SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ohgod, wat heb ik me gemist?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
Hoi MF. Ze hadden het van de week nog over je.
DivMeesterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:11 schreef Divje het volgende:
Hallo ScrumGodus
Er is overal een complot in te zien, jeweettooooch
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DivMeester
En dat klopt. Ik was in de supermarkt, en het was mega druk. Toen bedacht ik me dat 80% CGI was. Hoppa, zo doorlopen naar de kassa. Geschreeuw van "U KRUIPT VOOR MENEER SCRUMMIE" doet er dan niets meer toe.
True. Nam net een hap van een croissant, bleek het een sok te zijn. Tyfus sok.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Meneer Scrummie
Kom je thuis, blijkt 80% van je boodschappen fake te zijn
De supermarkt was stiekem een H&M?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True. Nam net een hap van een croissant, bleek het een sok te zijn. Tyfus sok.
Alles moest toch een schoenenwinkel worden?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmmm.. Nu ben je iets op het spoor. Zouden ALLE winkels H&M zijn?
De sok is de eerste stap denk ik. Van Sok naar Schoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alles moest toch een schoenenwinkel worden?
http://hitchhikers.wikia.com/wiki/Shoe_Event_Horizon
De Lijnbaan in Rotterdamquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alles moest toch een schoenenwinkel worden?
http://hitchhikers.wikia.com/wiki/Shoe_Event_Horizon
Oei. Dit rockt m'n wereld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmmm.. Nu ben je iets op het spoor. Zouden ALLE winkels H&M zijn?
De juiste vraag is dan: wélke wereld?!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
De Lijnbaan in Rotterdamis goed op weg.
[..]
Oei. Dit rockt m'n wereld.
Allemaal CGIquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De juiste vraag is dan: wélke wereld?!. Bestaat de wereld wel echt?
Zou er ook zoiets zijn als de CGI event horizon?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:49 schreef MotherFoker het volgende:
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.MF je bent weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Het gaat goed met me hoor, heb even een welverdiende pauze genomen van Fok! Teveel gezeur aan me hoofd gehad verschillende factoren maar het andere nieuws. MF heeft eindelijk alleen maar goeie dingen die gebeuren in haar leven dus die pauze was wel degelijk nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:01 schreef Scrummie het volgende:
MFLang niet gezien! Maakte me zorgen. Net als om Div, maar die is ook terug. En jij nu ook. Moet ik hier een complot in zien?
.
En hallo iedereen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Halleeeuh, ik heb jullie wel gemist hoor.
Goed te lezen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het gaat goed met me hoor, heb even een welverdiende pauze genomen van Fok! Teveel gezeur aan me hoofd gehad verschillende factoren maar het andere nieuws. MF heeft eindelijk alleen maar goeie dingen die gebeuren in haar leven dus die pauze was wel degelijk nodig.
Woensdag 19 geworden woop woop! En morgen vier ik mijn verjaardag voor familie en vrienden en dan komt er een hele goeie internet vriendin langs waar ik de afgelopen 7 maanden wel echt veel steun van heb gehad.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het gaat goed met me hoor, heb even een welverdiende pauze genomen van Fok! Teveel gezeur aan me hoofd gehad verschillende factoren maar het andere nieuws. MF heeft eindelijk alleen maar goeie dingen die gebeuren in haar leven dus die pauze was wel degelijk nodig.
Woensdag 19 geworden woop woop! En morgen vier ik mijn verjaardag voor familie en vrienden en dan komt er een hele goeie internet vriendin langs waar ik de afgelopen 7 maanden wel echt veel steun van heb gehad.
1 ding weet ik wel zeker. De wereld is platvloersquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De juiste vraag is dan: wélke wereld?!. Bestaat de wereld wel echt?
Je kan je ook afvragen of de wereld niet plat én bol is. Tegelijk zeg maar. Een platte bovenkant, een bolle onderkant. Of andersom.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel zeker. De wereld is platvloers
Da's wel héél bizar hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of de wereld niet plat én bol is. Tegelijk zeg maar. Een platte bovenkant, een bolle onderkant. Of andersom.
Ach, wat is meer bizar; België dat met 3-0 voor staat tegen Ierland of een platte/bolle wereld..quote:
Meen jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, wat is meer bizar; België dat met 3-0 voor staat tegen Ierland of een platte/bolle wereld..
Maar.... WILL GRIGG'S ON FIRE JALALALALAquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Meen je
Ook al stelt Ierland niks voor, dat is idd ook errug bizar.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.... WILL GRIGG'S ON FIRE JALALALALA
Ik geniet meer van de fans dan van het EKquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Ierse supporters zijn de beste van dit EK, samen met de Welshmen.
Iddquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet meer van de fans dan van het EK.
Niveau is tot nu toe schandalig slecht. Al was de goal van Pelle wel weer genot. Wel elke dag nog wel wedstrijdjes gezien, behalve die van 15:00 dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd
Heb nog maar 2 matches gezien. Italië tegen België en Zweden.
PelleGod GuidettiGenot.
Viel dát ff tegen zeg
Is het echt allemaal zo slecht? Zelfs van de toplanden ?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niveau is tot nu toe schandalig slecht. Al was de goal van Pelle wel weer genot. Wel elke dag nog wel wedstrijdjes gezien, behalve die van 15:00 dan.
Spanje speelde gister aardig (1e helft) tegen de Turken. Verder echt dramatisch. Ook alleen maar van die 1-0 2-1 uitslagen. Het is heel verdedigend allemaal. Hopelijk is dat de volgende ronde beter.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Is het echt allemaal zo slecht? Zelfs van de toplanden ?
Ga pas bij de kwartfinales aandachtig kijken denk ik danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spanje speelde gister aardig (1e helft) tegen de Turken. Verder echt dramatisch. Ook alleen maar van die 1-0 2-1 uitslagen. Het is heel verdedigend allemaal. Hopelijk is dat de volgende ronde beter.
Doe ik ook man. Kijk Engeland en Polen pas in KO fase.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:57 schreef Divje het volgende:
Ga pas bij de kwartfinales aandachtig kijken denk ik dan
Regio Eindhoven. Volgens buienradar heb ik nog een minuut of 5 om de hele tuin op te ruimen en alles nog te doen wat ik buiten wilde doen.quote:
rustig aan de eerste uren is flut regen. hier nu gewoon constant echte regen geen hoosbuien ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Regio Eindhoven. Volgens buienradar heb ik nog een minuut of 5 om de hele tuin op te ruimen en alles nog te doen wat ik buiten wilde doen.
Mijn kat houdt me toch al gegijzeld. Perfecte smoes om niks te doen.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
rustig aan de eerste uren is flut regen. hier nu gewoon constant echte regen geen hoosbuien ofzo.
I love it. smoesjes om niks te doen.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kat houdt me toch al gegijzeld. Perfecte smoes om niks te doen.
Nee hoor L. de seizoen plek houders vertrekken vandaag en morgen en ze moeten wel. de prijzen schieten nu omhoog en de reserveringen zijn er al. Das camping natuurlijk. chalet en hotel gaat sowieso door ongeacht het het weer.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Middag!
Lekker buitje. Een hele dag, dat wel![]()
Slecht voor de klandizie B
Oh gelukkig maar. En idd het hotel heeft er misschien juist baat bij.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor L. de seizoen plek houders vertrekken vandaag en morgen en ze moeten wel. de prijzen schieten nu omhoog en de reserveringen zijn er al. Das camping natuurlijk. chalet en hotel gaat sowieso door ongeacht het het weer.
Alles goed voor de rest? poezebeest ook ok?
Ja de muis was nog helemaal ok. Wel wat verdwaasd want hij bleef eerst rondjes rennen voor hij tussen de struiken verdween de tweede keer. Dat beestje is zich rotgeschrokkenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
M'n beste vriend hoeft ook zo'n poes. wordt nu wel minder maar bracht van alles binnen zonder te verwonden. Net of ze zoiets hebben van je brengt geen dode prooi. was het muisje nog wel ok? Hoe wreed ook anders kun je hem beter doodslaan....
hotel loopt sowieso wel. ach wat zeg ik alles loopt. locatie is gewoon super. Je loopt park af en bent op strand. best bizar. denk dat ik hier nooit meer wegga.
Dat kan mooi na VIquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
20 juni 2016, 20:59 - 23:10 uur
RTL 7
Bazen filmquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
RTL 7
Ik vind het prachtig vanavond. Heb al zó gelachenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is VI leuk? Ga het straks terugkijken. Maar eerst EK kijken
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2016 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig vanavond. Heb al zó gelachen
Ja 8 uur. Ik weet zeker dat je gaat genietenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi. Heb er zin in zo
.
Begon het 8 uur?
715quote:Op maandag 20 juni 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh hoe laat dan kunnen we voor je duimen rond die tijd. Heel veel sterkte
Laatste deel was echt om te jankenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
RTL 7
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.quote:
Awesomequote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste deel was echt om te janken
[..]
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.
Btw ooit lang gelenden heb ik mee gedaan aan een prijsvraag ( sort of ) samen met Elwood een maatje van me uit scandinavie
Via tool modplug tracker muziek maken en top 20 kwam in deze game..
Mijn liedje haalde het niet maar staat wel op de CD van programma modplugtracker +- 18 jaar geleden.
Ik word oud
http://www.modplug.com/
het betreffende liedje.
https://forum.openmpt.org/index.php?topic=4192.0quote:
RA2 CS 1.6 UT99 goty Bf1942 starcraft bring itquote:Op maandag 20 juni 2016 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
AwesomeIk moet ook weer eens wat oude vrienden bij elkaar harken voor een lan party.
Jepquote:Op maandag 20 juni 2016 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
RA2 CS 1.6 UT99 goty Bf1942 starcraft bring it
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/quote:
Haha, awesomequote:Op maandag 20 juni 2016 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/
Ik wil morgen wel potje doen![]()
HTML command and conquer 1 en .. jup multiplayer werkthulde aan de maker
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
5 KM in 27 minuten doodgelopen.ik ben baas
Patserquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:56 schreef Divje het volgende:
vakantiegeld binnen. dus ff een kilo whey, een kilo weight gainer en een halve kilo creatine opgehaald.
SPORTEN![]()
![]()
Ik snappem niequote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden in z'n portemonnee en lijf.quote:
True that!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden in z'n portemonnee en lijf.
Was m'n 5de post achter elkaar![]()
InsoGodquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi iedereen
donderdag ga ik terug naar huis
Echt totaal niet verwachtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True that!.
Ah, tuurlijk. Oh en niet eens reageert op je Vilhena post, maar ja
![]()
TonnyBAAS.
Ik heb altijd hoop gehoudenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt totaal niet verwachtwel blij mee. Tonny
Heb sinds die wedstrijd uit bij Twente, z'n debuut, wel een zwak voor 'm. Ondanks alle rommel er om heen blijft 't wel een baasje. Nu een goed seizoen draaien en dan verkopen aan een mooie clubquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hoop gehouden.
Maar ja, Tonny is gewoon een groot talent, waar vorig jaar nog genoeg op aan te merken was maar hij zich echt ontwikkelde toen ie maar bleef spelen en vertrouwen kreeg. Hopelijk doet ie volgend jaar nog een jaartje aan vast, maar dat zal wel niet.
Zeker BAAS !quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
5 KM in 27 minuten doodgelopen.ik ben baas
Weer een geweldige ervaring rijkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi iedereen
donderdag ga ik terug naar huis
Op naar de 10quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker BAAS !
[..]
Weer een geweldige ervaring rijker![]()
Goede reis gewenst Inso!
Ben er na 3 weken ook altijd klaar mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Weer een geweldige ervaring rijker
Goede reis gewenst Inso!
Zoiets nooit zeggen Tjackquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Nouri het volgende:
wil sigaretje roken mag niet
wil hardlopen mag niet
werd ik maar niet meer wakker uit de narcose
Hoi MF'je. Nu maar hopen dat ze je aannemen he?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF wil even melden dat ze gesolliciteerd heeft bij Center Parcs, De Eemhof als hulpkracht Entertainment/Kidsclub en nu maar hopen dat ze misschien iets in me zien.
Hoe is het verder hier?
Ja alles gaat goed joh, en ja hopen nou maar. En zo niet tja volgende keer beter wie weetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi MF'je. Nu maar hopen dat ze je aannemen he?
Verder alles goed?
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste deel was echt om te janken
[..]
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.
Btw ooit lang gelenden heb ik mee gedaan aan een prijsvraag ( sort of ) samen met Elwood een maatje van me uit scandinavie
Via tool modplug tracker muziek maken en top 20 kwam in deze game..
Mijn liedje haalde het niet maar staat wel op de CD van programma modplugtracker +- 18 jaar geleden.
Ik word oud
http://www.modplug.com/
het betreffende liedje.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF wil even melden dat ze gesolliciteerd heeft bij Center Parcs, De Eemhof als hulpkracht Entertainment/Kidsclub en nu maar hopen dat ze misschien iets in me zien.
Hoe is het verder hier?
Haha misschien welquote:
Ik ken het ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!
Dankje! Best wel grappig dat jullie meer vertrouwen in mij hebben dan mijn familie. Nou ja mijn broertje vind me er nog steeds te dik voor. Maar mijn ouders staan op magische wijze ineens achter me.quote:
Succes. Ik ben zelf actief op vakantie park. Echt heel leuk. Je gaat animatie doen? Niet via animatie compangie toch? Uitbuiters. Zorg dat je idd gewoon in dienst bent van center parcs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe is het verder hier?
Haha. Af en toe is het leuk fb een beetje opte leuken. Mooi teamwork dit zonder overleg.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van mij he, serieuze klootzak dat ik ben.
Ja gewoon via Center Parcs zelf ja. Hopen dat ze wat in me zien, niet geschoten altijd mis.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Succes. Ik ben zelf actief op vakantie park. Echt heel leuk. Je gaat animatie doen? Niet via animatie compangie toch? Uitbuiters. Zorg dat je idd gewoon in dienst bent van center parcs.
center parks ziggoquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja gewoon via Center Parcs zelf ja. Hopen dat ze wat in me zien, niet geschoten altijd mis.
het is nog steeds niet te harden, kan niet wachten op de hoosbui..quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, wat was het heet vandaag in de zon. Geloof dat mijn hoofd een aardbei is op het moment
Heb je buiten zitten werken?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, wat was het heet vandaag in de zon. Geloof dat mijn hoofd een aardbei is op het moment
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuinquote:
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
het is nog steeds niet te harden, kan niet wachten op de hoosbui..
mijn luchtbedje staat al klaar mocht de straat hier weer overstromen
jup hier ook met 1 inimini buitje over 15 min ..quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuin.
[..]
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallen.
En dan verbrand je zonder dat je er erg in hebtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuin.
[..]
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallen.
Airco kan je echt heel ziek van worden. Heb het ook een keer gehad. Hele eerste nacht en daaropvolgende dag ziek in mijn hotelkamer gelegen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben weer thuis.
11 uur airco van een vliegtuig heeft zn effect gehad op de luchtwegen.
Ja echt walgelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Airco kan je echt heel ziek van worden. Heb het ook een keer gehad. Hele eerste nacht en daaropvolgende dag ziek in mijn hotelkamer gelegen.
Ja en hoe haha.. ook mn armen zijn rood, net een kreeft. Ach ja, kleur ik mooi een beetje bijquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan verbrand je zonder dat je er erg in hebt
En dit is nog maar het begin van de zomer dus we kunnen nog wat verwachtenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:40 schreef theguyver het volgende:
pfffffffffffff oke genoeg van deze klamme hitte.
vorig jaar was het minder erg benauwd
YAY regen! thank you thor!!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dit is nog maar het begin van de zomer dus we kunnen nog wat verwachten
Hier begint ook wat te broeien als ik naar buiten kijk, maar als het mee zit gaat het rond 23:00 helemaal los hier als ik naar de radar kijk, bij jou ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier begint ook wat te broeien als ik naar buiten kijk, maar als het mee zit gaat het rond 23:00 helemaal los hier als ik naar de radar kijk, bij jou ook trouwens
Te laat voor foto's?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Veeeeel onweer onderwegHelaas niet echt de beste omstandigheden voor foto's.
Hahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:14 schreef theguyver het volgende:
[..]yay!!
kom maar op!
De voirige keer 2 weken geleden was ik zo druk aan het werk dat ik niet naar buiten kon.
[ afbeelding ]
paar jaar geleden!
Gemaakt vanuit mijn eigen roeiboot XDquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat voor foto's?
[..]
Hahahadat soort dingen zijn briljant.
Te vroeg juist, nog te veel lichtquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat voor foto's?
[..]
Hahahadat soort dingen zijn briljant.
Het begint nu weg te trekken en ook naar regen te ruiken. Gelukkig want ik vond het echt zo'n vieze lucht. En de kamperfoelie ruikt zo heerlijk . Altijd 's avonds. Daar zou ik wel een parfum van willen hebben. Eén van de heerlijkste geuren wmb.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:22 schreef theguyver het volgende:
dames en heren en dance :p fok! meet?
Gaan we dat nog doen?
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Te vroeg juist, nog te veel lichtEn het komt vanaf een onhandige hoek. Maar het blijkt toch grotendeels net langs mij te trekken
Its a sin, (met bier gooien)quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferen. Ik dacht hier net dat het even zou beginnen maar dat was de onderbuurman die met flesjes bier aan het gooien is en de boel aan het slopen is lijkt wel
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
shocking vraag op dit moment
Leuk, zo'n onderbuurquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferen. Ik dacht hier net dat het even zou beginnen maar dat was de onderbuurman die met flesjes bier aan het gooien is en de boel aan het slopen is lijkt wel
Hoop niet dat je er een weddenschap op hadquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Iets wat ik trouwens al een jaar voorspel.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop niet dat je er een weddenschap op had.
Is het zo erg ja? Ik ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen nu.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Alleen ons vermogen gaat er op moment per uur af door proletarische brexit stemmers.
Banken die er met 30% afgaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen nu.
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet.. Wie weet spreekt iedereen met pakweg 5 jaar over de meest verstandige keuze van de UK in deze tijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Banken die er met 30% afgaan.
De pond die crashed.
AEX is er ook met 8% af.
Lekker hoor.
Ja, waar de brexittors weinig last van hebben want die hebben vaak toch weinig geld of inkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:55 schreef Scrummie het volgende:
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet..
De UK lijkt mij ook wel einde verhaal na deze uitkomst.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet.. Wie weet spreekt iedereen met pakweg 5 jaar over de meest verstandige keuze van de UK in deze tijd.
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
De UK lijkt mij ook wel einde verhaal na deze uitkomst.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:00 schreef Insomnia_ het volgende:
EU referendum: Nigel Farage disowns Vote Leave '£350m for the NHS' pledge hours after result
Ahahaha.
Wat een lachwekkende organisatie is het ook.
Ik kan er wel om lachen.quote:
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.
Geen idee, dat denk ik gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Schotland gaat zich eruit stemmen
Ierland gaat stemmen voor een reunification
Dan ga je je nog wel goed vergissen.quote:
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.
En schotland heeft gewoon olie om zichzelf te kunnen helpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnen.
Hoe kan het economisch allemaal meevallen als er straks alleen nog maar netto ontvangers in een land zitten belastingtechnisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnen.
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:08 schreef Nouri het volgende:
Brussel gaat de UK ook keihard tegen werken natuurlijk
Hoezo is dat in vredesnaam terecht? Omdat ze niet meer willen mee spelen? Alleen dat al zou voor ieder land een reden moeten zijn om de EU ook te verlaten.quote:
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:08 schreef Nouri het volgende:
Brussel gaat de UK ook keihard tegen werken natuurlijk. Die zien hun Project Europa als een nachtkaars uitgaan.
Omdat je je eigen marktbelang gewoon moet beschermen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is dat in vredesnaam terecht? Omdat ze niet meer willen mee spelen? Alleen dat al zou voor ieder land een reden moeten zijn om de EU ook te verlaten.
Eh ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?
Nou, ik wacht het liever even af tot ik dit van je aanneem als een waarheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eh ja.
Want ondanks wat vaak beweerd wordt is het economisch belang van de EU gewoon enorm groot.
Het is voor hun een kwestie van overleven ja. Op dit moment heb je bij de EU meer kans dan bij de UK.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?
Nogmaals, hoe zij de kachel branden als de mensen die een land laten draaien op moment massaal aan het leaven zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht het liever even af tot ik dit van je aanneem als een waarheid.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet meer met jullie praten hierover, jullie zijn net zo idioot als Juncker en al die andere EU mongolen met hun doem en verderfenis verhalen.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet meer met jullie praten hierover, jullie zijn net zo idioot als Juncker en al die andere EU mongolen met hun doem en verderfenis verhalen.
Hoe lang ga je daar dan op wachten dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik het wil afwachten en dat het alle kanten op kan.
Maar je kan niet ontkennen dat alle tekenen er niet zo goed voor staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik het wil afwachten en dat het alle kanten op kan.
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:38 schreef Nouri het volgende:
Maar ja goed nieuws voor de Nederlandse competitie.![]()
Ze mogen geen spelers meer op jonge leeftijd naar de UK halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan?
En goeiemorgen lieverds en nee geen zin in politiek na een doorwaakte nacht.
Brexit ok, we zien wel hoe alles gaat lopen. 51% dus dat was net aan.
Koffie
Van wie nietquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ze mogen geen spelers meer op jonge leeftijd naar de UK halen.
De Nederlandse clubs.quote:
Dit begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
De Nederlandse clubs.Nou het mag wel natuurlijk maar een hoop extra gedoe met paspoort etcetera.
Is het toch nog ergens goed voor geweest Inso.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoest door die airco zoveel slijm op de hele tijd dat ik ben gestopt met roken voor een dag
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet.
Wat hebben de Nederlandse clubs te maken met wat Engelse clubs mogen contracteren
quote:PSV zag in het verleden regelmatig jeugdspelers naar Engelse topclubs vertrekken. Dat zal waarschijnlijk tot het verleden behoren. Spelers mogen namelijk voor hun achttiende verjaardag geen transfer maken, maar in de EU is geldt er een uitzondering. Binnen de EU mogen spelers vanaf hun zestiende levensjaar namelijk al verhuizen.
Hmm. Wellicht voor de mindere goden.quote:
Dat is ook wel waar hoor. En voor dat de Brexit rond is zijn we toch al vier jaar verder. Dan is het Nederlandse voetbal al op het niveau van Kroatië.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En zo lang zijn die contracten van 16-18 jarigen toch ook niet.
Het zal misschien wel effect hebben dat Britse clubs niet meer voor elke jongen die 2 eker een bal kan hooghouden laten overkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar hoor. En voor dat de Brexit rond is zijn we toch al vier jaar verder. Dan is het Nederlandse voetbal al op het niveau van Kroatië.
Dat zou geen negatieve ontwikkeling zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal misschien wel effect hebben dat Britse clubs niet meer voor elke jongen die 2 eker een bal kan hooghouden laten overkomen.
Allemaal leuk en aardig van de zijlijn als je vermogen netjes in euros staatquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:05 schreef Dance99Vv het volgende:
@ Insomnia, niet zo pessimistich. Het bied ook een hoop kansen en mogelijkheden, ook voor bedrijven.
VK wordt echt niet het Venezuela van europa, voordeel is dat je als vk je niet meer hoeft te houden aan alle dictaten van brussel die behoorlijk beperkend zijn.
De beurzen en het britse pond krabbelen wel weer op hoor is alleen maar sentiment.
Maar sterkte de komende tijd.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En waar komt de 500 miljoen pond jaarlijkse subsidies aan Wales nu vandaan?
Een nationale overheid die al jaren aan het cutten is?
Overigens hebben zelfs Farrage en kornuiten al toegegeven dat het geld nu niet opeens met bakken het koninkrijk in kan vallen
http://metro.co.uk/2016/0(...)s-a-mistake-5963794/
Waar zijn nu de boze schreeuwers over LEUGENACHTIGE POLITICI als het er een van hun is.
Ik vind je eng.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Aha, weer eentje die zegt dat het allemaal wel goedkomt maar geen enkel antwoord kan geven over hoe er op korte termijn enkele dingen kunnen worden opgelost zoals het sluitend krijgen van begrotingen en het beperken van cuts voor de onderklasse.
Ik denk dat we voor het eerst in ons FOK! bestaan op een lijn liggen.quote:
Dat is geen specifiek engels probleem, dat gebeurd door geheel europa zelfs in de dragende krachten van europa.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Aha, weer eentje die zegt dat het allemaal wel goedkomt maar geen enkel antwoord kan geven over hoe er op korte termijn enkele dingen kunnen worden opgelost zoals het sluitend krijgen van begrotingen en het beperken van cuts voor de onderklasse.
Ja echt fantastisch als je over geen onderhandelingspositie meer beschik in het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is geen specifiek engels probleem, dat gebeurd door geheel europa zelfs in de dragende krachten van europa.
Oplossingen zijn nu sneller en democratischer te nemen. je hebt het weer in eigen hand.
Oja. Echt fantastisch in een geglobaliseerde wereld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Oplossingen zijn nu sneller en democratischer te nemen. je hebt het weer in eigen hand.
Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
HE! Er is hier bijna geen leven te bekennen.
Waren zeker mooie tijden. Als voorbeeld...ik begin 13.00 uur en ben nu net klaar. Je zit dan niet echt te wachten om nog heel de tijd in sc te zitten. Tis meer beetje beentjes omhoog en dom tv kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijden
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijden
still alive herequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
HE! Er is hier bijna geen leven te bekennen.
Komt door brexitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.
Ja, het heilige vuur moet er weer in. We kunnen hetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.
Als ik een ban krijg kom ik je halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:01 schreef isax het volgende:
HA die bnw!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
is goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg kom ik je halen.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:01 schreef isax het volgende:
HA die bnw!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
Want je hebt er 5 op?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:15 schreef Scrummie het volgende:
GoedeMORGEN! Wakker worden met koppijn, alsof je 4 flessen whisky op hebt. Bah.
Was het maar zo'n feest, dan had ik een zondebokquote:
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strandquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:21 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen. Wakker worden met de lucht van zee en een droge bek.
Aahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan had ik een zondebok. Nee, ik drink al jaren nauwelijks alcohol
.
Dit idee?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strand
Tis vandaag denk ik niet zo lekker om de zee in te gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strand
Ziet er goed uit. En je huisdier meegenomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit idee?
[ afbeelding ]
Zo heb ik vorige week ontbetenHeerlijk weekje Schier.
De local wildlife had wel interesse jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. En je huisdier meegenomen.
Zat meer hier aan te denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tis vandaag denk ik niet zo lekker om de zee in te gaan...
Ja zoiets ookquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit idee?
[ afbeelding ]
Zo heb ik vorige week ontbetenHeerlijk weekje Schier.
Al je foto's uit Amerika zeker Vance?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:06 schreef Vance het volgende:
Mooi Tuinhek.!
Ik moet nog 20.000 foto's uitzoeken (:
Nog veel meer lav:)quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al je foto's uit Amerika zeker Vance?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:06 schreef Vance het volgende:
Mooi Tuinhek.!
Ik moet nog 20.000 foto's uitzoeken (:
Thxquote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie foto's Hek. Het lijkt alsof de vogels voor je geposeerd hebben, zo scherp zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |