abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163162319
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja en de feestende topics daarover kan ik weer gaan modereren dus doe maar niet
Had ook geen doodswens, dus dat scheelt.
pi_163162335
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt triest is, dit; Doden en gewonden na explosie in Kabul . 6 reacties, er wordt geen eens een apart forum topic meer voor aangemaakt. Weer 14 onschuldige mensen door islam gerelateerd geweld afgeslacht. Diep triest.
Wou je nu beweren dat er onvoldoende aandacht is op FOK! voor alle ellende die samenhangt met de islam?
pi_163162428
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wou je nu beweren dat er onvoldoende aandacht is op FOK! voor alle ellende die samenhangt met de islam?
Nee, ik wil beweren dat er onvoldoende aandacht is voor het geweld vanuit de islam wereldwijd, dus ook in het midden-oosten. Het lijkt soms wel omdat het ook moslims zijn die de slachtoffers zijn, dat we het daardoor kunnen negeren. Wat walgelijk is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:12:46 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163162438
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt triest is, dit; Doden en gewonden na explosie in Kabul . 6 reacties, er wordt geen eens een apart forum topic meer voor aangemaakt. Weer 14 onschuldige mensen door islam gerelateerd geweld afgeslacht. Diep triest.
Sterker nog; als die mensen hierheen gevlucht waren dan werd hen verweten dat ze moslims waren en dus het moslimgeweld zouden steunen, of zich er zelfs in de toekomst schuldig aan zouden hebben gemaakt.

En volgens mij is dat precies een van de redenen dat het niemand wat boeit; iedere moslim die daar door moslimterroristen vermoord is komt iig al niet meer hier de moslimterrorist uithangen, zo kortzichtig redeneert men al.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 juni 2016 @ 14:14:51 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163162484
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, ik wil beweren dat er onvoldoende aandacht is voor het geweld vanuit de islam wereldwijd, dus ook in het midden-oosten. Het lijkt soms wel omdat het ook moslims zijn die de slachtoffers zijn, dat we het daardoor kunnen negeren. Wat walgelijk is.
Het vervelende is dat als wij (het westen) daar dan willen ingrijpen, dan wordt ons dat nota bene verweten door moslims hier, en dan hebben we de aanslagen hier "aan onszelf te danken" vanwege ons ingrijpen in het Midden-Oosten....

Je kunt het nooit goed doen, als je het oprecht vreselijk vindt wat daar gebeurt, dan zul je wel weer zo'n islamknuffelaar zijn, terwijl geen weldenkend mens de dingen die daar gebeuren werkelijk zou mogen goedkeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163162536
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sterker nog; als die mensen hierheen gevlucht waren dan werd hen verweten dat ze moslims waren en dus het moslimgeweld zouden steunen, of zich er zelfs in de toekomst schuldig aan zouden hebben gemaakt.

En volgens mij is dat precies een van de redenen dat het niemand wat boeit; iedere moslim die daar door moslimterroristen vermoord is komt iig al niet meer hier de moslimterrorist uithangen, zo kortzichtig redeneert men al.
En anders juichen we wel als ze op de bodem van de Middellandse Zee liggen :r

Ik heb ook niks op met de grote vluchtelingenstroom, maar hoe gemakkelijk mensen hier over menselijk leed heenstappen en iedereen maar doodwensen die ze lastig vinden stuit me echt tegen de borst.
pi_163162548
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:14 schreef Leandra het volgende:
Het vervelende is dat als wij (het westen) daar dan willen ingrijpen, dan wordt ons dat nota bene verweten door moslims hier, en dan hebben we de aanslagen hier "aan onszelf te danken" vanwege ons ingrijpen in het Midden-Oosten....

Je kunt het nooit goed doen, als je het oprecht vreselijk vindt wat daar gebeurt, dan zul je wel weer zo'n islamknuffelaar zijn, terwijl geen weldenkend mens de dingen die daar gebeuren werkelijk zou mogen goedkeuren.
En bij mij is het weer andersom, ik krijg te horen dat ik een moslim hater ben terwijl ik het oprecht vreselijk vind wat daar gebeurt. Ook in dit topic kreeg ik alweer de nodige reacties op dat gebied om mijn oren.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:17:23 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163162561
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En anders juichen we wel als ze op de bodem van de Middellandse Zee liggen :r

Ik heb ook niks op met de grote vluchtelingenstroom, maar hoe gemakkelijk mensen hier over menselijk leed heenstappen en iedereen maar doodwensen die ze lastig vinden stuit me echt tegen de borst.
Ja idd.... onvoorstelbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163162570
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En bij mij is het weer andersom, ik krijg te horen dat ik een moslim hater ben terwijl ik het oprecht vreselijk vind wat daar gebeurt. Ook in dit topic kreeg ik alweer de nodige reacties op dat gebied om mijn oren.
Dan zou ik eens aan werken aan de verpakking van je boodschap. Komt helaas nu toch echt grotendeels als moslimhaat over.
pi_163162594
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan zou ik eens aan werken aan de verpakking van je boodschap. Komt helaas nu toch echt grotendeels als moslimhaat over.
Ik vond zijn boodschap niet zo heel raar, hoor. Men moet ook niet overal spoken gaan zien.
pi_163162681
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou. Ik heb het namelijk altijd over de idealogie die ik als katalysator zie voor dit geweld, nooit over moslims, nooit.
pi_163162772
Ik vind het oprecht fascinerend dat rapporteren van het kale feit dat een rechtsextremist een pro-EU politica vermoord heeft, wordt gezien (vooral ook in Engeland) als manipulatie van de Grote Boze Linksche Media.
pi_163162813
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het oprecht fascinerend dat rapporteren van het kale feit dat een rechtsextremist een pro-EU politica vermoord heeft, wordt gezien (vooral ook in Engeland) als manipulatie van de Grote Boze Linksche Media.
Heb je daar een bron van? Het zou inderdaad wel een enorm voorbeeld zijn van de pot die de ketel verwijt.
pi_163162948
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Net als Feyenoorders die altijd boos zijn op de KNVB omdat ze Ajax altijd zouden matsen. Na verloop van tijd worden ze niet meer als boze mensen gezien, maar als wat hulploze mensen met een minderwaardigheidscomplex. Kwestie van tijd allemaal, komt best goed.
pi_163162991
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Het zou inderdaad wel een enorm voorbeeld zijn van de pot die de ketel verwijt.
Discussie op The Guardian (sorry voor de opmaak maar het is een copy paste. Je kan het hier bij de comments vinden, staat aardig hoog als je het sorteert op relevantie -oftewel, heeft zeer veel opvotes gekregen op de website van nota bene The Guardian):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163162994

Britain First leider.... stuurt aan op een bloedbad en burgeroorlog. op 12.00 minuten

Als je dat zo herhaaldelijk zegt, dan is het je aanhangers verkapt oproepen, dan wel voorbereiden op geweld. Ging dat zo bij Thomas Mair ?
En wie dit geweld promoot wijst de democratische weg van vreedzaam protest en verkiezingen af. Welk bestuursvorm dan ? Dan komt men wel uit op een monoculturele dictatuur.
Maar dat zegt men niet openlijk... of men wilt dat niet aan zichzelf toegeven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bluesdude op 20-06-2016 14:41:01 ]
pi_163163095
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Discussie op The Guardian (sorry voor de opmaak maar het is een copy paste. Je kan het hier bij de comments vinden, staat aardig hoog als je het sorteert op relevantie -oftewel, heeft zeer veel opvotes gekregen op de website van nota bene The Guardian):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK. Gelukkig zijn dat nog individuen. Hoewel het eng is dat er mensen zijn die redeneren dat haar dood een noodzakelijk kwaad is. Daar zakt mijn broek nog steeds van af.
pi_163163107
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:34 schreef Bluesdude het volgende:

Britain First leider.... stuurt aan op een bloedbad en burgeroorlog. op 12.00 minuten
Bezorgde burgers, verwarde mannen met te weinig stageplekken.
pi_163163580
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

OK. Gelukkig zijn dat nog individuen. Hoewel het eng is dat er mensen zijn die redeneren dat haar dood een noodzakelijk kwaad is. Daar zakt mijn broek nog steeds van af.
Nouja, Farage heeft Cameron al beschuldigd van het misbruiken van de dood van Cox voor Bremain. Waar hij precies op doelt weet ik niet.
pi_163163628
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja, Farage heeft Cameron al beschuldigd van het misbruiken van de dood van Cox voor Bremain. Waar hij precies op doelt weet ik niet.
Die Farage is dan ook gewoon een drollenvanger eerste klas.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163163630
Gezien er geen andere Brexit topics zijn:

Ook voor alle Eurosceptici hier die genoeg Engels kunnen om hier mee te kunnen lachen.
pi_163163721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard, maar wel de vertegenwoordiger van een enorm electoraat; blijft verontrustend.
pi_163163727
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Farage neem ik niet serieus. Ik kan best sympathie opbrengen voor zijn mening dat de UK uit de EU moet, maar hij doet zich voor als een groot voorstander van vrijheid en als voorvechter van het vrije woord terwijl ik er van overtuigd ben dat, als hij aan de macht is, een groot deel van de linkse mensen kunnen fluiten naar hun recht om hun opvattingen te ventileren.
pi_163163800
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Farage neem ik niet serieus. Ik kan best sympathie opbrengen voor zijn mening dat de UK uit de EU moet, maar hij doet zich voor als een groot voorstander van vrijheid en als voorvechter van het vrije woord terwijl ik er van overtuigd ben dat, als hij aan de macht is, een groot deel van de linkse mensen kunnen fluiten naar hun recht om hun opvattingen te ventileren.
Volgens mij is dit een geldige generalisatie wat betreft alle zelfbenoemde vrijheid van meningsuiting voorvechters in Europa. :')
pi_163163806
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch moest ik altijd wel lachen als hij weer eens een paar minuten spreektijd had in het Europees Parlement. Al heb ik verder geen idee wat hij allemaal verder uitspookt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')