Akkoord. Maar dat heb ik bij Wilders ook. Toch is dat net zo goed een gapende anus.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch moest ik altijd wel lachen als hij weer eens een paar minuten spreektijd had in het Europees Parlement. Al heb ik verder geen idee wat hij allemaal verder uitspookt.
Als je gejuich over staatsexecuties van goedmenschen gaat modereren in de zin van het gejuich weghalen ga je denk ik zelf tegen de muur.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en de feestende topics daarover kan ik weer gaan modereren dus doe maar niet
Daar kan ik dan weer minder goed tegen. Vervelende langspeelplaat die altijd lijkt te blijven hangen. Farage heeft nog een leuk gevoel voor humor. Wilders heb ik zelden op een grap betrapt. Of op een lach.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dat heb ik bij Wilders ook. Toch is dat net zo goed een gapende anus.
Hij is inderdaad minder zurig dan Wilders.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer minder goed tegen. Vervelende langspeelplaat die altijd lijkt te blijven hangen. Farage heeft nog een leuk gevoel voor humor. Wilders heb ik zelden op een grap betrapt. Of op een lach.
Zijn haar is één grote grap.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer minder goed tegen. Vervelende langspeelplaat die altijd lijkt te blijven hangen. Farage heeft nog een leuk gevoel voor humor. Wilders heb ik zelden op een grap betrapt. Of op een lach.
Ik heb juist het gevoel dat de aandacht wereldwijd voor ander geweld onderbelicht wordt omdat islam-geweld nou eenmaal goed verkoopt en gretig gelezen wordt.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, ik wil beweren dat er onvoldoende aandacht is voor het geweld vanuit de islam wereldwijd, dus ook in het midden-oosten. Het lijkt soms wel omdat het ook moslims zijn die de slachtoffers zijn, dat we het daardoor kunnen negeren. Wat walgelijk is.
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat de aandacht wereldwijd voor ander geweld onderbelicht wordt omdat islam-geweld nou eenmaal goed verkoopt en gretig gelezen wordt.
[ afbeelding ]
Ik weet het. Zo citeren gelovigen maar al te graag vooral Einsteinquote:Op maandag 20 juni 2016 16:21 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Alhoewel ik best geloof wat je zegt, daar niet van hoor.)
Als je naar de cijfers kijkt dan is islam geweld met enorme cijfers de koploper.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:47 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat de aandacht wereldwijd voor ander geweld onderbelicht wordt omdat islam-geweld nou eenmaal goed verkoopt en gretig gelezen wordt.
Heeft Boris Johnson een leuk gevoel voor humor? Humor (voornamelijk HIGNFY) heeft hem groot gemaakt, maar het is me niet duidelijk in hoeverre z'n grappige incompetentie/gestuntel te danken is aan z'n gevoel voor humor.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En daar wordt dan ook enorm veel aandacht aan besteed in de media.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je naar de cijfers kijkt dan is islam geweld met enorme cijfers de koploper.
Kan je niet gewoon verhuizen naar buiten de EU? Daar is alles beter.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:37 schreef juliusceasar het volgende:
Als er geen Brexit komt dan zorgen wij hier in Nederland voor een Nexit! Daar moeten wij alles aan doen. Anders nog meer naheffingen, bezuinigingen, immigranten, oudjes die nog meer aan hun lot worden over gelaten, pensioenen die verdwijnen! Aan ons de keus. Of al ons geld verdampt aan corrupte landen als Griekenland en Turkije of we kiezen voor onszelf!!!
Niet mee eens. Zie niet in hoe een nexit beter zou zijn. Kost alleen maar meer geld omdat we met een achterstand de onderhandelingen ingaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:37 schreef juliusceasar het volgende:
Als er geen Brexit komt dan zorgen wij hier in Nederland voor een Nexit! Daar moeten wij alles aan doen. Anders nog meer naheffingen, bezuinigingen, immigranten, oudjes die nog meer aan hun lot worden over gelaten, pensioenen die verdwijnen! Aan ons de keus. Of al ons geld verdampt aan corrupte landen als Griekenland en Turkije of we kiezen voor onszelf!!!
In Nederland gaat men nooit stemmen op uittreding. Op een paar dwazen na, is iedereen stuk voor stuk beter geïnformeerd dan in de UK en ziet iedereen in dat bij een Nexit, Hamburg en Antwerpen stevig in hun handen wrijven om de positie van Rotterdam over te nemen.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:37 schreef juliusceasar het volgende:
Is goed doen we.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:37 schreef juliusceasar het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)nt&utm_term=20160620quote:Op maandag 20 juni 2016 19:46 schreef Falco het volgende:
[..]
In Nederland gaat men nooit stemmen op uittreding. Op een paar dwazen na, is iedereen stuk voor stuk beter geïnformeerd dan in de UK en ziet iedereen in dat bij een Nexit, Hamburg en Antwerpen stevig in hun handen wrijven om de positie van Rotterdam over te nemen.
Ik vond dit stuk echt een eye opener, want het heeft me aan het twijfelen gebracht over mijn voorkeur voor Remain.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)nt&utm_term=20160620
Over de houding van de Britten (Engelsen vooral).
Ik heb mijn twijfels eerlijk gezegd. Nederland heeft ook het enige volk dat het Oekraïne-verdrag wist te boycotten, na een campagne puur gedreven op EU-haatquote:Op maandag 20 juni 2016 19:46 schreef Falco het volgende:
[..]
In Nederland gaat men nooit stemmen op uittreding. Op een paar dwazen na, is iedereen stuk voor stuk beter geïnformeerd dan in de UK en ziet iedereen in dat bij een Nexit, Hamburg en Antwerpen stevig in hun handen wrijven om de positie van Rotterdam over te nemen.
Volgens mij ben je stiekem verliefd op Geert je hebt het zo vaak over hem.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dat heb ik bij Wilders ook. Toch is dat net zo goed een gapende anus.
Als wij ook zo'n geintje gaan krijgen hoop ik wel dat we een realistisch beeld voorgeschoteld krijgen wat ons te wachten zou staan. Een hoop Nederlanders zeggen al dat geld niet gelukkig maakt. Dus eigenlijk is het allemaal niet zo ergquote:Op maandag 20 juni 2016 18:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zie niet in hoe een nexit beter zou zijn. Kost alleen maar meer geld omdat we met een achterstand de onderhandelingen ingaan.
Het naieve idee dat we wel zouden varen bij een nexit deel ik niet, we verneuken de verdragen en voordelen die daarbij horen, gaan alleen maar meer betalen en hebben niets meer te zeggen over nieuwe ontwikkelingen. Waar we ons wel aan moeten conformeren natuurlijk, anders krijgen we die nieuwe verdragen niet.
Goed artikel.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)nt&utm_term=20160620
Over de houding van de Britten (Engelsen vooral).
Via Disana had ik natuurlijk moeten zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dit stuk echt een eye opener, want het heeft me aan het twijfelen gebracht over mijn voorkeur voor Remain.
Nee joh, ik ben gewoon verbaasd over de argumenten in het stukquote:Op maandag 20 juni 2016 20:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Via Disana had ik natuurlijk moeten zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |