Hmja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zongen we op de lagere school wel eensquote:
Dat vraag ik me ook af nu. Ik ken slechts 3 regels en ik geloof via een vriendinnetje ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zongen we op de lagere school wel eens![]()
Is dat ook iets van Elly en Rikkert dan?
Heidenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel christelijk opgevoed, maar wij deden niet aan suffe christelijke muziek thuisMijn ouders luisterden Rolling Stones, Elvis Presley en James Last
Hallelujah, amen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:03 schreef AnneX het volgende:
Moet daar dan weer een kut woord tegenaan? omdat het niet jouw smaak heeft of omdat iemands GEDRAG
je niet aanstaat.
Zeg dan niks!
Zoals al eens eerder is voorgesteld.
Dat is ook beschaving!
Wat is dat toch tegenwoordig met schelden (in de sc en misschien ook in real life?! ) en vloeken en lelijke woorden gebruiken voor iets wat géen kwaad kan ?
.
Ik probeer het zo min mogelijk te zeggen. Minispriet kopieert alles en voor je het weet heb je een kleuter met het taalgebruik van ma Flodder.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:28 schreef minilot het volgende:
Ik zeg eigenlijk maar tegen mezelf "Kut!", bijvoorbeeld als ik mijn kleine teentje stoot tegen een tafelpoot of een papiersneetje oploop of als ik om 06:30 voor de deur van mijn verder verlaten kantoor sta zonder sleutelbos of wanneer we er halverwege een avond lekker thuis hangen inenen achterkomen dat er weer eens één van de broertjes of zusjes van J. jarig is.
Goed.quote:
Ik ben sprietjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed.
En wie bent u?
Stelt u zich even voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |