Ja gewoon via Center Parcs zelf ja. Hopen dat ze wat in me zien, niet geschoten altijd mis.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Succes. Ik ben zelf actief op vakantie park. Echt heel leuk. Je gaat animatie doen? Niet via animatie compangie toch? Uitbuiters. Zorg dat je idd gewoon in dienst bent van center parcs.
center parks ziggoquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja gewoon via Center Parcs zelf ja. Hopen dat ze wat in me zien, niet geschoten altijd mis.
het is nog steeds niet te harden, kan niet wachten op de hoosbui..quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, wat was het heet vandaag in de zon. Geloof dat mijn hoofd een aardbei is op het moment
Heb je buiten zitten werken?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, wat was het heet vandaag in de zon. Geloof dat mijn hoofd een aardbei is op het moment
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuinquote:
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
het is nog steeds niet te harden, kan niet wachten op de hoosbui..
mijn luchtbedje staat al klaar mocht de straat hier weer overstromen
jup hier ook met 1 inimini buitje over 15 min ..quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuin.
[..]
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallen.
En dan verbrand je zonder dat je er erg in hebtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hadden vandaag afscheid van een collega, dus een BBQ in de tuin.
[..]
Ik geloof dat er hier in deze regio pas na 23:00 wat gaat vallen.
Airco kan je echt heel ziek van worden. Heb het ook een keer gehad. Hele eerste nacht en daaropvolgende dag ziek in mijn hotelkamer gelegen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben weer thuis.
11 uur airco van een vliegtuig heeft zn effect gehad op de luchtwegen.
Ja echt walgelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Airco kan je echt heel ziek van worden. Heb het ook een keer gehad. Hele eerste nacht en daaropvolgende dag ziek in mijn hotelkamer gelegen.
Ja en hoe haha.. ook mn armen zijn rood, net een kreeft. Ach ja, kleur ik mooi een beetje bijquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan verbrand je zonder dat je er erg in hebt
En dit is nog maar het begin van de zomer dus we kunnen nog wat verwachtenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:40 schreef theguyver het volgende:
pfffffffffffff oke genoeg van deze klamme hitte.
vorig jaar was het minder erg benauwd
YAY regen! thank you thor!!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dit is nog maar het begin van de zomer dus we kunnen nog wat verwachten
Hier begint ook wat te broeien als ik naar buiten kijk, maar als het mee zit gaat het rond 23:00 helemaal los hier als ik naar de radar kijk, bij jou ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier begint ook wat te broeien als ik naar buiten kijk, maar als het mee zit gaat het rond 23:00 helemaal los hier als ik naar de radar kijk, bij jou ook trouwens
Te laat voor foto's?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Veeeeel onweer onderwegHelaas niet echt de beste omstandigheden voor foto's.
Hahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:14 schreef theguyver het volgende:
[..]yay!!
kom maar op!
De voirige keer 2 weken geleden was ik zo druk aan het werk dat ik niet naar buiten kon.
[ afbeelding ]
paar jaar geleden!
Gemaakt vanuit mijn eigen roeiboot XDquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat voor foto's?
[..]
Hahahadat soort dingen zijn briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |