dat is jouw meningquote:
al uit je wazige roes? Of is die pas net begonnenquote:
Het gaat maar door.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
al uit je wazige roes? Of is die pas net begonnen
sterkte ermeequote:
In de vrieze r:')quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Macaroni maken... vond dat er nog wat weinig in de pan zat, dus gooi er meer macaroni bij.. Kieper ik zo de hele zak erinKak!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef iBenny het volgende:
Alle Disneyfilms komen naar Netflix
http://www.nederland.broa(...)clusief-bij-netflix/
Nu dus klaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Goddank wel. Tevens ook mijn laatste dag. Dacht maandag . Had me een dag vertelt..
Hoe cool is dat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:04 schreef iBenny het volgende:
http://int3rapp.nl
Vandaag moesten we voor het project onze beste ideeën presenteren. Over een van de ideeën waren ze enorm enthousiast; "commercieel interessant", "bij een goede uitwerking zou het landelijk uitgerold kunnen worden" en "ik zou het zeker downloaden".
Tofffquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef franklop het volgende:
Nu al 2.5 uur vertraging met de vlucht morgengvd voor de tweede keer op rij
Altijd prettig. Wij nog nooit gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef franklop het volgende:
Nu al 2.5 uur vertraging met de vlucht morgengvd voor de tweede keer op rij
Wij hebben ook pas 2 keer gevlogenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Altijd prettig. Wij nog nooit gehad
Desalniettemin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij hebben ook pas 2 keer gevlogen :")
en het heeft niet eens geholpen, want hij lijkt voor geen meterquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Renesite het volgende:
Alleen wanneer je mij op de hoogte houdt pattie
dat kan al wel. Beetje paaien kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Over een uurtje eindgesprek... Kan je dan al cake bij de koffie doen? Of is het dan net een slechte begravenis?
Ja, wat denk je dat mijn doel is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan al wel. Beetje paaien kan geen kwaad
ach t is nergens voor nodig. Je krijgt toch een 8.4 en anders kruip je maar onder tafelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, wat denk je dat mijn doel is?
Doe nor-maal!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
ach t is nergens voor nodig. Je krijgt toch een 8.4 en anders kruip je maar onder tafel
ok ok.quote:
Frikandellenbroodjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:46 schreef franklop het volgende:
[..]
ok ok.
Je kunt ook worstenbrood meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |