Nee hoor L. de seizoen plek houders vertrekken vandaag en morgen en ze moeten wel. de prijzen schieten nu omhoog en de reserveringen zijn er al. Das camping natuurlijk. chalet en hotel gaat sowieso door ongeacht het het weer.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Middag!
Lekker buitje. Een hele dag, dat wel![]()
Slecht voor de klandizie B
Oh gelukkig maar. En idd het hotel heeft er misschien juist baat bij.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor L. de seizoen plek houders vertrekken vandaag en morgen en ze moeten wel. de prijzen schieten nu omhoog en de reserveringen zijn er al. Das camping natuurlijk. chalet en hotel gaat sowieso door ongeacht het het weer.
Alles goed voor de rest? poezebeest ook ok?
Ja de muis was nog helemaal ok. Wel wat verdwaasd want hij bleef eerst rondjes rennen voor hij tussen de struiken verdween de tweede keer. Dat beestje is zich rotgeschrokkenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
M'n beste vriend hoeft ook zo'n poes. wordt nu wel minder maar bracht van alles binnen zonder te verwonden. Net of ze zoiets hebben van je brengt geen dode prooi. was het muisje nog wel ok? Hoe wreed ook anders kun je hem beter doodslaan....
hotel loopt sowieso wel. ach wat zeg ik alles loopt. locatie is gewoon super. Je loopt park af en bent op strand. best bizar. denk dat ik hier nooit meer wegga.
Dat kan mooi na VIquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
20 juni 2016, 20:59 - 23:10 uur
RTL 7
Bazen filmquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
RTL 7
Ik vind het prachtig vanavond. Heb al zó gelachenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is VI leuk? Ga het straks terugkijken. Maar eerst EK kijken
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2016 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig vanavond. Heb al zó gelachen
Ja 8 uur. Ik weet zeker dat je gaat genietenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi. Heb er zin in zo
.
Begon het 8 uur?
715quote:Op maandag 20 juni 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh hoe laat dan kunnen we voor je duimen rond die tijd. Heel veel sterkte
Laatste deel was echt om te jankenquote:Op maandag 20 juni 2016 20:19 schreef THEFXR het volgende:
het orgineel![]()
The Terminator (1984)
RTL 7
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.quote:
Awesomequote:Op maandag 20 juni 2016 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste deel was echt om te janken
[..]
Laatst nog met lan party gedaan instand Gib mode.
Btw ooit lang gelenden heb ik mee gedaan aan een prijsvraag ( sort of ) samen met Elwood een maatje van me uit scandinavie
Via tool modplug tracker muziek maken en top 20 kwam in deze game..
Mijn liedje haalde het niet maar staat wel op de CD van programma modplugtracker +- 18 jaar geleden.
Ik word oud
http://www.modplug.com/
het betreffende liedje.
https://forum.openmpt.org/index.php?topic=4192.0quote:
RA2 CS 1.6 UT99 goty Bf1942 starcraft bring itquote:Op maandag 20 juni 2016 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
AwesomeIk moet ook weer eens wat oude vrienden bij elkaar harken voor een lan party.
Jepquote:Op maandag 20 juni 2016 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
RA2 CS 1.6 UT99 goty Bf1942 starcraft bring it
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/quote:
Haha, awesomequote:Op maandag 20 juni 2016 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/
Ik wil morgen wel potje doen![]()
HTML command and conquer 1 en .. jup multiplayer werkthulde aan de maker
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
5 KM in 27 minuten doodgelopen.ik ben baas
Patserquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:56 schreef Divje het volgende:
vakantiegeld binnen. dus ff een kilo whey, een kilo weight gainer en een halve kilo creatine opgehaald.
SPORTEN![]()
![]()
Ik snappem niequote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden in z'n portemonnee en lijf.quote:
True that!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden in z'n portemonnee en lijf.
Was m'n 5de post achter elkaar![]()
InsoGodquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi iedereen
donderdag ga ik terug naar huis
Echt totaal niet verwachtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True that!.
Ah, tuurlijk. Oh en niet eens reageert op je Vilhena post, maar ja
![]()
TonnyBAAS.
Ik heb altijd hoop gehoudenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt totaal niet verwachtwel blij mee. Tonny
Heb sinds die wedstrijd uit bij Twente, z'n debuut, wel een zwak voor 'm. Ondanks alle rommel er om heen blijft 't wel een baasje. Nu een goed seizoen draaien en dan verkopen aan een mooie clubquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hoop gehouden.
Maar ja, Tonny is gewoon een groot talent, waar vorig jaar nog genoeg op aan te merken was maar hij zich echt ontwikkelde toen ie maar bleef spelen en vertrouwen kreeg. Hopelijk doet ie volgend jaar nog een jaartje aan vast, maar dat zal wel niet.
Zeker BAAS !quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
5 KM in 27 minuten doodgelopen.ik ben baas
Weer een geweldige ervaring rijkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi iedereen
donderdag ga ik terug naar huis
Op naar de 10quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker BAAS !
[..]
Weer een geweldige ervaring rijker![]()
Goede reis gewenst Inso!
Ben er na 3 weken ook altijd klaar mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Weer een geweldige ervaring rijker
Goede reis gewenst Inso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |