Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
HE! Er is hier bijna geen leven te bekennen.
Waren zeker mooie tijden. Als voorbeeld...ik begin 13.00 uur en ben nu net klaar. Je zit dan niet echt te wachten om nog heel de tijd in sc te zitten. Tis meer beetje beentjes omhoog en dom tv kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijden
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is idd weleens drukker geweest. Dat waren mooie tijden
still alive herequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
HE! Er is hier bijna geen leven te bekennen.
Komt door brexitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.
Ja, het heilige vuur moet er weer in. We kunnen hetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd! Waar is de tijd gebleven. De tijd tikt door.
Als ik een ban krijg kom ik je halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:01 schreef isax het volgende:
HA die bnw!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
is goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg kom ik je halen.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:01 schreef isax het volgende:
HA die bnw!
komen jullie ons helpen onze nieuwe mod te ontgroenen? klik hier:
Utopia
Want je hebt er 5 op?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:15 schreef Scrummie het volgende:
GoedeMORGEN! Wakker worden met koppijn, alsof je 4 flessen whisky op hebt. Bah.
Was het maar zo'n feest, dan had ik een zondebokquote:
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strandquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:21 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen. Wakker worden met de lucht van zee en een droge bek.
Aahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan had ik een zondebok. Nee, ik drink al jaren nauwelijks alcohol
.
Dit idee?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strand
Tis vandaag denk ik niet zo lekker om de zee in te gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik verlang naar zee en strand
Ziet er goed uit. En je huisdier meegenomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit idee?
[ afbeelding ]
Zo heb ik vorige week ontbetenHeerlijk weekje Schier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |