Te vroeg juist, nog te veel lichtquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat voor foto's?
[..]
Hahahadat soort dingen zijn briljant.
Het begint nu weg te trekken en ook naar regen te ruiken. Gelukkig want ik vond het echt zo'n vieze lucht. En de kamperfoelie ruikt zo heerlijk . Altijd 's avonds. Daar zou ik wel een parfum van willen hebben. Eén van de heerlijkste geuren wmb.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:22 schreef theguyver het volgende:
dames en heren en dance :p fok! meet?
Gaan we dat nog doen?
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Te vroeg juist, nog te veel lichtEn het komt vanaf een onhandige hoek. Maar het blijkt toch grotendeels net langs mij te trekken
Its a sin, (met bier gooien)quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferen. Ik dacht hier net dat het even zou beginnen maar dat was de onderbuurman die met flesjes bier aan het gooien is en de boel aan het slopen is lijkt wel
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
shocking vraag op dit moment
Leuk, zo'n onderbuurquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, tuurlijk. Stom, nu ik erover nadenk is het volstrekt logisch ja om juist 's nachts te fotograferen. Ik dacht hier net dat het even zou beginnen maar dat was de onderbuurman die met flesjes bier aan het gooien is en de boel aan het slopen is lijkt wel
Hoop niet dat je er een weddenschap op hadquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Iets wat ik trouwens al een jaar voorspel.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop niet dat je er een weddenschap op had.
Is het zo erg ja? Ik ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen nu.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Alleen ons vermogen gaat er op moment per uur af door proletarische brexit stemmers.
Banken die er met 30% afgaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Ik ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen nu.
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet.. Wie weet spreekt iedereen met pakweg 5 jaar over de meest verstandige keuze van de UK in deze tijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Banken die er met 30% afgaan.
De pond die crashed.
AEX is er ook met 8% af.
Lekker hoor.
Ja, waar de brexittors weinig last van hebben want die hebben vaak toch weinig geld of inkomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:55 schreef Scrummie het volgende:
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet..
De UK lijkt mij ook wel einde verhaal na deze uitkomst.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het begin is nogal zwaar tot nu toe. Maar op langere termijn, ik weet het niet.. Wie weet spreekt iedereen met pakweg 5 jaar over de meest verstandige keuze van de UK in deze tijd.
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
De UK lijkt mij ook wel einde verhaal na deze uitkomst.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:00 schreef Insomnia_ het volgende:
EU referendum: Nigel Farage disowns Vote Leave '£350m for the NHS' pledge hours after result
Ahahaha.
Wat een lachwekkende organisatie is het ook.
Ik kan er wel om lachen.quote:
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat het zo snel zal gaan.
Geen idee, dat denk ik gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Schotland gaat zich eruit stemmen
Ierland gaat stemmen voor een reunification
Dan ga je je nog wel goed vergissen.quote:
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.
En schotland heeft gewoon olie om zichzelf te kunnen helpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Schotland en Ierland en Noord-Ierland zijn kansloos zonder de EU.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |