abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163116077
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het is mooi verpakt.

Verder is het van hetzelfde laken een pak.
Ahh jij houd van verpakken. Waarom wil je alle andersdenkenden tussen 6 planken hebben?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 18:14:20 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_163116126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom wil je alle andersdenkenden tussen 6 planken hebben?
Bijzonder dat je dit uit de posts van Kosmoproleet haalt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163116141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niet happen. :P

Waarschijnlijk gaat hij zeggen dat ik van de stropoppen ben en een koekje van eigen dreeg krijg of iets dergelijks. Verder kan het inderdaad nergens op slaan.
pi_163116159
Glazenmaker heeft gewoon niet genoeg klappen gekregen in het echte leven.
pi_163116163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kosmo ziet ook altijd de achterliggende extreme gedachten bij mensen, ook al schrijven ze die gedachten zelf niet eens een beetje. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
pi_163116197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Kosmo ziet ook altijd de achterliggende extreme gedachten bij mensen, ook al schrijven ze die gedachten zelf niet eens een beetje. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Nou, totaal niet voorspelbaar dus. Bedankt voor je voorspelbaarheid. Maakt het leven weer wat overzichtelijker.
pi_163116254
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:17 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou, totaal niet voorspelbaar dus. Bedankt voor je voorspelbaarheid. Maakt het leven weer wat overzichtelijker.
Dat is nou net jouw probleem.
pi_163116306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat is nou net jouw probleem.
Inderdaad. Kom maar met je psychoanalyse.

Want dat zit er nu aan te komen natuurlijk.
pi_163116319
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Inderdaad.
Hilarisch dit.
pi_163116324
Op het puntje van mijn stoel overigens.
pi_163116343
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meneer Juliaan van Acker, eerder bekend van 'Een moslimvrij Europa, goed voor moslims en niet-moslims' en 'Een miljoen millitairen naar het Midden-oosten' heeft ook een mening over homoseksualiteit.

[..]

http://politiek.tpo.nl/20(...)t-worden-aangepraat/

Het bekende riedeltje, iets mooier verkapt, maar komt erop neer dat homo's een gevaar zijn voor de samenleving, want ze bedreigen de hoeksteen van onze samenleving, plus het is iets wat aangepraat is, dus je kan het ook weer eruit praten.

Vind het altijd grappig dat dit soort mensen vaak homo's dan wel weer als stok gebruiken om moslims mee te slaan. Zij accepteren homo's niet, dus Europa moet moslimvrij worden.

Tja..
Zo'n man moet direct ontslagen worden.
pi_163116355
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Het is mooi verpakt.
Tegen de inhoud heb jij blijkbaar niet zoveel in te brengen want je hebt nog niet eens een poging gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163116373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Inderdaad. Kom maar met je psychoanalyse.

Want dat zit er nu aan te komen natuurlijk.
Hier is hij dan.
pi_163116378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tegen de inhoud heb jij blijkbaar niet zoveel in te brengen want je hebt nog niet eens een poging gedaan.
Ik sluit mij aan bij Monolith.
pi_163116405
quote:
Danku.

Ik zal erover nadenken.
pi_163116449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Danku.

Ik zal erover nadenken.
Kort maar krachtig. Ik heb alleen geen idee wat de relevantie van de video is.
pi_163116460
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:24 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik vind het maar armoedig voor een TS.
pi_163116485
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Kort maar krachtig. Ik heb alleen geen idee wat de relevantie van de video is.
Ik denk dat hij bedoelt dat ik zou vinden dat iedereen die het niet mee eens is, mijn vijand is.

Dat is niet zo overigens, Glazenmaker.
pi_163116488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat mag.
pi_163116508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat zijn de druiven zuur zeg. :P TS laat de discussie eerst even op gang komen en Monolith heeft het artikel al zo uitgebreid geanalyseerd dat er niet zoveel aan toe te voegen valt als je het ermee eens bent.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 18:29:43 #71
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163116518
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat is er nou homofoob aan zijn verhaal? Ik heb genoeg van die sjw's op het net gezien die in minder voorzichtige woorden zeiden dat iedereen maar werd aangepraat hetero te zijn. Zijn al die wereldverbeteraars heterofoob?
sjw's? wat bedoel je?
Zijn verhaal lijkt genuanceerd, maar dat is het niet, z'n semi grappige opmerking dat het sperma sproeien onder toeziend oog van Plasterk vind ik stuitend en legt precies bloot hoe hij er tegen aan kijkt...dan t zalve stukje over boeders en zusters ( :r ) die respectvol behandeld moeten worden, maar niet door hem, want hij is toch van mening dat het voor een deel in de onzekere pubertijd aangepraat kan zijn, misschien zou ie es met een gay moeten praten, om erachter te komen hoe generaliserend hij bezig is...
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Je gequote tekst is helemaal een verzameling eerstewereld problemen. Oh nee iemand zei mietje. Als jij iemand uitscheld voor klootzak denk je dan ook aan zijn balzak? Als je iemand uitscheld voor mongool dan gaan jouw gedachten ook meteen uit naar een downer? Iemands maniertjes overdrijven gebeurd zeker ook nooit bij alfa hetero mannen.
Je mist het punt, volledig, "je moet daar maar tegen kunnen" is nou juist precies waar dat tegenin gaat, het is zo gemeengoed om gays op die manier weg te zetten, te persifleren of te bespotten dat er tegen in gaan wordt aangezien als overgevoeligehdi en eerste wereldproblematiek, nee we worden hier niet van een gebouw geflikkerd, maar half FOK! vind zonende mannen vies en begrijpen niet waarom homo's zo nodig eigen uitgaansgelegenheden nodig hebben....

Doe je oogkleppen af man :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_163116524
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Danku.

Ik zal erover nadenken.
Die ene in het zwart is trouwens de bad guy.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:24 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Mono heeft het ook vooral over de achterliggende gedachtes van de schrijver. Ahh hij zegt X, maar daarmee bedoeld hij Y.
pi_163116549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bedankt, ik kan niet zo goed herkennen wat goed en kwaad is. Niet van huis uit meegekregen. Gelukkig ben jij er.
pi_163116568
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Mono heeft het ook vooral over de achterliggende gedachtes van de schrijver. Ahh hij zegt X, maar daarmee bedoeld hij Y.
Nee hoor, ik heb onder andere gewezen op zijn selectieve verontwaardiging, zijn warrige redeneringen, enzovoort. Verder mag je er best inhoudelijk op ingaan.
Ik zie vooral af hominems en geklaag over wat andere mensen zouden zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163116573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Bedankt, ik kan niet zo goed herkennen wat goed en kwaad is. Niet van huis uit meegekregen. Gelukkig ben jij er.
Lijkt me maar niets, zo'n 50 tinten grijs gezin.
pi_163116579
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat zijn de druiven zuur zeg. :P
Ach het is Weltschermz, die is altijd zuur, verder heb je er geen last van.

Groninger ook trouwens. :P
pi_163116591
Het is gewoon een belachelijk zo niet schandalig stuk van een hopelijk wat verwarde man. Maar dat hij nog werkt bij een universiteit is nog schokkender.
pi_163116601
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Lijkt me maar niets, zo'n 50 tinten grijs gezin.
Nee, dat verklaart ook mijn gedrag op internet.
pi_163116612
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:32 schreef Jaroon het volgende:
Het is gewoon een belachelijk zo niet schandalig stuk van een hopelijk wat verwarde man. Maar dat hij nog werkt bij een universiteit is nog schokkender.
Ik dacht dat hij er niet meer werkte overigens.
pi_163116640
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat zijn de druiven zuur zeg. :P TS laat de discussie eerst even op gang komen en Monolith heeft het artikel al zo uitgebreid geanalyseerd dat er niet zoveel aan toe te voegen valt als je het ermee eens bent.
TS plaatst een artikel, zegt helemaal niets over de inhoud behalve dat hij de inhoud nogal subjectief en tendentieus schetst in een paar zinnen, en vervolgens reageert hij op iedereen met een oneliner.

Blijkbaar moeten we dan allemaal roepen dat het een schandalig artikel is om TS een hart onder de riem te steken voor zijn gevoel bij het artikel, want over de inhoud mag het niet gaan want dan klopt het misschien niet meer met zijn gevoel erbij? Zoiets?
pi_163116645
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij er niet meer werkte overigens.
Daar hoop ik op.
pi_163116669
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

TS plaatst een artikel, zegt helemaal niets over de inhoud behalve dat hij de inhoud nogal subjectief en tendentieus schetst in een paar zinnen, en vervolgens reageert hij op iedereen met een oneliner.

Blijkbaar moeten we dan allemaal roepen dat het een schandalig artikel is om TS een hart onder de riem te steken voor zijn gevoel bij het artikel, want over de inhoud mag het niet gaan want dan klopt het misschien niet meer met zijn gevoel erbij? Zoiets?
Nee hoor, je moet niks.

Het is nogal nutteloos om nu de discussie van de afgelopen twee pagina's opnieuw te doen.

Mijn mening is dat het mooi verpakte onzin is. Ik kan de delen van de discussie copy pasten waar ik het mee eens bent , als je zo benieuwd naar mijn mening bent.

Je hecht wel veel waarde aan het zijn van een TS overigens.
pi_163116671
quote:

[..]

Het artikel spreekt voor zichzelf.
pi_163116737
quote:

[..]

Meen jij dit soort dingen nou werkelijk eigenlijk of zit je gewoon lachend een beetje te trollen online?
pi_163116761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het artikel spreekt voor zichzelf.
O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.
pi_163116809
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.
Dat maak jij ervan........
pi_163116816
quote:

[..]

Nee hoor.

Wat vind jij eigenlijk van 'homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt' ?
pi_163116844
quote:

[..]

Ja want dat volgt automatisch uit het gegeven dat het een vrij lachwekkend broddelwerkje is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163116854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Geen dank.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb onder andere gewezen op zijn selectieve verontwaardiging, zijn warrige redeneringen, enzovoort. Verder mag je er best inhoudelijk op ingaan.
Ik zie vooral af hominems en geklaag over wat andere mensen zouden zeggen.
quote:
Bestaat ook het gevaar dat jongeren heteroseksualiteit wordt aangepraat? Dat is volgens mij in veel landen nog behoorlijk gangbaar. In de VS heb je zelfs hele "onthomotherapieën" bijvoorbeeld.
De subtekst van de auteur is hier natuurlijk duidelijk. Hij beschouwt homoseksualiteit als afwijkend, derhalve is het verkeerd om mensen onterecht homoseksualiteit aan te praten, maar vice versa is het natuurlijk slechts een poging hen te bekeren tot het licht.
Omdat een Nederlander niet de situatie in de VS bij zijn verhaal betrekt is hij selectief verontwaardigd. Jij begint je verhaal toch ook niet met een sorry voor al die homo's die ooit een hetero wat hebben aangedaan? Ben je nou selectief verontwaardigd?
pi_163116868
Wat hangt er eigenlijk uberhaupt omheen? Visueel als ik ben denk ik dan wel ergens aan.
pi_163116918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee hoor.

Wat vind jij eigenlijk van 'homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt' ?
Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.
pi_163116939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden
. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.
Ik ben benieuwd wat Kosmo hiervan gaat maken.
pi_163116960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar hoop ik op.
Terug naar het beroepsverbod.

Dit zijn Amerikaanse toestanden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_163116962
Kan ook gewoon.
pi_163116968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.
Nee ik ben oprecht geïnteresseerd, als je dat wil aannemen.

En je kwam er zelf mee, dus niet vreemd als ik dan vraag of je het wil uitwijden.
pi_163116987
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Terug naar het beroepsverbod.

Dit zijn Amerikaanse toestanden.
Het is een titel. Ik denk niet dat de Radbouduniversiteit hier blij mee is.
pi_163117034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een titel. Ik denk niet dat de Radbouduniversiteit hier blij mee is.
Het idee achter een universiteit is dat denkbeelden die niet kies zijn besproken kunnen worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_163117052
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee ik ben oprecht geïnteresseerd, als je dat wil aannemen.

En je kwam er zelf mee, dus niet vreemd als ik dan vraag of je het wil uitwijden.
Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.
pi_163117061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het idee achter een universiteit is dat denkbeelden die niet kies zijn besproken kunnen worden.
Bespreken is iets anders dan dit.
pi_163117070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.
Nee hoor.

Ik wil weten wat hij ervan vind en wat hij ermee bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')