen
Ik kom er morgen eens weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef iBenny het volgende:
Ik kom nooit meer uit Amsterdam . Treinen rijden niet, bussen overvol(en dus extra moeten wachten), metro's rijden amper....
We verhongeren, maken elkaar af en gaan uiteindelijk allemaal dood
En? Valt het mee?quote:
haha netjes !quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word klusjesman, heb ik besloten. Al 4 kilo afgevallen
je ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ga lekker verder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet teveel hè, anders word je net zo'n spijker zoals je nu in de muur slaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
cash geld twv 9, 99??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef iBenny het volgende:
We hebben lootjes getrokken. Nu moet ik wat verzinnen voor mijn lijstje wat niet meer kost dan 10 euro. Iemand een leuk idee ?
Dit klinkt echt heel logisch !quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij hebben ook lootjes.. maar doen voor 35 euro.. daar heb je wat aan
En ik heb rene dus kan voor mezelf shoppen gezien ik zijn lijstje bedacht heb
Kan het me wel voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik durf geen zwarte piet meer te zijn dit jaar. Straks wordt ik gemolesteerd door mijn buren
Jeeejjjquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef roos85 het volgende:
Eerste studiepunten van de minor zijn ook binnen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef roos85 het volgende:
Eerste studiepunten van de minor zijn ook binnen
Die is echt vreselijk tenenkrommend hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die reclame met Maarten van der Weijden
dat ben je ookquote:
Wie, wat waar? Ik kijk echt te weinig tv (of uberhaupt te weinig thuis )quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef iBenny het volgende:
Dat wil je niet zien.. is voor een of andere zorgverzekering.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie, wat waar? Ik kijk echt te weinig tv (of uberhaupt te weinig thuis )
Hij doet de slash verkeerd omquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |