Hmja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zongen we op de lagere school wel eensquote:
Dat vraag ik me ook af nu. Ik ken slechts 3 regels en ik geloof via een vriendinnetje ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zongen we op de lagere school wel eens![]()
Is dat ook iets van Elly en Rikkert dan?
Heidenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel christelijk opgevoed, maar wij deden niet aan suffe christelijke muziek thuisMijn ouders luisterden Rolling Stones, Elvis Presley en James Last
Hallelujah, amen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:03 schreef AnneX het volgende:
Moet daar dan weer een kut woord tegenaan? omdat het niet jouw smaak heeft of omdat iemands GEDRAG
je niet aanstaat.
Zeg dan niks!
Zoals al eens eerder is voorgesteld.
Dat is ook beschaving!
Wat is dat toch tegenwoordig met schelden (in de sc en misschien ook in real life?! ) en vloeken en lelijke woorden gebruiken voor iets wat géen kwaad kan ?
.
Ik probeer het zo min mogelijk te zeggen. Minispriet kopieert alles en voor je het weet heb je een kleuter met het taalgebruik van ma Flodder.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:28 schreef minilot het volgende:
Ik zeg eigenlijk maar tegen mezelf "Kut!", bijvoorbeeld als ik mijn kleine teentje stoot tegen een tafelpoot of een papiersneetje oploop of als ik om 06:30 voor de deur van mijn verder verlaten kantoor sta zonder sleutelbos of wanneer we er halverwege een avond lekker thuis hangen inenen achterkomen dat er weer eens één van de broertjes of zusjes van J. jarig is.
Goed.quote:
Ik ben sprietjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed.
En wie bent u?
Stelt u zich even voor?
'Teeeeeering Jantje' indien ik echt omval van verbazing.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:37 schreef minilot het volgende:
Jezus alleen in opperste verbazing. Zo van "Jeeeeeeeeeeezus!"
Welkom!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:33 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik ben sprietje
Ik heb een slowcooker vol sukadelapjes in thaise curry opstaan.
Hier hetzelfde. Katholiek gezin, maar niet streng. Vloeken met god was not done. Mijn vriend die godvert wat af voor 2.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet uit mijn strot.
Hehe, ter compensatie.quote:
Hadden een buurman toen ik klein was, heel erg gristelijk, op een zomerse zondagmorgen kreeg hij een vinger tussen de deur van de auto. Nog nooit iemand zo horen vloeken en scheldenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet voluit uit mijn strot.
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoorquote:nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductie
Ik krijg het niet eens uitgetypt!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
..maar 'godverdomme' krijg ik mijn mond niet uit, op dat gebied ben ik te goed opgevoed;)
mijn brein werkt heel gek en ik loop dus het risico dan zo'n nummer een maand te neurien....ik pas dus wel op!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoor
ha, dat dus. Ik had zelfs moeite met typenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef minilot het volgende:
En, het is heel stom, maar ondanks zo atheïst als maar zijn kan, krijg ik door gristenopvoeding 'gvd' gewoon nog steeds niet voluit uit mijn strot.
AAAAAAHHHH!!!! Neeeeee, niet dát liedje!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
en bedankt Minilot.. *zingt 'van je krrr, krrr, krrr'
[..]
Wat een rare reactie, ik had speciaal een blij niet-religieus liedje uitgekozen. En het is niet besmettelijk hoor![]()
Ik ben vrij grof gebekt. Kut, tering, gedver, fuck... maar 'godverdomme' krijg ik mijn mond niet uit, op dat gebied ben ik te goed opgevoed;)
Ik lees net een appje waarin iemand verteld dat ze ziek is en probeert te zeggen dat ze wil dat mensen voor haar bidden maar een essentiële typefout maakt: 'gebef wordt op prijs gesteld', ik moet daar zo om lachen
ah, dat risico is er wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
mijn brein werkt heel gek en ik loop dus het risico dan zo'n nummer een maand te neurien....ik pas dus wel op!
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:58 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ah, dat risico is er wel ja
Mini, je bent zo snel, ik zit mobiel
Welkom nieuweling! *zwaait
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:57 schreef minilot het volgende:
Inzake niet-religieus zijn van de Kauwgomballenboom (@ Lot), dat is een doorlopende disscussie hier in huis. Lief denkt dat die 'ouwe malle oom' géén metafoor is voor de Here, en ik denk van wél.
het is de schuld van Minilot!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:56 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
AAAAAAHHHH!!!! Neeeeee, niet dát liedje!
Gijs heet die oomquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:57 schreef minilot het volgende:
Inzake niet-religieus zijn van de Kauwgomballenboom (@ Lot), dat is een doorlopende disscussie hier in huis. Lief denkt dat die 'ouwe malle oom' géén metafoor is voor de Here, en ik denk van wél.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |