Vind er van wat je wilt, boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het teruggenomen nadat anderen erover vielen.
Je bent gewoon een eng kereltje.
Nee. Want voor hetzelfde geld was meneer behoorlijk depressief en suïcidaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan is het motief toch niet meer politiek te noemen en spreken we dus over ontoerekeningsvatbaarheid.
Ontoerekeningsvatbaarheid geldt niet in alle gevallen van psychiatrische aandoeningen. En dan nog zou dat hem niet vrijspreken van een politiek geïnspireerde daad. Ontoerekeningsvatbaarheid bepaald alleen de strafmaat, niet hoe hij door het publiek beoordeeld wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Dan is het motief toch niet meer politiek te noemen en spreken we dus over ontoerekeningsvatbaarheid. Het is in dat geval dus niet een groep aan te rekenen.
Ook dat kan, het kan dus alle kanten nog op.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Want voor hetzelfde geld was meneer behoorlijk depressief en suïcidaal.
Mijn God, kan dit soort Manchurian Candidate gelul niet in BNW?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om een motief. Dit zou het kunnen zijn in dat geval.
Precies, hij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaarheid geldt niet in alle gevallen van psychiatrische aandoeningen. En dan nog zou dat hem niet vrijspreken van een politiek geïnspireerde daad. Ontoerekeningsvatbaarheid bepaald alleen de strafmaat, niet hoe hij door het publiek beoordeeld wordt.
Niet als iemand er zelf om vraagt natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn God, kan dit soort Manchurian Candidate gelul niet in BNW?
Nee. Niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Precies, hij.
Als hij handelde omdat hij ziek was. Omdat hij haar als duivel aan zag of weet ik veel wat. Dan is dan verandert dat niets aan de ernst van de daad, maar het zou wel de angst voor een hele groep mede burgers verkleinen.
En nu hopen dat het nooit meer gebeurt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, in tegenstelling tot de andere users die wekelijks oproepen om Rutte een strop te geven toont hij zich wel hier in het topic. En hij neemt het terug, dus wat mij betreft zijn dat twee positieve dingen.
Verder natuurlijk allemaal BNW onzin.
Ik heb er een hard hoofd in, maar ben wel voorstander van het benoemen van goed gedrag.Wie weet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu hopen dat het nooit meer gebeurt.
Onzin. Het is vrijwel zeker dat dit een politieke moord was, gepleegd door een man met extreem rechtse fantasieen. Als de moord door een moslim was gepleegd stonden jij en velen met jou al tig topics vol de Islam en al haar aanhangers te veroordelen. Nu probeer je zwakke excuses te zoeken. Man up.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet als iemand er zelf om vraagt natuurlijk.
Angst voor wie? Ik denk niet dat mensen nu bang zijn voor het LEAVE-kamp. Het LEAVE-kamp heeft overduidelijk afstand genomen van deze gek, en heeft bovendien nooit haatdragende of opruiende uitspraken gedaan over het REMAIN-kamp. Dit is bovendien de eerste keer dat er zoiets gebeurt, het is niet alsof voorstanders van een Verenigd Koninkrijk in de EU vaker zijn aangevallen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:16 schreef BarryOSeven het volgende:
maar het zou wel de angst voor een hele groep mede burgers verkleinen.
Ik zal op mijn woorden letten in het vervolg als we dat allemaal doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreken we vanaf nu af dat jij geen oorlogsretoriek meer gaat gebruiken?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik zal op mijn woorden letten in het vervolg als we dat allemaal doen.
Een stok achter de deur.quote:
Denk je dat ik niet ook mijn twijfels heb bij bijvoorbeeld ISIS en de grondslag daarvan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onzin. Het is vrijwel zeker dat dit een politieke moord was, gepleegd door een man met extreem rechtse fantasieen. Als de moord door een moslim was gepleegd stonden jij en velen met jou al tig topics vol de Islam en al haar aanhangers te veroordelen. Nu probeer je zwakke excuses te zoeken. Man up.
Dat was een beetje de indruk die ik kreeg de afgelopen dagen. Niemand kon het meer goed doen hier. En ik kan alleen vanuit mijzelf spreken maar ik heb me niet anders gedragen de afgelopen dagen maar ben wel anders behandeld. Wat niet onbegrijpelijk is natuurlijk maar de vraag of het zo gerechtvaardigd was.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Angst voor wie? Ik denk niet dat mensen nu bang zijn voor het LEAVE-kamp. Het LEAVE-kamp heeft overduidelijk afstand genomen van deze gek, en heeft bovendien nooit haatdragende of opruiende uitspraken gedaan over het REMAIN-kamp. Dit is bovendien de eerste keer dat er zoiets gebeurt, het is niet alsof voorstanders van een Verenigd Koninkrijk in de EU vaker zijn aangevallen.
En nu de beschuldiging in het absurde trekken zodat je jezelf makkelijk vrij kan pleiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat het nu zo ver is dat ik in andermans ogen met een m4 op de rug richtig den haag aan het gaan ben om daar Rutte op het plein de vierendelen en vervolgens alle moslims te gaan vergassen is ook beeld dat behoorlijk van de realiteit af ligt.
Ik heb zelf niet het gevoel dat ik anders ben behandeld, en eerlijk gezegd zou ik ook niet weten waarom voorstanders van een Brexit nu opeens anders zouden worden behandeld. De reden dat jij anders wordt behandeld, is omdat je doet alsof het nog onduidelijk is wat deze man dreef.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat was een beetje de indruk die ik kreeg de afgelopen dagen. Niemand kon het meer goed doen hier. En ik kan alleen vanuit mijzelf spreken maar ik heb me niet anders gedragen de afgelopen dagen maar ben wel anders behandeld. Wat niet onbegrijpelijk is natuurlijk maar de vraag of het zo gerechtvaardigd was.
Vrij van wat. Dat ik dat niet wil doen? Volgens mij zijn we wel zo'n beetje klaar nu of niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu de beschuldiging in het absurde trekken zodat je jezelf makkelijk vrij kan pleiten.Kijk, draaikonten is zo moeilijk niet.
Kan, en in mijn ogen is het ook nog steeds niet duidelijk of dit politiek getint of een flippende moord was.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet het gevoel dat ik anders ben behandeld, en eerlijk gezegd zou ik ook niet weten waarom voorstanders van een Brexit nu opeens anders zouden worden behandeld. De reden dat jij anders wordt behandeld, is omdat je doet alsof het nog onduidelijk is wat deze man dreef.
Dit meen je niet echt toch, hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wist ik dat maar. In Making a Murderer waren het corrupte ambtenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |