SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Denk dat we dezelfde taal spreken, maar ik ga wel plat, Piet.quote:
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat we dezelfde taal spreken, maar ik ga wel plat, Piet.
Het was weer lekker, dank je.![]()
Nog ff snel Blurt opslaan.![]()
Veel plezier nog mensen.
Geleend uit UTO SC.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft een hypnotiserend effect
Midden in de nacht spam ik daar weleens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéAls er één plek op FOK! is waar ik nooit kom, is het daar wel.
Ik weet dat FOK! ooit begonnen is dankzij dat soort meuk-tv, maar ik heb er echt niks mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht spam ik daar weleens.
De UTO SC gaat over van alles en soms over dat TV programma.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet dat FOK! ooit begonnen is dankzij dat soort meuk-tv, maar ik heb er echt niks mee.
Ik kwam eerder altijd veel in NWS-SC, maar dat is qua sfeer niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De UTO SC gaat over van alles en soms over dat TV programma.
Je weet er veel van , ben zelf ook druk met andere dingen geweest altijd en ben slecht met namen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Van Idiot Country bestaat trouwens ook een erg leuke remix. Die staat op de cd-single van Disappointed en heet Idiot Country Two.
Electronic is nogal gelieerd aan de Pet Shop Boys. Op hun debuutalbum staan twee tracks met PSB-input. En Disappointed werd zelfs door Neil gezongen (en klinkt dan ook als een Pet Shop Boys-plaat).quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet er veel van , ben zelf ook druk met andere dingen geweest altijd en ben slecht met namen.
Ken al die namen wel maar wie wat gemaakt heeft, geen idee?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Electronic is nogal gelieerd aan de Pet Shop Boys. Op hun debuutalbum staan twee tracks met PSB-input. En Disappointed werd zelfs door Neil gezongen (en klinkt dan ook als een Pet Shop Boys-plaat).
Johnny Marr speelt op diverse Pet Shop Boys-albums mee. En New Order is een band die ik uiteraard ook volg.
Hehehe.... ieder z'n ding hè?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken al die namen wel maar wie wat gemaakt heeft, geen idee?
Vraag me de stamboom van mijn gefokte paarden en ik kan ze je tot in 5e generatie uit hoofd vertellen.
Yep leuke muziek schud ik uit mijn mouw in vele stijlen maar vraag me niet om de achtergrond.quote:
Vind het gewoon geweldig goed nummer dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige dingen herken ik onmiddellijk, zonder op de tag te kijken. De dance mix van What Have I Done To Deserve This, gemaakt door Shep Pettibone.
Dat kan ik moeilijk ontkennen. Toch staat het niet in mijn Pet Shop Boys Top 80.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK vind het gewoon geweldig goed nummer dit.
Ga ik voor je oplossen... moment.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het einde was wel vaag inderdaad
De Duitse versie heb ik ook nog ergens op HD staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga ik voor je oplossen... moment.
Dit nummer ken ik trouwens alleen in het Duits.
Dit is inderdaad best oké.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit schaar ik ook bij de foute nummers die best wel ok zijn.
De sound is inderdaad een beetje terug. Ik heb laatst in mijn Spotify-playlist ook een track opgenomen die zo uit de 80s weggelopen kon zijn.quote:
Ben in de 80's opgegroeid als punker eerst en daarna kraker, wat handel in rookwarenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De sound is inderdaad een beetje terug. Ik heb laatst in mijn Spotify-playlist ook een track opgenomen die zo uit de 80s weggelopen kon zijn.
Ik begon pas halverwege de 80s naar muziek te luisteren, toen ik voor mijn 10e verjaardag een radio-cassetterecorder kreeg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben in de 80's opgegroeid als punker eerst en daarna kraker, wat handel in rookwaren
Bij muts denk ik aan een vrouw....quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ook mooie gig toen als DJ in best grote homo disco.
Daar kwam ik mijn muts tegen.
Ja al ruim 35 jaar nu.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij muts denk ik aan een vrouw....
Die ging met 2 homo's naar concerten, best knappe vrouw die in hetero disco teveel aandacht hadquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéWel een bijzondere plaats om je vrouw te ontmoeten dan.
Grappig verhaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ging met 2 homo's naar concerten, best knappe vrouw die in hetero disco teveel aandacht had
Wist ik niet, weet wel dat Neneh de muzikaliteit niet van een vreemde heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig verhaal.
Neneh Cherry.... wist je dat haar dochter inmiddels ook aan de weg timmert als zangeres? Ze stond tussen de talenten die de BBC selecteerde voor The Sound of 2016.
Dat weet ik dan weer niet? Ik weet wel dat haar broer Eagle-Eye Cherry is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wist ik niet, weet wel dat Neneh de muzikaliteit niet van een vreemde heeft.
De dochter van Don Cherry.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet? Ik weet wel dat haar broer Eagle-Eye Cherry is.
OKquote:Op donderdag 16 juni 2016 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter van Don Cherry.
https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Cherry_(trumpeter)
Ik vind ze erg goed wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herkenbare zangstem heeft die man.
Holy shit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
Hier nog een track van Mabel, de dochter van Neneh Cherry:
Dat is zij niet hoor, op de fotoquote:
De moeder was beter en opa helemaal maar toch 1 om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is zij niet hoor, op de foto
Dat is gewoon een standaardplaatje.
Hier is een ander nummer, waar ze in de videoclip is te zien:
Ik vind dat nummer alleen wat minder.
Ben er nog even en dan ga ik dutje doen.quote:
Ik zou ze ook wel willen hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms heb ik van die geniale buien.
Ik ga zo op werk maar regelmatig zeggen dat ik geniaal benquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet het, net als Piet, gewoon zelf zeggen...
Misschien geloven ze het ook nog...quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo op werk maar regelmatig zeggen dat ik geniaal ben
Ik ga heel overtuigend doen!quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien geloven ze het ook nog...
Nee man, moest naar mijn werk waar ik nu benquote:
Deze muziek is geen aanrader op het werk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee man, moest naar mijn werk waar ik nu ben
test, test, testquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze muziek is geen aanrader op het werk.
Kabouter was gisteren mee toen ik jurken ging passen/kopen , zei ze opeensquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleine PP kijkt me ook altijd beetje schuin aan en vertrouwd die opa nog niet helemaal.
Kleine PP praat in vele talen maar alleen als ie er zin in heeftquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter was gisteren mee toen ik jurken ging passen/kopen , zei ze opeens
Oma moooooooooooooooooi
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:01 schreef tailfox het volgende:
Piet hoelaat kom je vrijdag naar knokkels
Knokkels komt waarschijnlijk vanavond weer onlinequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.
hij moet zijn pc nog neerzetten ofzo heb zijn nummer dus ik heb wel contactquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.
Waarom weet jij dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Knokkels komt waarschijnlijk vanavond weer online
Omdat het mijn taak is zoveel mogelijk te wetenquote:
De Poetin van Radio49.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:15 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Omdat het mijn taak is zoveel mogelijk te weten
Ja, dat is fijn. Hier laad ik vaak tracks in die tussen de 6 en 10 minuten duren, dan heb je nog de tijd om dingen aan te passen en te switchen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 12 inches duren wel lekker lang, da's relaxt draaien.
6 minuten vind ik al lang.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn. Hier laad ik vaak tracks in die tussen de 6 en 10 minuten duren, dan heb je nog de tijd om dingen aan te passen en te switchen.
Met sommige kan dat en met andere weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoor je dan ook regelmatig van track wisselen na een paar minuten
Als ik remixes zoek kom je het erg vaak tegen. Klinkt vaak erg prettig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waren erg populair in de homo disco
Ben nu door collectie 12 inches aan het spitten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik remixes zoek kom je het erg vaak tegen. Klinkt vaak erg prettig.
Ze heeft nog steeds een leuk koppie.quote:
Ik ben er geen liefhebber van.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Divine herken je ook uit duizenden.
Er was één hitje wat niet onaardig klonk, de rest is niet bijster bijzonder nee.quote:
Nah, de manier waarop zulke types hun homoseksualiteit beleven staat me ook niet zo aan. Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen anders geaarden in het algemeen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was één hitje wat niet onaardig klonk, de rest is niet bijster bijzonder nee.
Dit (My Mine - Hypnotic Tango) begint al een stuk beter.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja in de homo disco waren ze er dol op.
Thuis gemaakt de demo en 1 middag studio.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit (My Mine - Hypnotic Tango) begint al een stuk beter.
De zang v/d dames is alleen nogal bagger.![]()
Dat is wel de bedoeling ja, ik luister ook maar wat.quote:
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicksquote:
Het is gewoon een opvullertje en vind het zelf wel ok nummer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicks
Green Manalishi, Oh, Well.................
Ik mute het ook niet, kan het goed verdragen verder, maar het is geen topper, hoewel dit synthje weer lekker is, ben dan ook compleet synthesizer gek dus ben al snel blij met geluidjes.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gewoon een opvullertje en vind het zelf wel ok nummer.
Die stem vind ik erg prettig klinken. Hoewel ik liever de sounds van Yello hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicks
Green Manalishi, Oh, Well.................
Beste nummer van Dolby voor mij?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En met Thomas Dolby is ook niets mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hmm, dat zal ik eerst moeten luisteren of ik het ken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste nummer van Dolby voor mij?
One Of Our Submarines.
Wat moet jij met kinderschommel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog langs het Kruidvat ook, want de kinderschommels moeten terug las ik.
Dat duikboot geluidje vind ik zo cool.....al 30 jaar.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet jij met kinderschommel?
Regio: Kruidvat waarschuwt Lucky2Bastard donderdag voor een gevaarlijke kinderschommel die onlangs in de winkel is verkocht. Als Lucky erop zou schommelen, kan hij door een productiefout vallen en lichamelijk letsel oplopen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog langs het Kruidvat ook, want de kinderschommels moeten terug las ik.
Schommelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet jij met kinderschommel?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Regio: Kruidvat waarschuwt Lucky2Bastard donderdag voor een gevaarlijke kinderschommel die onlangs in de winkel is verkocht. Als Lucky erop zou schommelen, kan hij door een productiefout vallen en lichamelijk letsel oplopen.
De winkelketen laat op Facebook weten dat de schommel niet aan de veiligheidseisen voldoet. De kunststof 'achtringen', waarmee je de juiste hoogte in kan stellen, kunnen breken. Dat kan vervelende incidenten als gevolg hebben.
De schommel is van het merk Evora en werd sinds 12 april voor 7,99 euro bij Kruidvat verkocht. Lucky2Bastard kan hem terugbrengen naar de winkel en krijgt het aankoopbedrag terug. Het maakt niet uit als hij de verpakking al heeft weggegooid.
[ afbeelding ]
Wahahahaa, zeker weten DDMquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat het topic nog niet vol is: 'Schommelende bassen' was wel een leuke TT geweest
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, de manier waarop zulke types hun homoseksualiteit beleven staat me ook niet zo aan. Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen anders geaarden in het algemeen.
Maar ik hou sowieso niet van dat overdreven gedoe.....
Sorry, ik blijf niet bezig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat het topic nog niet vol is: 'Schommelende bassen' was wel een leuke TT geweest
Ze zou zichzelf nu bleachie moeten noemen.quote:
En ik maar denken dat jij just me was.quote:
Wat voor soort muziek schraap je bij elkaar dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik mag jullie weer gaan vervelen met wat ik deze week bij elkaar heb geschraapt.
hip-hop, net als de vorige keer, het gene waar ik op dit moment het best mee uit de weg kan, ik heb op dit moment nl geen tijd om fftje 3 dagen de andere dingen uit mn verzameling te rippen, daarom draai ik eilk ook maar een keer per week zonder spontane draaisessies.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek schraap je bij elkaar dan?
(Helaas kan ik maar een dik kwartier luisteren; daarna moet ik weg)
Er komt over een uurtje wel wat onweer aan zag ik...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Het is droog gebleven, dus zo even knuppelen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt over een uurtje wel wat onweer aan zag ik...
Oké, succes alvastquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hip-hop, net als de vorige keer, het gene waar ik op dit moment het best mee uit de weg kan, ik heb op dit moment nl geen tijd om fftje 3 dagen de andere dingen uit mn verzameling te rippen, daarom draai ik eilk ook maar een keer per week zonder spontane draaisessies.
Dat knuppel ik wel weg...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt over een uurtje wel wat onweer aan zag ik...
Volgens mij heeft knuppelen in de modder ook net iets meer charme.quote:
Wellicht, maar dat gebeurt nooit...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft knuppelen in de modder ook net iets meer charme.
Honkbalstok?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Met een honkbal stok neem ik aan
Dat zal het zijn geweest...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honkbalstok?
Jij hebt vandaag te lang met die Fokstok rondgereden...
ik snap je nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij just me was.
Niets gevaarlijks aan mij op dit momentquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij start meteen met Danger Mouse.
Oh, niets gevaarlijks aan. Eenoogjequote:
Je zei: ik ben benieuwd.....quote:
Duurde even maar nu wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zei: ik ben benieuwd.....
Dus ik zei: ik dacht dat je just me was.
Snap je hem nu?
Hoi Meltingquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zei: ik ben benieuwd.....
Dus ik zei: ik dacht dat je just me was.
Snap je hem nu?
Ingetuned trouwens.
Wat voor boeken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ga even wat boeken verkopen op Bol.com.
Dat bedoel ikquote:
Zal zo een lijstje laten zien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Wat voor oorlogsboeken?
Ehm, ja, daar vergissen mensen zich nog wel eens in.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
adhoc draaien vereist wel veel concentratie.
Voorbereid draaien ook nog tijdens het draaien hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
adhoc draaien vereist wel veel concentratie.
Mijn voorbereiding is zo veel mogelijk plaatje bij elkaar zoeken die in mn hoofd opkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voorbereid draaien ook nog tijdens het draaien hoor
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn voorbereiding is zo veel mogelijk plaatje bij elkaar zoeken die in mn hoofd opkomen.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SpamZaterdag 22:00 - 23:05 DJ Broertjes Bazen Platen.
Be there![]()
/spam uit
Ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Be there![]()
/spam uit
spam geaccepteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Be there![]()
/spam uit
Dan zie ik je zaterdagquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Be there![]()
/spam uit
Heb jij nu al een modje geroepenquote:
en een trotse oma ook nogquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deze is voor just me want die is oma.
Oh nee.... daar leek het begin op.quote:
Dank je.quote:
Ben ook aan het kiekenquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
En heb nog 3 dvd's in de aanbieding.
[ afbeelding ]
90% van de hiphop die ik luister vind ik tof vanwege de beats, niet vanwege de teksten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:07 schreef Melting het volgende:
Paro..... hiphophaphep is niet mijn muziek, maar wat jij draait is nog wel om aan te horen.
Tot de helft kom ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Als jij nou de helft neemt, ben ik al een heel eind op weg.
Begin is gemaakt..... wie wil de rest?quote:
ik moet nog slapen, dus de rest neem ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Begin is gemaakt..... wie wil de rest?
Jij slaapt niet meer als je Baantjer - een lijk in de kast hebt gelezen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik moet nog slapen, dus de rest neem ik niet.
Proost.... ik heb net een Schrobbelèr ingeschonken.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij slaapt niet meer als je Baantjer - een lijk in de kast hebt gelezen?
Ik laat het je zo wetenquote:
als ik een dagje geen ritalin inneem weet ik niet eens meer wat er op pagina 1 staat als ik pagina 3 aan het lezen ben.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij slaapt niet meer als je Baantjer - een lijk in de kast hebt gelezen?
Je moet er op gokken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik laat het je zo weten
maar ik gok op oraal
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ik een dagje geen ritalin inneem weet ik niet eens meer wat er op pagina 1 staat als ik pagina 3 aan het lezen ben.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Het begint te rommelen hier
Donder & bliksem(hoop ik)
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef just me het volgende:
Het regent hier al 'n tijdje, goed voor het gras zullen we maar zeggen
Dan heb je weer meateriaal voor je nieuwe voute show. Zompen of je klompen 2,0quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien, rij het nooit meer af!
En voor het onkruidquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef just me het volgende:
Het regent hier al 'n tijdje, goed voor het gras zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien, rij het nooit meer af!
Wat mij betreft primaquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als men me niet zat is kan ik nog een halfuurtje verlengen.
Ik ben nog niet zat hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als men me niet zat is kan ik nog een halfuurtje verlengen.
Redelijk. Beetje grieperig/verkouden. Dus nu noodgedwongen aan de thee en Schrobbelèr.quote:
Morgen werken hè en... beterschapquote:
Dank.quote:
doordrinken danquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank.
Ik ook. Maar nood breekt wet. Leuk weekend voor de boeg, dus moet het dan wel zowat beter zijn.
\quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
LB is de eenzame luisteraar die schema's in de gaten houd.
Haha. Alcohol doodt bacteriën.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk. Beetje grieperig/verkouden. Dus nu noodgedwongen aan de thee en Schrobbelèr.
En hoe is het daar?
"wel" ok en dat met 99 % een project binnenhalenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha. Alcohol doodt bacteriën.
Hier wel ok. Gister voor 99% wel een project binnengehaald.
Ik blijf bescheiden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
"wel" ok en dat met 99 % een project binnenhalen
die ene procent bestond niet uit alcohol?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha. Alcohol doodt bacteriën.
Hier wel ok. Gister voor 99% wel een project binnengehaald.
quote:
En je voelt je aangsproken?quote:
Ik ben wel iets gewend, mijn oudste broer noemde mij altijd Truus en daar luisterde ik ook naarquote:
Ik moet opeens aan Bert en Ernie denken... "wachten duurt lang"quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het grote project doorgaat.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
PaRo, dank je voor de plezierige hip hop muziekjes
Ik ga slapen lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |