Nou als je hetero bent lijkt mij de seks met mannen wel ene probleem. Daarbuiten vooroordelen, mensen die zeggen dat ze alleen homo zijn omdat ze een hogere status willen, nageroepen worden, nooit echt erbij horen in hetero vriendengroepen, etc.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk "gedoe" heeft een homo in Amsterdam nou?
Ohw absoluut, mannen zijn niet moeilijk, hetero mannen ook niet, en hetero vrouwen ook niet, alleen doen hetero's er veel moeilijker over en lijkt het dan alsof homo's maar wat rondneuken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
Bullshit, veel meer casual seks, veel meer wisselende partners. Dit zijn overigens gewoon bekende feiten.
Ik heb het over mensen die in een hogere, en meer liberale, sociale omgeving verkeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Valt deels mee. Maar de Diamantbuurt was wel erg. Oost ook. Als men het niet weet is er niets aan de hand. Daar zit het probleem.
Het is een geaardheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het dus niet want seksuele geaardheid is niet binair.
Mijn punt is dus dat ze nu homo zijn, maar oorspronkelijk misschien meer neigden naar heteroseksualiteit of meer seksueel ambigu waren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou als je hetero bent lijkt mij de seks met mannen wel ene probleem. Daarbuiten vooroordelen, mensen die zeggen dat ze alleen homo zijn omdat ze een hogere status willen, nageroepen worden, nooit echt erbij horen in hetero vriendengroepen, etc.
Daar is het geen probleem in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die in een hogere, en meer liberale, sociale omgeving verkeren.
Het komt naar hetzelfde terug. Je doet alsof veel seks met mannen een verleidelijke situatie is voor een hetereoman. Merkwaardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Even context lezen alvorens je bagger spuit graag.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat ze nu homo zijn, maar oorspronkelijk misschien meer neigden naar heteroseksualiteit of meer seksueel ambigu waren.
Allemaal waar, ik doe zelf ook aan casual seks, geen idee hoe dit verder een tegenwerping is van mijn argument maar goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ohw absoluut, mannen zijn niet moeilijk, hetero mannen ook niet, en hetero vrouwen ook niet, alleen doen hetero's er veel moeilijker over en lijkt het dan alsof homo's maar wat rondneuken.
Ik ken zoveel hetero's die ook eindeloze series one night stands hebben, rondneuken buiten hun relatie, al dan niet met instemming van hun partner, dat zal je verbazen, alleen als je benchmark FOK! is, tja dan kijk je daar heel anders tegenaan....
Sowieso lekker boeiend.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal waar, ik doe zelf ook aan casual seks, geen idee hoe dit verder een tegenwerping is van mijn argument maar goed.
Het mag wel anders zijn dan wat de meerderheid doet, maar moet wel normaal zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het mag wel anders zijn op een normale manier.
Je zegt hier weer de VS en andere landen en trekt daaruit conclusies voor onze maatschappij. Je kan je lezer niet de schuld geven dat hij je punt mist als je gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld erbij haalt om Nederland te veroordelen. In de context waar wij het over hebben zegt iemand dat hij op zijn werk meerdere mensen is tegengekomen die waren aangepraat dat ze homoseksueel waren en daar later problemen mee kregen. Leuk dat jij op basis van wat de gemiddelde Nederlander meemaakt conclusies weet te trekken voor uitzonderingsgevallen, maar dat is natuurlijk totale kul.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik haal een vrij expliciet voorbeeld aan uit de VS. In veel landen wordt je overigens gewoon opgesloten of afgemaakt.
Je mist echter het punt volledig. Het punt is niet dat hij zich niet verontschuldigt voor de situatie in de VS. Het punt is dat onze maatschappij doordrenkt is van het 'aanpraten van heteroseksualiteit'. Het is van jongs af aan de norm. Daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee, maar klagen over het vermeende aanpraten van homoseksualiteit is in die context vrij lachwekkend selectief.
Ik merk dat je nogal vastzit in een soort groepsdenken waarbij je moet vingertje wijzen naar 'de andere groep', een gangbare misplaatste denkwijze hier in NWS, maar daar ging het natuurlijk helemaal niet om.
Jij denkt dat je dat kan sturen? Veel homo's hebben dat met zichzelf geprobeerd omdat ze door hun omgeving werden uitgekotst tot zelfmoord aan toe, er is geen wetenschappelijke basis voor dat het werkt,de andere kant op lijkt mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat ze nu homo zijn, maar oorspronkelijk misschien meer neigden naar heteroseksualiteit of meer seksueel ambigu waren.
Ja wat moet ik er op zeggen dan?Jij denkt dat hetero mannen homo worden omda ze geen vrouw kunnen vinden om sex mee te hebben.quote:
het punt is dat homo's daarin geenzins verschillen van hetero'squote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
Allemaal waar, ik doe zelf ook aan casual seks, geen idee hoe dit verder een tegenwerping is van mijn argument maar goed.
Jimmy is niet serieus hoor. Die heb ik ook wel eens lieve en slimmere dingen over hommo's zien posten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij denkt dat je dat kan sturen? Veel homo's hebben dat met zichzelf geprobeerd omdat ze door hun omgeving werden uitgekotst tot zelfmoord aan toe, er is geen wetenschappelijke basis voor dat het werkt,de andere kant op lijkt mij ook niet echt.
Niet als hoogleraar zo'n debiel stuk schrijven lijkt mij een begin.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het mag wel anders zijn dan wat de meerderheid doet, maar moet wel normaal zijn![]()
[..]
Je zegt hier weer de VS en andere landen en trekt daaruit conclusies voor onze maatschappij. Je kan je lezer niet de schuld geven dat hij je punt mist als je gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld erbij haalt om Nederland te veroordelen. In de context waar wij het over hebben zegt iemand dat hij op zijn werk meerdere mensen is tegengekomen die waren aangepraat dat ze homoseksueel waren en daar later problemen mee kregen. Leuk dat jij op basis van wat de gemiddelde Nederlander meemaakt conclusies weet te trekken voor uitzonderingsgevallen, maar dat is natuurlijk totale kul.
Jij en Kosmo zitten zelf vast in groepsdenken. Deze man is homolievendier dan minstens 95% van de wereld, maar hij wordt hier afgeschilderd als een homofobe gek die het eigenlijk niet verdient ooit iets met wetenschap te maken te hebben gehad.
Ik denk dat sommigen dat kunnen sturen, en ik vermoed dat ik daar in mijn omgeving twee gevallen van ken. Seksuele geaardheid is niet binair, maar een schaal, de ene homo is zogezegd meer gay dan een ander, en dat geldt ook voor hetero's. Voor sommigen is het dus zeker mogelijk door zowel externe als interne factoren te worden beinvloed en een verschuiving op deze schaal door te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij denkt dat je dat kan sturen? Veel homo's hebben dat met zichzelf geprobeerd omdat ze door hun omgeving werden uitgekotst tot zelfmoord aan toe, er is geen wetenschappelijke basis voor dat het werkt,de andere kant op lijkt mij ook niet echt.
Ah ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jimmy is niet serieus hoor. Die heb ik ook wel eens lieve en slimmere dingen over hommo's zien posten.
Dan is hij grappig. Dat mag ook op een forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jimmy is niet serieus hoor. Die heb ik ook wel eens lieve en slimmere dingen over hommo's zien posten.
Nee, je moet leren lezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik er op zeggen dan?Jij denkt dat hetero mannen homo worden omda ze geen vrouw kunnen vinden om sex mee te hebben.
............................................
Behalve dan dat het daar meer voorkomt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
het punt is dat homo's daarin geenzins verschillen van hetero's
Ik heb er ook geen moeite mee verder, ik constateer alleen iets.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve dan dat zo'n 2,5% van de bevolking verantwoordelijk is voor meer dan 2/3e van de nieuwe hiv besmettingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
het punt is dat homo's daarin geenzins verschillen van hetero's
Ik vind er helemaal niets aan om te neuken met iemand die al door 20 of meer lullen gepenetreerd is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ohw absoluut, mannen zijn niet moeilijk, hetero mannen ook niet, en hetero vrouwen ook niet, alleen doen hetero's er veel moeilijker over en lijkt het dan alsof homo's maar wat rondneuken.
Ik ken zoveel hetero's die ook eindeloze series one night stands hebben, rondneuken buiten hun relatie, al dan niet met instemming van hun partner, dat zal je verbazen, alleen als je benchmark FOK! is, tja dan kijk je daar heel anders tegenaan....
Ik kan wel lezen hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, je moet leren lezen.
[..]
Behalve dan dat het daar meer voorkomt.
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee verder, ik constateer alleen iets.
Maar ze zeggen hier dat je niet serieus bent dus dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |