Nee man, moest naar mijn werk waar ik nu benquote:
Deze muziek is geen aanrader op het werk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee man, moest naar mijn werk waar ik nu ben
test, test, testquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze muziek is geen aanrader op het werk.
Kabouter was gisteren mee toen ik jurken ging passen/kopen , zei ze opeensquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleine PP kijkt me ook altijd beetje schuin aan en vertrouwd die opa nog niet helemaal.
Kleine PP praat in vele talen maar alleen als ie er zin in heeftquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter was gisteren mee toen ik jurken ging passen/kopen , zei ze opeens
Oma moooooooooooooooooi
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:01 schreef tailfox het volgende:
Piet hoelaat kom je vrijdag naar knokkels
Knokkels komt waarschijnlijk vanavond weer onlinequote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.
hij moet zijn pc nog neerzetten ofzo heb zijn nummer dus ik heb wel contactquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog. Knokkels is alweer tijdje offline en ik zit ook met krakemigge schoonmoeder.
Waarom weet jij dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Knokkels komt waarschijnlijk vanavond weer online
Omdat het mijn taak is zoveel mogelijk te wetenquote:
De Poetin van Radio49.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:15 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Omdat het mijn taak is zoveel mogelijk te weten
Ja, dat is fijn. Hier laad ik vaak tracks in die tussen de 6 en 10 minuten duren, dan heb je nog de tijd om dingen aan te passen en te switchen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 12 inches duren wel lekker lang, da's relaxt draaien.
6 minuten vind ik al lang.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn. Hier laad ik vaak tracks in die tussen de 6 en 10 minuten duren, dan heb je nog de tijd om dingen aan te passen en te switchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |