MeMo, wat een eindquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
allemaal
morgen de nacht van de vluchtelinghoop dat ik m weer uitloop
het is morgennacht pasquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:54 schreef Vork het volgende:
Ha, ik moet morgenochtend vroeg van Arnhem naar Elst. Misschien kom ik jullie lopers nog wel tegen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)
Oh, verkeerd gezien. Nee dan slaap ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is morgennacht pas![]()
ben ook wel redelijk tevreden met het bedrag dat ik heb gehaald, meer als vorig jaar maar ik t nog steeds tegenvallen qua donaties uit mn omgeving, beetje jammer maar ach
Ignore werkt toch niet op blauwen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat onzeLudolf mij op ignore heeft.
Dan is het een psychische ignore en leest hij over al mijn berichten heenquote:
Misschien is zijn bauern hoedje wel over zijn ogen gezakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het een psychische ignore en leest hij over al mijn berichten heen
Auch möglichquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:13 schreef fietsie het volgende:
Misschien is zijn bauern hoedje wel over zijn ogen gezakt?
Dat doen jammergenoeg heel veel mensen van wie ik ze intelligent inschat. Spelling verdwijnt.. Wat maken veel mensen ongelooflijk veel fouten.quote:
Moet je dan niet stiekem lachen, want dat is wel heel erg schattigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik probeer met uk ook uit te kijke met vloeken, maar er ontvliegt me nog weleens een KAK! die uiteraard direct herhaald wordt " kakak kak kak kak huhhuhuhh kak KAK!"
Ah ik ga em denk downen, dankje. Is nu toch ff 2 dagen geen Masterchef AUS.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Masterchef US is echt om te janken! 3 afleveringen gejank alsof de complete familie is uitgeroeid...
Meme: hoelang enzo? Succes!
Geeft niks. Als ze met andere kinderen omgaan (eenmaal op school) leren ze veeeel meer waar je geen invloed meer op hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik probeer met uk ook uit te kijke met vloeken, maar er ontvliegt me nog weleens een KAK! die uiteraard direct herhaald wordt " kakak kak kak kak huhhuhuhh kak KAK!"
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je dan niet stiekem lachen, want dat is wel heel erg schattig
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewustquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En fijn dat onzeLudolf mij op ignore heeft.
Nee, dat is me wel duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewust
Huh?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:23 schreef Isabeau het volgende:
My Kitchen Rules was toch dat verschrikkelijke nep in scene gezette programma?
Master Chef USA was ik nog wel benieuwd naar. Ik vind Gordon Ramsay namelijk best leuk
Ik geloof dat je even terug moet zoeken op Isa's postsquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ben me daadwerkelijk van geen kwaad bewust
Daar noest ik even heel hard van lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
jup!
toen ie kleiner was zeiden we weleens expres hele foute dingen" kijk melle, dat is een pauper op tv, wat een kutpauper" maar daar ben ik wel echt mee gestopt
@FFT spelling verdwijnt heus niet. Taal verandert wel, en veel mensen vinden spelling en grammatica minder belangrijk of snappen het niet. Maar het blijft verplichte kost op school, en misschien zijn sommige dingen inderdaad wel geaccepteerd over vijftig jaar, maar erg snel gaat dat allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |