MeMo, wat een eindquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
allemaal
morgen de nacht van de vluchtelinghoop dat ik m weer uitloop
het is morgennacht pasquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:54 schreef Vork het volgende:
Ha, ik moet morgenochtend vroeg van Arnhem naar Elst. Misschien kom ik jullie lopers nog wel tegen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)
Oh, verkeerd gezien. Nee dan slaap ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is morgennacht pas![]()
ben ook wel redelijk tevreden met het bedrag dat ik heb gehaald, meer als vorig jaar maar ik t nog steeds tegenvallen qua donaties uit mn omgeving, beetje jammer maar ach
Ignore werkt toch niet op blauwen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat onzeLudolf mij op ignore heeft.
Dan is het een psychische ignore en leest hij over al mijn berichten heenquote:
Misschien is zijn bauern hoedje wel over zijn ogen gezakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het een psychische ignore en leest hij over al mijn berichten heen
Auch möglichquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:13 schreef fietsie het volgende:
Misschien is zijn bauern hoedje wel over zijn ogen gezakt?
Dat doen jammergenoeg heel veel mensen van wie ik ze intelligent inschat. Spelling verdwijnt.. Wat maken veel mensen ongelooflijk veel fouten.quote:
Moet je dan niet stiekem lachen, want dat is wel heel erg schattigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik probeer met uk ook uit te kijke met vloeken, maar er ontvliegt me nog weleens een KAK! die uiteraard direct herhaald wordt " kakak kak kak kak huhhuhuhh kak KAK!"
Ah ik ga em denk downen, dankje. Is nu toch ff 2 dagen geen Masterchef AUS.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Masterchef US is echt om te janken! 3 afleveringen gejank alsof de complete familie is uitgeroeid...
Meme: hoelang enzo? Succes!
Geeft niks. Als ze met andere kinderen omgaan (eenmaal op school) leren ze veeeel meer waar je geen invloed meer op hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik probeer met uk ook uit te kijke met vloeken, maar er ontvliegt me nog weleens een KAK! die uiteraard direct herhaald wordt " kakak kak kak kak huhhuhuhh kak KAK!"
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je dan niet stiekem lachen, want dat is wel heel erg schattig
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewustquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat onzeLudolf mij op ignore heeft.
Nee, dat is me wel duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewust
Huh?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:23 schreef Isabeau het volgende:
My Kitchen Rules was toch dat verschrikkelijke nep in scene gezette programma?
Master Chef USA was ik nog wel benieuwd naar. Ik vind Gordon Ramsay namelijk best leuk
Ik geloof dat je even terug moet zoeken op Isa's postsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewust
Daar noest ik even heel hard van lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
jup!
toen ie kleiner was zeiden we weleens expres hele foute dingen" kijk melle, dat is een pauper op tv, wat een kutpauper" maar daar ben ik wel echt mee gestopt
@FFT spelling verdwijnt heus niet. Taal verandert wel, en veel mensen vinden spelling en grammatica minder belangrijk of snappen het niet. Maar het blijft verplichte kost op school, en misschien zijn sommige dingen inderdaad wel geaccepteerd over vijftig jaar, maar erg snel gaat dat allemaal niet.
Een zwager van mij had een verhaal waar m'n neefje en nichtje bij waren over een 'boer' die hard riep 'Hee Paulus! Hoe is het jongen! Heb je nog geneukt?'quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]jup!
toen ie kleiner was zeiden we weleens expres hele foute dingen" kijk melle, dat is een pauper op tv, wat een kutpauper" maar daar ben ik wel echt mee gestopt
@FFT spelling verdwijnt heus niet. Taal verandert wel, en veel mensen vinden spelling en grammatica minder belangrijk of snappen het niet. Maar het blijft verplichte kost op school, en misschien zijn sommige dingen inderdaad wel geaccepteerd over vijftig jaar, maar erg snel gaat dat allemaal niet.
Jaaa ik weet het nu.... Glad vergeten. Dacht dat iedereen hier Hollander was, wat verdwaalde Arnhemmers en wat Duutsers.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geloof dat je even terug moet zoeken op Isa's posts
Ik zal het oe wel vergčven!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Jaaa ik weet het nu.... Glad vergeten. Dacht dat iedereen hier Hollander was, wat verdwaalde Arnhemmers en wat Duutsers.
Sorry Isa![]()
doen golfer. Dat lijkt me A) ontzettend leuk, en B) ontzettend belangrijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:30 schreef golfer het volgende:
Over vluchtelingen gesproken. We hebben er nu 25 om de hoek wonen in een mooi gebouw en er nog helemaal niks van gemerkt.
Twijfel of ik ga reageren op een vacature van een vrijwilligersbaan daarvoor.
Stond thuis ook wel eens op. Maar het kon net zo goed een andere lp zijn. Het was maar net wat mijn ouders op dat moment wilde horen. De muzieksmaak was/is behoorlijk breed. Enkel klassiek kan ik me niet herinneren dat we daar een lp van hadden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:45 schreef minilot het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat ook volstrekt langs je heengegaan is als je niet christelijk bent opgegroeid
Perfect voor jou zeg ik je!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:30 schreef golfer het volgende:
Over vluchtelingen gesproken. We hebben er nu 25 om de hoek wonen in een mooi gebouw en er nog helemaal niks van gemerkt.
sjeesis. Wat voor functie heeft die?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer even 3 quotes van de 500 deze week van domme collega: 'Is dit 500 of 700 gram?'
Ik: 'Precies ertussenin!'
Zij: '650!'
Zij: 'Ik wil 2,5 uur van tevoren op Schiphol zijn. Vlieg om 7.45u dus moet om 6.15u daar staan'
Ik: '5.15u bedoel je'
Zij: 'Nee toch?' Gaat op vingers tellen, begrijpt het nog steeds niet en geeft mij dan maar gelijk.
Zij tegen collega die jubileum viert: 'Hey Ko, gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum! Hoe oud was je toen je hier kwam werken?'
Ko: 'Dankje, ik was 16'
Zij toen Ko weg was tegen andere collega: 'Jemig, hoe oud zou hij nu zijn dan?'
Ik kan niet eens meer erom lachen. Moet gewoon huilen
Waarschijnlijk hoofd van een afdeling of directrice ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis. Wat voor functie heeft die?
Ik heb in ieder geval wel al een 'sollicitatie' verstuurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:30 schreef golfer het volgende:
Dat zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:55 schreef fietsie het volgende:
Waarschijnlijk hoofd van een afdeling of directrice ofzo
het is alleen wel echt helemaal nep. ze koken ook niet in hun eigen huis maar in gehuurde huizen, en ze moeten de menu's aanpassen naar wat de programmamakers willenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh?
Het is een heel leuk kookprogramma met 2 juryleden en teams van 2 personen (broer/zus, partners, vrienden). Elk uit een andere staat in Australië. Ze koken omstebeurt bij hen thuis en zowel de jury als de andere teams mogen punten geven. Het duo dat het laatst eindigt gaat naar huis en vanaf daar beginnen er allemaal challenges zoals in Masterchef met ook iedere keer een eliminatieronde tussen 2 teams.
De winnaars winnen 250.000 dollar.
Heb alle seizoenen gevolgd en vind het echt fantastisch
Ik geloof dat ik daar ook verdrietig van zou worden. Die heeft vast de rekentoets op het mbo niet gehaald.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer even 3 quotes van de 500 deze week van domme collega: 'Is dit 500 of 700 gram?'
Ik: 'Precies ertussenin!'
Zij: '650!'
Zij: 'Ik wil 2,5 uur van tevoren op Schiphol zijn. Vlieg om 7.45u dus moet om 6.15u daar staan'
Ik: '5.15u bedoel je'
Zij: 'Nee toch?' Gaat op vingers tellen, begrijpt het nog steeds niet en geeft mij dan maar gelijk.
Zij tegen collega die jubileum viert: 'Hey Ko, gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum! Hoe oud was je toen je hier kwam werken?'
Ko: 'Dankje, ik was 16'
Zij toen Ko weg was tegen andere collega: 'Jemig, hoe oud zou hij nu zijn dan?'
Ik kan niet eens meer erom lachen. Moet gewoon huilen
Logistiek. En ze beweert hiervoor projectmanager te zijn geweest maar daar geloof ik geen reet van. Ze mag echt heel blij zijn dat ze werk heeft geloof ik. Ik irriteer me rot aan haar maar gelukkig heb ik bijna niet meer met haar te maken. Ze is niet alleen dom, ook ontzettend bang en onzeker. Durft niks zelf maar kan het ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis. Wat voor functie heeft die?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel al een 'sollicitatie' verstuurd.
Dat is zo'n fijne baan. Ik hoor van de mannen dat zij zoveel aan deze mensen hebben. Helaas geen tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:30 schreef golfer het volgende:
Die gehuurde huizen geloof ik wel want die tuinen bij de thuisronde zijn allemaal heel groot en mooi en niet iedereen heeft een tuin.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is alleen wel echt helemaal nep. ze koken ook niet in hun eigen huis maar in gehuurde huizen, en ze moeten de menu's aanpassen naar wat de programmamakers willenom van de ingefluisterde fitties niet te spreken
overigens vond ik het ook altijd wel leuk
Suc6 MeMo!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
mochten jullie me nog willen sponsoren voor morgen dan kan dat trouwens![]()
klik
ik ga zo oitnb verder bingenheb al 5 afl gezien vandaag
Deze mevrouw die voor de klas staat heeft volgens mij ook niet echt haar taaltoets gehaald:quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat ik daar ook verdrietig van zou worden. Die heeft vast de rekentoets op het mbo niet gehaald.
Ik lees over heel veel heen, tijdgebrek.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het een psychische ignore en leest hij over al mijn berichten heen
Oud deelnemers zijn uit de school geklapt...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die gehuurde huizen geloof ik wel want die tuinen bij de thuisronde zijn allemaal heel groot en mooi en niet iedereen heeft een tuin.
Maar menu's aanpassen... Masterchef krijgen de kandidaten ook tussendoor veel les en meer info voor een show begint. Denk niet dat er meer 'neps' gebeurt dan bij Masterchef.
En het is gewoon onwijs leuk, denk niet eens over nep na.
http://www.news.com.au/en(...)frfmq9-1226900013663quote:It is understood contestants find out their theme and menu the night before they film. Producers are said to pluck meals from different theme ideas and menus submitted by the teams during the audition stages. They are also encouraged to use strange and unfamiliar techniques which is why the end result can be a trainwreck.
http://www.womansday.com.(...)t-its-all-fake-10656quote:Ever wondered why some teams struggle to whip up their meals during the instant restaurant rounds? Well, turns out contestants only find out their theme and menu at 6pm the night before. Producers pluck themes and meals from the three theme ideas and eight menus contestants submit at auditions. “And contestants are strongly encouraged to try unfamiliar techniques,” says a former contestant. This can have devastating effects.“[Last year] Helen and Steve submitted their family favourite moussaka but were told they had to deconstruct it for their instant restaurant,” says a source. “Then they were slammed by the judges for not keeping it true to their family’s traditional format.”
Er zou eigenlijk een meldpunt ofzo moeten komen voor dit soort mensenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze mevrouw die voor de klas staat heeft volgens mij ook niet echt haar taaltoets gehaald:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |