Hoe kan het economisch allemaal meevallen als er straks alleen nog maar netto ontvangers in een land zitten belastingtechnisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, laten we eerst de 3e wereldoorlog maar gaan uitvechten, want die zou na een Brexit ook beginnen.
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:08 schreef Nouri het volgende:
Brussel gaat de UK ook keihard tegen werken natuurlijk
Hoezo is dat in vredesnaam terecht? Omdat ze niet meer willen mee spelen? Alleen dat al zou voor ieder land een reden moeten zijn om de EU ook te verlaten.quote:
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:08 schreef Nouri het volgende:
Brussel gaat de UK ook keihard tegen werken natuurlijk. Die zien hun Project Europa als een nachtkaars uitgaan.
Omdat je je eigen marktbelang gewoon moet beschermen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is dat in vredesnaam terecht? Omdat ze niet meer willen mee spelen? Alleen dat al zou voor ieder land een reden moeten zijn om de EU ook te verlaten.
Eh ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?
Nou, ik wacht het liever even af tot ik dit van je aanneem als een waarheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eh ja.
Want ondanks wat vaak beweerd wordt is het economisch belang van de EU gewoon enorm groot.
Het is voor hun een kwestie van overleven ja. Op dit moment heb je bij de EU meer kans dan bij de UK.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar zullen Schotland en Ierland in willen stappen?
Nogmaals, hoe zij de kachel branden als de mensen die een land laten draaien op moment massaal aan het leaven zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht het liever even af tot ik dit van je aanneem als een waarheid.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet meer met jullie praten hierover, jullie zijn net zo idioot als Juncker en al die andere EU mongolen met hun doem en verderfenis verhalen.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet meer met jullie praten hierover, jullie zijn net zo idioot als Juncker en al die andere EU mongolen met hun doem en verderfenis verhalen.
Hoe lang ga je daar dan op wachten dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik het wil afwachten en dat het alle kanten op kan.
Maar je kan niet ontkennen dat alle tekenen er niet zo goed voor staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik het wil afwachten en dat het alle kanten op kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |