Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:18 schreef Vork het volgende:
[..]
geen zak stront voor de deur, karaokefeestjes met overenthousiaste toondove vriensen mdt een biertje teveel achter de kiezen en luide seks om 3 uur 's nachts?
Mensen met wrok I guess.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:18 schreef Lot_1 het volgende:
Oi, gezellig Lonaa.. weet je waar dit vandaan komt en hoe je gaat reageren?
Briljante foto!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mini, kleinzoon J is in de Efteling geweest samen met zijn moeder.
Hij vond het fantastisch en kreeg zelfs een diploma
Boudewijn de groot, Jaap Fisher, Toon Hermans, Frank Sinatra, Aafje Heynis, Kathleen Ferrier, Frida Boccara maar zelf zongen we de Nederlandtalige hiervan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Blij dat ik dat allemaal gemist heb.
Bij ons was het Rob de Nijs wat de klok sloeg.
Maar ook Boudewijn de Groot en Doe Maar.
ookal geen werk?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.
Ja. En volgens haar 'vindt ze het gek dat ik me daar mee bemoei want dat deed ze ook niet toen wij ruzie hadden'quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar het probleem met de bovenburen was toch dat ze zo veel ruzie maakten en dat je je zorgen maakte om de buurvrouw?
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.quote:
Half negen op een doordeweekse dag kan best.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Half negen op een doordeweekse dag kan best.
parttime Nederlands dan ook zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:23 schreef Lonaa het volgende:
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.
dan zit ik over algemeen al uur op het werkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben dan onderweg naar t werk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan zit ik over algemeen al uur op het werk
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan zit ik over algemeen al uur op het werk
Ze spreekt 20 uur per week Nederlands?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.
Ja prima, dan ben ik al ruim 2 uur de deur uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Masterchef US is echt om te janken! 3 afleveringen gejank alsof de complete familie is uitgeroeid...
Meme: hoelang enzo? Succes!
Wat GAAF!!! Tuurlijk ga je het halenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |