abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163117312
Waarom zou je kiezen voor iets wat zoveel problemen met zich meebrengt?

Christelijke en islamitische homo's praten zichzelf ook aan dat ze homo zijn om vervolgens een heel lastig leven te leiden en uitgestoten te worden door hun omgeving en familie?

Logisch. :P
pi_163117336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

Christelijke en islamitische homo's praten zichzelf ook aan dat ze homo zijn om vervolgens een heel lastig leven te leiden en uitgestoten te worden door hun omgeving en familie?

Doesn't matter had sex?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 18:57:58 #128
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163117345
Hij klinkt als een christengekkie, net zo kut als moslimgekkies, wel iets minder gevaarlijk in Nederland trouwens.
Bedankt Hans.
pi_163117349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

Zo is is het. Gewoon moeilijk WILLEN doen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 18:58:11 #130
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163117350
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch normaal vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet prima tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.
Fixed :s)
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
Goh, altijd buiten de groep vallen, socially awkward, geen chicks en uiteindelijk uit de kast komen, dat klinkt helemaal niet als jarenlang de moed verzamelen om jezelf te accepteren en dat tegen de buiten wereld te durven zeggen, grote stad of niet, dat is voor iedere gay hetzelfde en afhankelijk van je achtergrond hoe erg je daar mee worstelt en wanneer je er klaar voor bent...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_163117351
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Doesn't matter had sex?
Lekker jezelf in Saoedi-Arabie aanpraten dat je homo bent.
pi_163117364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:58 schreef Jaroon het volgende:
Zo is is het. Gewoon moeilijk WILLEN doen.
lolwut
pi_163117384
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:57 schreef bascross het volgende:
wel iets minder gevaarlijk in Nederland trouwens.
Klopt.

Nja, potentieel meer invloedrijk qua wetgeving, maar de laatste decennia valt dat qua homorechten ook wel erg mee gelukkig.
pi_163117391
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Nijkerk en omstreken is het ook al lastig hoor. ;(
pi_163117397
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee ik ben oprecht geïnteresseerd, als je dat wil aannemen.

En je kwam er zelf mee, dus niet vreemd als ik dan vraag of je het wil uitwijden.
Jij kwam zelf met dit topic aan, maar een inhoudelijke mening geven laat staan uitwijden zat er niet in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163117410
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:58 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Fixed :s)

[..]

Goh, altijd buiten de groep vallen, socially awkward, geen chicks en uiteindelijk uit de kast komen, dat klinkt helemaal niet als jarenlang de moed verzamelen om jezelf te accepteren en dat tegen de buiten wereld te durven zeggen, grote stad of niet, dat is voor iedere gay hetzelfde en afhankelijk van je achtergrond hoe erg je daar mee worstelt en wanneer je er klaar voor bent...
Nee nee. Als je lelijk bent ga je op een gegeven moment gewoon voor de homo's, omdat je toch met iets seks moet hebben en homo's als een blok voor lelijke mannen vallen. Ik zie wel iets in de theorie van Jimmy.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:00:19 #137
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163117419
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Beetje off topic, maar ik was laatst een Australische serie aan t kijken die ook over Aboriginals ging, van die oermensen die al 50.000 jaar in dezelfde hoedanigheid rondliepen, en toen vroeg ik me af of daar nou ook homo's tussen zouden zitten, want dan is onze geaardheid een die al heel erg lang teruggaat ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef Kaas- het volgende:
Nee nee. Als je lelijk bent ga je op een gegeven moment gewoon voor de homo's, omdat je toch met iets seks moet hebben en homo's als een blok voor lelijke mannen vallen. Ik zie wel iets in de theorie van Jimmy.
hehe ja want homo's zijn dol op lelijke mannen (al hoewel ieder z'n fetish :o ) , denk dat je dan nog beter wat kan scoren via tinder en kortharige gescheiden lelijke vrouwen _O-
pi_163117435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij kwam zelf met dit topic aan, maar een inhoudelijke mening geven laat staan uitwijden zat er niet in.
We weten het nu wel. Houd lekker op te kibbelen en draag zelf iets bij.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:01:30 #139
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163117454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:29 schreef Eufonie het volgende:
Geen idee, het blijft wel een sterkere valide algemeen biologische basis hebben denk ik. Ook zonder sociale inductie is er bij mensen veelal wel een drang tot voortplanting endaarvoor is heteroseksualiteit een vereiste wel. Zeker omdat homoseksualiteit en dieren nogal een lastig onderwerp is met betrekking tot wat homoseksualiteit nu precies is. Dat heteroseksualiteit niet per se beter is staat buiten kijf wel.
Moet je weet zo nodig laten blijken dat je intelligent bent?
Waarom kunnen intelligente mensen dat toch nooit eens voor zich houden!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163117458
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je wil het dus niet uitleggen, prima.

Ik zal het wel overleven ondanks dat ik toch echt nieuwsgierig was.
pi_163117473
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef Kaas- het volgende:
Jimmy kwam stiekem trollen de stouterd.
pi_163117478
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

In Nijkerk en omstreken is het ook al lastig hoor. ;(
Ik weet niet direct of het ernaast ligt? Maar ik ken iemand uit Ede die heel lang heeft moeten 'vechten' om weer contact te krijgen met zijn familie omdat hij uit de kast kwam. Uiteindelijk viel het wel mee. Naar voor iemand.
pi_163117479
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Beetje off topic, maar ik was laatst een Australische serie aan t kijken die ook over Aboriginals ging, van die oermensen die al 50.000 jaar in dezelfde hoedanigheid rondliepen, en toen vroeg ik me af of daar nou ook homo's tussen zouden zitten, want dan is onze geaardheid een die al heel erg lang teruggaat ;)
Je hoeft niet naar hen te kijken, maar naar ongeveer elke zoogdier op aarde. ;)
pi_163117517
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dan ga ik voor een Kangaroo.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:03:44 #145
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163117520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
True, alleen bij dieren ligt het volgens mij net ff iets anders, daar is het instinctief en reflexmatig leven, in menselijke groepen ligt de communicatie en groepsdruk (het maatschappelijke) net ff wat anders lijkt me....
ik ga ff googlen
pi_163117523
Ik kan me ergens iets wazigs herinneren dat Weltschmerz iets vond van homo's en narcisme en de gay-pride (correct me if I'm wrong), vond het wel wat generaliserend, omdat veel homo's juist heel timide en totaal niet verliefd op zichzelf zijn. Maar die vallen juist niet op in de media of de omgeving. Dus ik snap het beeld wel.
pi_163117544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan me ergens iets wazigs herinneren dat Weltschmerz iets vond van homo's en narcisme en de gay-pride (correct me if I'm wrong), vond het wel wat generaliserend, omdat veel homo's juist heel timide en totaal niet verliefd op zichzelf zijn. Maar die vallen juist niet op in de media of de omgeving. Dus ik snap het beeld wel.
Gay pride begrijp ik ook niet
pi_163117564
Kan dat op de persoon even wat minder aub.
pi_163117609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gay pride begrijp ik ook niet
Nou, ik zie het zo, het 'pride' element kan er wellicht later af als homoseksualiteit als iets normaals wordt gezien (dus het is niet meer raar, bijzonder of iets waar emancipatie voor nodig is). Dat is nu echt nog niet het geval, laten we eerlijk zijn. :P

Maar met zijn allen feesten, a la zomercarnaval in Rotterdam bijvoorbeeld, dat moet gewoon altijd kunnen, vind ik. Zo shockerend is het nou ook weer niet. :P
pi_163117626
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Geen dank.

[..]

[..]

Omdat een Nederlander niet de situatie in de VS bij zijn verhaal betrekt is hij selectief verontwaardigd. Jij begint je verhaal toch ook niet met een sorry voor al die homo's die ooit een hetero wat hebben aangedaan? Ben je nou selectief verontwaardigd?
Ik haal een vrij expliciet voorbeeld aan uit de VS. In veel landen wordt je overigens gewoon opgesloten of afgemaakt.

Je mist echter het punt volledig. Het punt is niet dat hij zich niet verontschuldigt voor de situatie in de VS. Het punt is dat onze maatschappij doordrenkt is van het 'aanpraten van heteroseksualiteit'. Het is van jongs af aan de norm. Daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee, maar klagen over het vermeende aanpraten van homoseksualiteit is in die context vrij lachwekkend selectief.
Ik merk dat je nogal vastzit in een soort groepsdenken waarbij je moet vingertje wijzen naar 'de andere groep', een gangbare misplaatste denkwijze hier in NWS, maar daar ging het natuurlijk helemaal niet om.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')