Hmja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zongen we op de lagere school wel eensquote:
Dat vraag ik me ook af nu. Ik ken slechts 3 regels en ik geloof via een vriendinnetje ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zongen we op de lagere school wel eens![]()
Is dat ook iets van Elly en Rikkert dan?
Heidenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel christelijk opgevoed, maar wij deden niet aan suffe christelijke muziek thuisMijn ouders luisterden Rolling Stones, Elvis Presley en James Last
Hallelujah, amen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:03 schreef AnneX het volgende:
Moet daar dan weer een kut woord tegenaan? omdat het niet jouw smaak heeft of omdat iemands GEDRAG
je niet aanstaat.
Zeg dan niks!
Zoals al eens eerder is voorgesteld.
Dat is ook beschaving!
Wat is dat toch tegenwoordig met schelden (in de sc en misschien ook in real life?! ) en vloeken en lelijke woorden gebruiken voor iets wat géen kwaad kan ?
.
Ik probeer het zo min mogelijk te zeggen. Minispriet kopieert alles en voor je het weet heb je een kleuter met het taalgebruik van ma Flodder.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:28 schreef minilot het volgende:
Ik zeg eigenlijk maar tegen mezelf "Kut!", bijvoorbeeld als ik mijn kleine teentje stoot tegen een tafelpoot of een papiersneetje oploop of als ik om 06:30 voor de deur van mijn verder verlaten kantoor sta zonder sleutelbos of wanneer we er halverwege een avond lekker thuis hangen inenen achterkomen dat er weer eens één van de broertjes of zusjes van J. jarig is.
Goed.quote:
Ik ben sprietjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed.
En wie bent u?
Stelt u zich even voor?
'Teeeeeering Jantje' indien ik echt omval van verbazing.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:37 schreef minilot het volgende:
Jezus alleen in opperste verbazing. Zo van "Jeeeeeeeeeeezus!"
Welkom!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:33 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik ben sprietje
Ik heb een slowcooker vol sukadelapjes in thaise curry opstaan.
Hier hetzelfde. Katholiek gezin, maar niet streng. Vloeken met god was not done. Mijn vriend die godvert wat af voor 2.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet uit mijn strot.
Hehe, ter compensatie.quote:
Hadden een buurman toen ik klein was, heel erg gristelijk, op een zomerse zondagmorgen kreeg hij een vinger tussen de deur van de auto. Nog nooit iemand zo horen vloeken en scheldenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet voluit uit mijn strot.
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoorquote:nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductie
Ik krijg het niet eens uitgetypt!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
..maar 'godverdomme' krijg ik mijn mond niet uit, op dat gebied ben ik te goed opgevoed;)
mijn brein werkt heel gek en ik loop dus het risico dan zo'n nummer een maand te neurien....ik pas dus wel op!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoor
ha, dat dus. Ik had zelfs moeite met typenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet voluit uit mijn strot.
AAAAAAHHHH!!!! Neeeeee, niet dát liedje!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
en bedankt Minilot.. *zingt 'van je krrr, krrr, krrr'
[..]
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoor![]()
Ik ben vrij grof gebekt. Kut, tering, gedver, fuck... maar 'godverdomme' krijg ik mijn mond niet uit, op dat gebied ben ik te goed opgevoed;)
Ik lees net een appje waarin iemand verteld dat ze ziek is en probeert te zeggen dat ze wil dat mensen voor haar bidden maar een essentiële typefout maakt: 'gebef wordt op prijs gesteld', ik moet daar zo om lachen
ah, dat risico is er wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
mijn brein werkt heel gek en ik loop dus het risico dan zo'n nummer een maand te neurien....ik pas dus wel op!
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:58 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ah, dat risico is er wel ja
Mini, je bent zo snel, ik zit mobiel
Welkom nieuweling! *zwaait
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:57 schreef minilot het volgende:
Inzake niet-religieus zijn van de Kauwgomballenboom (@ Lot), dat is een doorlopende disscussie hier in huis. Lief denkt dat die 'ouwe malle oom' géén metafoor is voor de Here, en ik denk van wél.
het is de schuld van Minilot!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:56 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
AAAAAAHHHH!!!! Neeeeee, niet dát liedje!
Gijs heet die oomquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:57 schreef minilot het volgende:
Inzake niet-religieus zijn van de Kauwgomballenboom (@ Lot), dat is een doorlopende disscussie hier in huis. Lief denkt dat die 'ouwe malle oom' géén metafoor is voor de Here, en ik denk van wél.
Ik ook ja! Ik sliep daarna nachtenlang niet, van enthousiasme!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:16 schreef Atifa het volgende:
Ik ben ooit naar een optreden van Elly en Rikkert geweest als kind, supergaaf vond ik dat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:21 schreef minilot het volgende:
Nostalgie is een bitch. Volschieten bij 'Hoger dan de blauwe luchten' op Youtube!![]()
-klikt weg-
Ik moet even wat zieke p0rn kijken straks hoor: balans!
Ik hou ook onwijs van grof.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
en bedankt Minilot.. *zingt 'van je krrr, krrr, krrr'
Ik lees net een appje waarin iemand verteld dat ze ziek is en probeert te zeggen dat ze wil dat mensen voor haar bidden maar een essentiële typefout maakt: 'gebef wordt op prijs gesteld', ik moet daar zo om lachen
Allememaggiesquote:
Die zagen er echt heeel erg jummie uit!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:34 schreef emmyemmy het volgende:
Net weer kofte flatbreads op, beter dan gisteren
wat is holle bolle gijs eigenlijk eng!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mini, kleinzoon J is in de Efteling geweest samen met zijn moeder.
Hij vond het fantastisch en kreeg zelfs een diploma
Vol met spel-, taal- en stijlfouten?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Wauw. Even he.
Brief in de bus van de bovenburen. Met anderhalf kantje aan gezeur en beschuldigingen en 'ik heb veel meer last gehad van jullie dan jullie nu van ons' en 'je moet wel eerlijk blijven' 'geluiden horen er nou eenmaal bij' enz. enz.
Ok.
Nu bekijken ze het maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:13 schreef Vork het volgende:
[..]
was dus toch niet zo'n goed idee van dat briefje. En nu?
geen zak stront voor de deur, karaokefeestjes met overenthousiaste toondove vrienden met een biertje teveel achter de kiezen en luide seks om 3 uur 's nachts?quote:
Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:18 schreef Vork het volgende:
[..]
geen zak stront voor de deur, karaokefeestjes met overenthousiaste toondove vriensen mdt een biertje teveel achter de kiezen en luide seks om 3 uur 's nachts?
Mensen met wrok I guess.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:18 schreef Lot_1 het volgende:
Oi, gezellig Lonaa.. weet je waar dit vandaan komt en hoe je gaat reageren?
Briljante foto!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mini, kleinzoon J is in de Efteling geweest samen met zijn moeder.
Hij vond het fantastisch en kreeg zelfs een diploma
Boudewijn de groot, Jaap Fisher, Toon Hermans, Frank Sinatra, Aafje Heynis, Kathleen Ferrier, Frida Boccara maar zelf zongen we de Nederlandtalige hiervan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Blij dat ik dat allemaal gemist heb.
Bij ons was het Rob de Nijs wat de klok sloeg.
Maar ook Boudewijn de Groot en Doe Maar.
ookal geen werk?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.
Ja. En volgens haar 'vindt ze het gek dat ik me daar mee bemoei want dat deed ze ook niet toen wij ruzie hadden'quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar het probleem met de bovenburen was toch dat ze zo veel ruzie maakten en dat je je zorgen maakte om de buurvrouw?
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.quote:
Half negen op een doordeweekse dag kan best.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de muziek aan gehad, relatief op tijd, op een relatief normaal volume. Dat stnod nog wel even vermeldt. 'Als wij willen uitslapen'. Ja, misschien moet je dan niet tot 2 uur herrie maken, dan hoef je ook niet uit te slapen. Tis gewoon half 9. Dicks.
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Half negen op een doordeweekse dag kan best.
parttime Nederlands dan ook zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:23 schreef Lonaa het volgende:
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.
dan zit ik over algemeen al uur op het werkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben dan onderweg naar t werk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan zit ik over algemeen al uur op het werk
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan zit ik over algemeen al uur op het werk
Ze spreekt 20 uur per week Nederlands?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij niet, want hij spreekt geen Nederlands. Zij parttime, geloof ik.
Ja prima, dan ben ik al ruim 2 uur de deur uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:24 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Masterchef US is echt om te janken! 3 afleveringen gejank alsof de complete familie is uitgeroeid...
Meme: hoelang enzo? Succes!
Wat GAAF!!! Tuurlijk ga je het halenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
40 km, start om 12 uur ;s nachts, route van Nijmegen naar Arnhem (met omweg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |