Zoiets nooit zeggen Tjackquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Nouri het volgende:
wil sigaretje roken mag niet
wil hardlopen mag niet
werd ik maar niet meer wakker uit de narcose
Hoi MF'je. Nu maar hopen dat ze je aannemen he?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF wil even melden dat ze gesolliciteerd heeft bij Center Parcs, De Eemhof als hulpkracht Entertainment/Kidsclub en nu maar hopen dat ze misschien iets in me zien.
Hoe is het verder hier?
Ja alles gaat goed joh, en ja hopen nou maar. En zo niet tja volgende keer beter wie weetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi MF'je. Nu maar hopen dat ze je aannemen he?
Verder alles goed?
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!quote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste deel was echt om te janken
[..]
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.
Btw ooit lang gelenden heb ik mee gedaan aan een prijsvraag ( sort of ) samen met Elwood een maatje van me uit scandinavie
Via tool modplug tracker muziek maken en top 20 kwam in deze game..
Mijn liedje haalde het niet maar staat wel op de CD van programma modplugtracker +- 18 jaar geleden.
Ik word oud
http://www.modplug.com/
het betreffende liedje.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
MF wil even melden dat ze gesolliciteerd heeft bij Center Parcs, De Eemhof als hulpkracht Entertainment/Kidsclub en nu maar hopen dat ze misschien iets in me zien.
Hoe is het verder hier?
Haha misschien welquote:
Ik ken het ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Modplug omg!!! Ik had ooit een vriendje die daar onwijs mee bezig was, nooit iemand anders tegengekomen die dat kende, tot nu!
Dankje! Best wel grappig dat jullie meer vertrouwen in mij hebben dan mijn familie. Nou ja mijn broertje vind me er nog steeds te dik voor. Maar mijn ouders staan op magische wijze ineens achter me.quote:
Succes. Ik ben zelf actief op vakantie park. Echt heel leuk. Je gaat animatie doen? Niet via animatie compangie toch? Uitbuiters. Zorg dat je idd gewoon in dienst bent van center parcs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe is het verder hier?
Haha. Af en toe is het leuk fb een beetje opte leuken. Mooi teamwork dit zonder overleg.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van mij he, serieuze klootzak dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |