abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163117072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.
Kosmo en zijn strijd tegen de Radboud Uni!
pi_163117082
Lelijke, niet mannelijke types, die niet snel aan de vrouw komen kan prima aangepraat worden dat ze gay zijn.
pi_163117088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bespreken is iets anders dan dit.
En vrijheid van meningsuiting moet niets anders zijn dan wat de meerderheid al denkt. Anders maak je er misbruik van.
pi_163117096
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bespreken is iets anders dan dit.
O ja? De man verkondigt een mening.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_163117113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
Lelijke, niet mannelijke types, die niet snel aan de vrouw komen kan prima aangepraat worden dat ze gay zijn.
Praat geen onzin Jimmy.
pi_163117122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En vrijheid van meningsuiting moet niets anders zijn dan wat de meerderheid al denkt. Anders maak je er misbruik van.
Het mag wel anders zijn op een normale manier.
pi_163117153
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

O ja? De man verkondigt een mening.
Die mening is belachelijk. Dat mogen Henk en Jaap wel roepen en vinden maar van een een hoogleraar die een stuk schrijft verwacht je het niet.
pi_163117159
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Praat geen onzin Jimmy.
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
pi_163117166
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe praat je dat iemand aan? Kan me gewoon niet voorstellen.

Zou jij opeens een erectie krijgen van een aantrekkelijke man als mensen steeds tegen je zeiden dat je homo bent?
pi_163117169
Typisch weer zo'n religekkie met een diepgewortelde homohaat. Hij zal wel een stijfje van de Orlando shooting hebben gehad.
pi_163117175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
En waarom denk je dat ze geen chicks kregen?
pi_163117181
quote:

[..]

Jezus.
pi_163117182
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

En waarom denk je dat ze geen chicks kregen?
Omdat ze lelijk en socially awkward zijn.
pi_163117198
quote:

[..]

Die waren gewoon al homo. En in een bepaalde omgeving kom je misschien minder snel uit de kast.
pi_163117210
quote:

[..]

Lelijk is best wel een waardeoordeel.

Maar dat socially awkward hangt vaak wel samen met onzekerheid, verstoppen en schamen voor jezelf. Zeker als ze zo laat uit de kast komen betekent het vaak dat ze er erg mee zaten.
pi_163117212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die waren gewoon al homo. En in een bepaalde omgeving kom je misschien minder snel uit de kast.
Ik denk dat niet. En ik heb het hier over mensen die op zichzelf wonen in een grote stad.
pi_163117227
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Lelijk is best wel een waardeoordeel.
Inderdaad.

quote:
Maar dat socially awkward hangt vaak wel samen met onzekerheid, verstoppen en schamen voor jezelf. Zeker als ze zo laat uit de kast komen betekent het vaak dat ze er erg mee zaten.
Dat heeft eerder te maken met autisme.
pi_163117229
Het is ook helemaal niet zo dat er aan universiteiten plotseling absolute vrijheid van meningsuiting geldt. Zie de kabinetsreacties op de uitspraken vanuit de Islamitische Universiteit in Rotterdam die pro-salafisme waren. Op diezelfde manier lijkt het me ook niet echt goede pr om je homohaat in columns te spuien en kan ik me zelfs indenken dat het voor zo'n instantie een reden kan zijn om zich van hem te ontdoen.
pi_163117233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik denk dat niet. En ik heb het hier over mensen die op zichzelf wonen in een grote stad.
Zou jij seks met een man hebben als je geen vrouw kon regelen?
pi_163117253
quote:
En de conclusie is dat hun homoseksualiteit daarom is aangepraat? Genoeg voorbeelden van mannen die na jaren huwelijk toch nog uit de kast komen. Ik ken zelfs een voorbeeld van een man die nadat hij getrouwd was en volwassen kinderen had tot de conclusie kwam dat hij altijd een vrouw was.

Zulke anekdotische verhalen zijn natuurlijk geen sluitend bewijs. Hypothetisch is alles mogelijk, maar om te stellen dat het een hardnekkige praktijk is klopt niet.
pi_163117262
quote:

[..]

Die worden homo? Uit ellende omdat ze geen vrouw kunnen krijgen?
pi_163117267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

Dat heeft eerder te maken met autisme.
Nee dat heeft het niet altijd,meestal niet zelfs.

De meeste mensen zijn verlegen omdat ze een laag zelfbeeld hebben. Een homo in de kast heeft doorgaans een extreem laag zelfbeeld, hij durft zichzelf niet te zijn en schaamt zich voor zichzelf.
pi_163117277
quote:
Heb je effe z'n slappe pikkie in je bek gelegd om te testen of hij hard werd Jimmy.
pi_163117287
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En de conclusie is dat hun homoseksualiteit daarom is aangepraat? Genoeg voorbeelden van mannen die na jaren huwelijk toch nog uit de kast komen. Ik ken zelfs een voorbeeld van een man die nadat hij getrouwd was en volwassen kinderen had tot de conclusie kwam dat hij altijd een vrouw was.

Zulke anekdotische verhalen zijn natuurlijk geen sluitend bewijs. Hypothetisch is alles mogelijk, maar om te stellen dat het een hardnekkige praktijk is klopt niet.
Ik ken het ook. Dat doe je niet zomaar.
pi_163117306
quote:

[..]

Ah, en met die kwaliteiten dachten ze natuurlijk bij de homo's wel in de smaak te vallen dus veranderden ze even van geaardheid. Klinkt plausibel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')