Ik ook ja! Ik sliep daarna nachtenlang niet, van enthousiasme!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:16 schreef Atifa het volgende:
Ik ben ooit naar een optreden van Elly en Rikkert geweest als kind, supergaaf vond ik dat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:21 schreef minilot het volgende:
Nostalgie is een bitch. Volschieten bij 'Hoger dan de blauwe luchten' op Youtube!![]()
-klikt weg-
Ik moet even wat zieke p0rn kijken straks hoor: balans!
Ik hou ook onwijs van grof.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:52 schreef Lot_1 het volgende:
en bedankt Minilot.. *zingt 'van je krrr, krrr, krrr'
Ik lees net een appje waarin iemand verteld dat ze ziek is en probeert te zeggen dat ze wil dat mensen voor haar bidden maar een essentiële typefout maakt: 'gebef wordt op prijs gesteld', ik moet daar zo om lachen
Allememaggiesquote:
Die zagen er echt heeel erg jummie uit!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:34 schreef emmyemmy het volgende:
Net weer kofte flatbreads op, beter dan gisteren
wat is holle bolle gijs eigenlijk eng!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Mini, kleinzoon J is in de Efteling geweest samen met zijn moeder.
Hij vond het fantastisch en kreeg zelfs een diploma
Vol met spel-, taal- en stijlfouten?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Wauw. Even he.
Brief in de bus van de bovenburen. Met anderhalf kantje aan gezeur en beschuldigingen en 'ik heb veel meer last gehad van jullie dan jullie nu van ons' en 'je moet wel eerlijk blijven' 'geluiden horen er nou eenmaal bij' enz. enz.
Ok.
Nu bekijken ze het maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:13 schreef Vork het volgende:
[..]
was dus toch niet zo'n goed idee van dat briefje. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |