Kosmo en zijn strijd tegen de Radboud Uni!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige wat jij zoekt is een stok om mee te slaan.
En vrijheid van meningsuiting moet niets anders zijn dan wat de meerderheid al denkt. Anders maak je er misbruik van.quote:
O ja? De man verkondigt een mening.quote:
Praat geen onzin Jimmy.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
Lelijke, niet mannelijke types, die niet snel aan de vrouw komen kan prima aangepraat worden dat ze gay zijn.
Het mag wel anders zijn op een normale manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En vrijheid van meningsuiting moet niets anders zijn dan wat de meerderheid al denkt. Anders maak je er misbruik van.
Die mening is belachelijk. Dat mogen Henk en Jaap wel roepen en vinden maar van een een hoogleraar die een stuk schrijft verwacht je het niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
O ja? De man verkondigt een mening.
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.quote:
Hoe praat je dat iemand aan? Kan me gewoon niet voorstellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
Lelijke, niet mannelijke types, die niet snel aan de vrouw komen kan prima aangepraat worden dat ze gay zijn.
En waarom denk je dat ze geen chicks kregen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
Jezus.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het onzin is, ik kan je voorbeelden vanuit mijn omgeving noemen van mannen die altijd buiten de groep vielen, en nooit chicks kregen en nu opeens "uit de kast komen" op hun 26e ofzo.
Omdat ze lelijk en socially awkward zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ze geen chicks kregen?
Die waren gewoon al homo. En in een bepaalde omgeving kom je misschien minder snel uit de kast.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lelijk is best wel een waardeoordeel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ze lelijk en socially awkward zijn.
Ik denk dat niet. En ik heb het hier over mensen die op zichzelf wonen in een grote stad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die waren gewoon al homo. En in een bepaalde omgeving kom je misschien minder snel uit de kast.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Lelijk is best wel een waardeoordeel.
Dat heeft eerder te maken met autisme.quote:Maar dat socially awkward hangt vaak wel samen met onzekerheid, verstoppen en schamen voor jezelf. Zeker als ze zo laat uit de kast komen betekent het vaak dat ze er erg mee zaten.
Zou jij seks met een man hebben als je geen vrouw kon regelen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. En ik heb het hier over mensen die op zichzelf wonen in een grote stad.
En de conclusie is dat hun homoseksualiteit daarom is aangepraat? Genoeg voorbeelden van mannen die na jaren huwelijk toch nog uit de kast komen. Ik ken zelfs een voorbeeld van een man die nadat hij getrouwd was en volwassen kinderen had tot de conclusie kwam dat hij altijd een vrouw was.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
Die worden homo? Uit ellende omdat ze geen vrouw kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. En ik heb het hier over mensen die op zichzelf wonen in een grote stad.
Nee dat heeft het niet altijd,meestal niet zelfs.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Dat heeft eerder te maken met autisme.
Heb je effe z'n slappe pikkie in je bek gelegd om te testen of hij hard werd Jimmy.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ken het ook. Dat doe je niet zomaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de conclusie is dat hun homoseksualiteit daarom is aangepraat? Genoeg voorbeelden van mannen die na jaren huwelijk toch nog uit de kast komen. Ik ken zelfs een voorbeeld van een man die nadat hij getrouwd was en volwassen kinderen had tot de conclusie kwam dat hij altijd een vrouw was.
Zulke anekdotische verhalen zijn natuurlijk geen sluitend bewijs. Hypothetisch is alles mogelijk, maar om te stellen dat het een hardnekkige praktijk is klopt niet.
Ah, en met die kwaliteiten dachten ze natuurlijk bij de homo's wel in de smaak te vallen dus veranderden ze even van geaardheid. Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ze lelijk en socially awkward zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |