Ach het is Weltschermz, die is altijd zuur, verder heb je er geen last van.quote:
Nee, dat verklaart ook mijn gedrag op internet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me maar niets, zo'n 50 tinten grijs gezin.
Ik dacht dat hij er niet meer werkte overigens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:32 schreef Jaroon het volgende:
Het is gewoon een belachelijk zo niet schandalig stuk van een hopelijk wat verwarde man. Maar dat hij nog werkt bij een universiteit is nog schokkender.
TS plaatst een artikel, zegt helemaal niets over de inhoud behalve dat hij de inhoud nogal subjectief en tendentieus schetst in een paar zinnen, en vervolgens reageert hij op iedereen met een oneliner.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zijn de druiven zuur zeg.TS laat de discussie eerst even op gang komen en Monolith heeft het artikel al zo uitgebreid geanalyseerd dat er niet zoveel aan toe te voegen valt als je het ermee eens bent.
Daar hoop ik op.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er niet meer werkte overigens.
Nee hoor, je moet niks.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
TS plaatst een artikel, zegt helemaal niets over de inhoud behalve dat hij de inhoud nogal subjectief en tendentieus schetst in een paar zinnen, en vervolgens reageert hij op iedereen met een oneliner.
Blijkbaar moeten we dan allemaal roepen dat het een schandalig artikel is om TS een hart onder de riem te steken voor zijn gevoel bij het artikel, want over de inhoud mag het niet gaan want dan klopt het misschien niet meer met zijn gevoel erbij? Zoiets?
Het artikel spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
TS plaatst een artikel, zegt helemaal niets over de inhoud behalve dat hij de inhoud nogal subjectief en tendentieus schetst in een paar zinnen, en vervolgens reageert hij op iedereen met een oneliner.
Blijkbaar moeten we dan allemaal roepen dat het een schandalig artikel is om TS een hart onder de riem te steken voor zijn gevoel bij het artikel, want over de inhoud mag het niet gaan want dan klopt het misschien niet meer met zijn gevoel erbij? Zoiets?
Meen jij dit soort dingen nou werkelijk eigenlijk of zit je gewoon lachend een beetje te trollen online?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.quote:
Dat maak jij ervan........quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook, iedereen moet homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt alleen maar fantastisch vinden. Want homo's zijn geen echt mannen en kunnen er niet tegen als ze niet door iedereen bewonderd worden.
Ja want dat volgt automatisch uit het gegeven dat het een vrij lachwekkend broddelwerkje is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen dank.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan niet zo goed herkennen wat goed en kwaad is. Niet van huis uit meegekregen. Gelukkig ben jij er.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb onder andere gewezen op zijn selectieve verontwaardiging, zijn warrige redeneringen, enzovoort. Verder mag je er best inhoudelijk op ingaan.
Ik zie vooral af hominems en geklaag over wat andere mensen zouden zeggen.
Omdat een Nederlander niet de situatie in de VS bij zijn verhaal betrekt is hij selectief verontwaardigd. Jij begint je verhaal toch ook niet met een sorry voor al die homo's die ooit een hetero wat hebben aangedaan? Ben je nou selectief verontwaardigd?quote:Bestaat ook het gevaar dat jongeren heteroseksualiteit wordt aangepraat? Dat is volgens mij in veel landen nog behoorlijk gangbaar. In de VS heb je zelfs hele "onthomotherapieën" bijvoorbeeld.
De subtekst van de auteur is hier natuurlijk duidelijk. Hij beschouwt homoseksualiteit als afwijkend, derhalve is het verkeerd om mensen onterecht homoseksualiteit aan te praten, maar vice versa is het natuurlijk slechts een poging hen te bekeren tot het licht.
Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat vind jij eigenlijk van 'homoseksualiteit en alles wat daar omheen hangt' ?
Ik ben benieuwd wat Kosmo hiervan gaat maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.
Terug naar het beroepsverbod.quote:
Nee ik ben oprecht geïnteresseerd, als je dat wil aannemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van homoseksualiteit zelf heb ik niks te vinden. En het is een beetje te laat om te gaan huichelen dat je geinteresseerd zou zijn in een ander standpunt.
Het is een titel. Ik denk niet dat de Radbouduniversiteit hier blij mee is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Terug naar het beroepsverbod.
Dit zijn Amerikaanse toestanden.
Het idee achter een universiteit is dat denkbeelden die niet kies zijn besproken kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een titel. Ik denk niet dat de Radbouduniversiteit hier blij mee is.
Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik ben oprecht geïnteresseerd, als je dat wil aannemen.
En je kwam er zelf mee, dus niet vreemd als ik dan vraag of je het wil uitwijden.
Bespreken is iets anders dan dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het idee achter een universiteit is dat denkbeelden die niet kies zijn besproken kunnen worden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |